kan het dus niet vinden in de journal. Thanks anywayquote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef papierclipje het volgende:
ik kan dit ook nergens terugvinden (journal etc) dus kan ik niet verder met de storyline.
Wij vliegen beiden in een getankte Thorax... ik heb nog geen geld voor een groter schip en die corpbuddy nog geen skills om ze te vliegenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef PhaE het volgende:
Hmm lvl 3 met een corp mate?!
Ik solo ALLE level 3 missies, in een Ferox.. (Battlecruiser)
Maar wel met een ubertank
Meer dan 8000 shield met een recharge van 254 seconden..
Doe ook mee aan level 4 missies met de Ferox, twee 1,5 miljoen isk battleships krijgen mijn shield niet down
Over de screenies;
Ik heb gewoon de teskt gekopieerd uit het andere topic, en de screenies die daairn stonden deden het niet meer..
En had geen zin en tijd om er zelf wat bij te zoeken
Schandaligquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef Arti het volgende:
t.v.p. als jullie het niet erg vinden
Probeer het PRINC corp eens. Is volledig nederlands en is een hele goede plek om in EVE te starten. Ingame kan je het beste contact zoeken met Kaastosti of Rai Ardose.quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef papierclipje het volgende:
klinkt als auw. Trouwens ik zoek nog een leuke guild, aangezien ik een nieuw character wil maken, die het vooral voor de lol doet. iemand een hint?![]()
Zonder te lachen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef JeeWeeJ het volgende:
Ik zou zeggen, bel je bank en vertel ze dat als ze niet erg hard opschieten je ze wel eens even zal bewerken met een wrecking hit uit je 220mm Vulcan Autocannon II
OEH!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef papierclipje het volgende:
(eve draait best goed op de laptop van werk)
Mjah, in het begin heb je ook weinig keus..quote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik (mvd2) ben eerst maar eens, als ware pacifist, begonnen met het pad van mining. Zit bij United Alliance, een NL corp waarvan ik de ceo toevallig ergens tegen het lijf liep.
Ja. Dat hele gelul met die tutorial heb ik voor de verandering ook doorgezeten. En dat is best een aanrader idd.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Mjah, in het begin heb je ook weinig keus..
Al zou ik zelf beginnen met de tutorial missies, aangezien die je een leuke standing geven zo in het begin. Als je dan gewoon steeds verhuist naar de volgende agent kan het erg hard gaan
Djeez!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens had ik die loot (implant) ook voor 40 miljoen kunnen slijten. Maar ik was te ongeduldig..
Yup, ik doe m'n lvl4 missies voor amarr navy in gyerzen. Is 0.4 en met een soort van "redneck" locals. (hadden laatst wat last van pirates, sindsdien trekken de locals samen als een angry mob met het motto "get off our property!")quote:Op woensdag 9 november 2005 15:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar zijn er hier (al) mensen die hun normale werkterrein in <.5 hebben en zo ja, wat en hoe?
In mijn eerste dagen van spelen ben ik met een shuttle (en later met een velator) naar Period Basis gevlogen. Om te zien hoe groot de map eigenlijk wel niet was (vanuit Federation 1.0 ongeveer 50 jumpsquote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef JeeWeeJ het volgende:
[..]
Yup, ik doe m'n lvl4 missies voor amarr navy in gyerzen. Is 0.4 en met een soort van "redneck" locals. (hadden laatst wat last van pirates, sindsdien trekken de locals samen als een angry mob met het motto "get off our property!")![]()
Okee, net maar eens even de laatste noob missies afgemaakt, een implant gekregen waar ik niks mee kan dus die heb ik verkocht, en nu word ik naar een andere agent gestuurd.. Alleen die vereiste dat ik een grotere cargo hold had dan ik nu heb.. Dus ik maar eens de markt afstruinen om naar een nieuw scheepje te kijken (Frigate wordt het). Maar wat blijkt nou, daarvoor heb ik hogere skill nodig, en dat duurt nog 3 uur voordat ik die skill geleerd heb ;Pquote:Op zondag 13 november 2005 21:16 schreef Maanvis het volgende:
1) Oursuleart iddWat een lame naam
2) Ik zal eens kijken
Ja ik ben Gallente jaquote:Op maandag 14 november 2005 00:20 schreef JeeWeeJ het volgende:
dat verschilt per empire waar je zit, maar in de meeste zijn ze illegaal ja. Als je een gallente frig wil hebben met grote cargo (teminste, ik neem aan dat je gallente ben?) moet je eens naar de imicus kijken. Ding ziet er niet uit, maar heeft wel 300m3 cargo.
Hij is alleen wat minder geschikt voor combat missies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |