Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Dat was hetquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
Omdat dat een vermogen kost?
Ik heb het hoor, toch op cdquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:39 schreef Giem het volgende:
Waarom heeft giem nou weer geen msdn..
Daaruit maak ik op dat je nog geen benchie gedraait heb op die sitequote:
Alles kan, maar tot hoe moeilijk wil je het hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef Syrena het volgende:
Mag ik even een vraag stellen waar ik alleen een ja of nee op hoef te horen?(ik vrees namelijk dat het antwoord 'nee' is maar ik wil het even bij mensen checken die er verstand van hebben)
Kan ik bin/cue files rechtstreeks op een DVD-RW branden? Mijn Nero blijft stug volhouden dat ie een CD-RW wil hebben...maar dat wil ik dus niet...
Eikel, je hebt meer dan mijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat je nog geen benchie gedraait heb op die site
Mijn resultaat![]()
My System Specifications
Processor Intel Pentium 4 3600MHz
Display Card NVIDIA GeForce 6800
Memory 1024MB
Operating System Microsoft Windows XP
Free Disk Space 57.2GB
Display Card Memory 256MB
Display Driver Version 7.8.0.1
DirectX Version 9.0c
Optical Drive CD/DVD
Sound Card SoundMAX Digital Audio
Your system is among the top 3% of all systems scanned by the Game Advisor.
Moet alleen effe de drivers updaten, dan draai ik ook nog effe een 3dmark met en zonder die extra pipelinesWeten we ook direct of dat uitmaakt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Alles kan, maar tot hoe moeilijk wil je het hebben
Wat staat er op dan? Kun je niet met isobuster die bin uitpakken en dan alle losse bestanden naar de dvd branden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Damn
![]()
Punt is dat ze net te groot zijn voor op een cd-tje. Maar goed, het kan dus weldan ga ik nog even verder Googlen.
Tnx voor het antwoord!
Cinderella Man. Ik had de Isobuster-oplossing idd al gezien, ga ik van het weekend maar doen. Moeten we vanavond maar iets anders kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat staat er op dan? Kun je niet met isobuster die bin uitpakken en dan alle losse bestanden naar de dvd branden.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat je nog geen benchie gedraait heb op die site
Mijn resultaat![]()
My System Specifications
Processor Intel Pentium 4 3600MHz
Display Card NVIDIA GeForce 6800
Memory 1024MB
Operating System Microsoft Windows XP
Free Disk Space 57.2GB
Display Card Memory 256MB
Display Driver Version 7.8.0.1
DirectX Version 9.0c
Optical Drive CD/DVD
Sound Card SoundMAX Digital Audio
Your system is among the top 3% of all systems scanned by the Game Advisor.
Moet alleen effe de drivers updaten, dan draai ik ook nog effe een 3dmark met en zonder die extra pipelinesWeten we ook direct of dat uitmaakt.
Veel sterkte er mee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cinderella Man. Ik had de Isobuster-oplossing idd al gezien, ga ik van het weekend maar doen. Moeten we vanavond maar iets anders kijken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef Giem het volgende:
[..]
Veel sterkte er mee.
is vast niet je schoenmaat in je fotoboek![]()
Was dat het eerste waarnaar je keek?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef Giem het volgende:
[..]
is vast niet je schoenmaat in je fotoboek![]()
Niet echt een toets ofzo hoor, wat opdrachten die we moesten doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef Jump het volgende:
praktijk MSDOS? Welke opleiding volg jij niet?
vast een LOI cursus "hoe werkt windows 98"quote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef Jump het volgende:
praktijk MSDOS? Welke opleiding volg jij niet?
Betalen voor softwarequote:Op woensdag 2 november 2005 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
bij de mediamarkt ligt een cd-rom met de beste atari spellen voor de pc
he kut manquote:Op woensdag 2 november 2005 20:06 schreef VeerMans het volgende:
veel goedkoper ga je ze neit vinden denk ik
Ach als het een goedkoop ding is mod je er toch gewoon een langer snoertje aan. Klaar is mcholquote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
he kut man
dacht eff goedkoop een gamepad te kopen voor pc maar dat gaat zo niet door
en met draad is geen optie tenzij er 2-3 meter snoer aanzit
ik ben niet op die manier technisch aangelegdquote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Ach als het een goedkoop ding is mod je er toch gewoon een langer snoertje aan. Klaar is mchol![]()
Ach gij neemd ene schaar, knip snoertje door, pak plakband en stukje draad, en verbind de draadjes weer. Met de zelfde kleur aan elkaar, met een stukje er tussen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet op die manier technisch aangelegd
lukt me vast niet...
en dan een controller hebben die het half doet omdat het rammelt als de tyfusquote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Ach gij neemd ene schaar, knip snoertje door, pak plakband en stukje draad, en verbind de draadjes weer. Met de zelfde kleur aan elkaar, met een stukje er tussen.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan een controller hebben die het half doet omdat het rammelt als de tyfus
nee dank je
maar dan kan ik die controller wegflikkeren voordat ik er iets mee heb kunnen doenquote:
Aah een echte dig figuurquote:Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan kan ik die controller wegflikkeren voordat ik er iets mee heb kunnen doen
dan kan ik beter een draadloze kopen.
of vind je nu dat ik dan zelf 2 bluetooth adapters moet kopen en die moet gan in bouwen in een controller van 10 euro
tools -> options -> general -> fonts & colors ???quote:Op donderdag 3 november 2005 02:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje. Is er een mogelijkheid om de lettertype van Mozilla FireFox te veranderen?
Staat er niet bij "fonts & colors"quote:Op donderdag 3 november 2005 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tools -> options -> general -> fonts & colors ???
morghe trouwens
quote:
eigen schuld dikke bult ??quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was standaard download, ben te lui om een Engelse versie te downloaden, zou weigenlijk wel moeten.
Bladwijzers.![]()
Dat zie je toch al bij de install?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was standaard download, ben te lui om een Engelse versie te downloaden, zou weigenlijk wel moeten.
Bladwijzers.![]()
gelukkig heeft de rest het ook, tis veel erger als jij de enige bentquote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef Giem het volgende:
Middag allemaal, giem heeft zo juist een kut tentamen van 3 uur gehad en was nog maar op de helft, net zo als iedereen..
Ja gelukkig wel. Maar Giem gaat nu slapen.. slaaze allemaalquote:Op donderdag 3 november 2005 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig heeft de rest het ook, tis veel erger als jij de enige bent
slaapze giemquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Maar Giem gaat nu slapen.. slaaze allemaal![]()
ach ik heb een buurman die me elke ochtend om 8 uur wekt met zijn gezaag. en dat ook bijna 365 dagen per jaar doet! tot aan uurtje of 10 savonds....quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
Je word er niet vrolijk van als je twee dagen achter elkaar niet kan uitslapen omdat een stelletje bouwvakkers het nodig vinden om dubbelglas te komen plaatsen en de dakgoot te vervangen... om half 8 's morgens.
Beetje kut ja...quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
Je word er niet vrolijk van als je twee dagen achter elkaar niet kan uitslapen omdat een stelletje bouwvakkers het nodig vinden om dubbelglas te komen plaatsen en de dakgoot te vervangen... om half 8 's morgens.
ik ga voor 1 stemquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef Jump het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Vergeet niet te stemmen e
lol 14hz meer is direct 10710quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Hello all...
Hey Godt, jij hebt ooit gevraagd of het openzetten van de pipeline op de V9999 van asus ook zin heeft... Ik merk het in spellen helemaal niet, maar bij 3dmark heb ik een verchil van 1100 punten
Dit is met de standaard clocksnelheden, dus als ik hem overclock zal het nog meer zijn...
Met 3dmark03 haal ik nu 10053 3dmarks.
Zal me er is in gaan verdiepen hoe ik dat doe danquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Hello all...
Hey Godt, jij hebt ooit gevraagd of het openzetten van de pipeline op de V9999 van asus ook zin heeft... Ik merk het in spellen helemaal niet, maar bij 3dmark heb ik een verchil van 1100 punten
Dit is met de standaard clocksnelheden, dus als ik hem overclock zal het nog meer zijn...
Met 3dmark03 haal ik nu 10053 3dmarks.
Ik word genoemd als mogelijk nieuwe modquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:30 schreef Jump het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Vergeet niet te stemmen e
Over tijdje waarschijnlijk nog een keerquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word genoemd als mogelijk nieuwe mod![]()
Ik al: All-round beste moderator forum:Jumpquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word genoemd als mogelijk nieuwe mod![]()
haha die Jumpquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik al: All-round beste moderator forum:Jump
![]()
Rivatuner.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal me er is in gaan verdiepen hoe ik dat doe dan
Is toch tooltje voor?
nah, rma ding.. Vanmiddag aangemeldt, denk maandag maar op de post.quote:
hijs wel prijzig..quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe duur issie?
Ik wil namelijk ook 1 aanschaffen maar eerst wil ik een andere goeie pc hebben die wat wil mee werken. Ik zit dagelijks met stuk of 7 programma's opgeschept wat zo'n beetje 7/10de van mijn geheugen in neemtmeer geheugen kan wel maar dat lost ook niet heel erg veel op
Ik zit nu nog met een AMD XP Athlon 2200 (2 ghz) en 512 MB geheugen, ik speel bijna geen spelletjes dus mijn keuze gaat naar intel....ik wil wel iets goeds hebbeniemand enig idee?
Als die maar goed isquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs wel prijzig..
bij pcl computers ¤42.50 (is bij mij om de hoek dus als ze em daar hebben (op voorraad) ga ik em daar halen)
bij de MM den haag: ¤47.95
http://www.tweakers.net/pricewatch/94494
een vriend van me heeft em ook en van hem hoor ik alleen maar positieve verhalenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als die maar goed isdaar gaat het me ook om
![]()
Ander kanaal gebruiken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een vriend van me heeft em ook en van hem hoor ik alleen maar positieve verhalen
en hij ligt super relaxed in de hand (vind ik dan), gister eff bij de MM uitgeprobeerd
ik hoop alleen dattie geen storingen gaat opleveren met of de reciever van me muis of me monitor
Dat is de procedure bij de cod/coduo/cod2serverquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Waar vond je dat?
Zal er zo eens een topic over openen, maar eerst even naar de stad.
Ik wacht afquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een vriend van me heeft em ook en van hem hoor ik alleen maar positieve verhalen
en hij ligt super relaxed in de hand (vind ik dan), gister eff bij de MM uitgeprobeerd
ik hoop alleen dattie geen storingen gaat opleveren met of de reciever van me muis of me monitor
ik weet dus niet of dat kan..quote:
vomar??quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
Zo nog even bolletjes halen bij de vomar, voor de rest alles al in huis voor 't weekend (2 halve lieters, eten voor zo.avond en wat te smikkelen erbij)
achteraf nog eff de snes emulator gespeeld en ik kon en na wat prutsen goed instellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em hier nu en hij doet ut perfect (behalve bij een emulator maar ach...
ik vind persoonlijk van wel..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef Sjowhan het volgende:
Beter als met keyboard?
Ik zou denk niet cod willen spelen op een gamepad eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk van wel..
(spel is natuurlijk ook gebouwd op controllers)
er is namelijk wel een aparte pc versie van en die kan je beter met TB en muis doen.
maar me N64 emulator die wil bij mario 64 niet naar boven gaandan moet ik em schuin indrukken...
fifa2004 doet er wel ok op(jaa heb al uitvoerig getest
)
er wordt nota bene een profile mee geleverd voor call of duty (!!!!!)
ik was ook lichterlijk verbaasdquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou denk niet cod willen spelen op een gamepad eerlijk gezegd
\quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was ook lichterlijk verbaasd
vvast voor de console gamers die ook een pc hebben en daar af en toe een spelletje op spelen {P
quote:
Je ontkent het niet dusquote:
vind je vast intressant als je em eenmaal hebt, gaming profiles voor dat ding (veel oude spellen en nagenoeg gween nieuwe jammer genoeg..)quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heyt Jump![]()
Goed om te lezen mscholthnx
ik had het over de Logitech® Rumblepad™ 2quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef SHERMAN het volgende:
Komt ik hier te weinig ofzo? Geen idee waar het allemaal over gaat.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef SHERMAN het volgende:
Komt ik hier te weinig ofzo? Geen idee waar het allemaal over gaat.
vind ik best...quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef SHERMAN het volgende:
Dan doen we daar toch wat aan?
tis eff wennen, ik kan em in me emulators gebruiken en dan is het erg chill mariokart op een controllerquote:Op zondag 6 november 2005 14:44 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm bendaar nooit echt goed mee geweest.
die heb ik ookmaar me up werkt niet goed in de emulator..quote:
Welk level heb je?quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef Giem het volgende:
Zo giem gaat zo eens even age of empires spelen. Heb al bijna alles geunlocked bij de nederlanders
Meen je niet... hadden ze je geen c# kunnen geven.. dat is niet veel moeilijker maar werkt veel mooierquote:
Pff je dell nog steeds stuk.. klote man..quote:Op zondag 6 november 2005 21:09 schreef Jump het volgende:
Ik ben bezig om voor de zoveelste keer de gegevens aan het hale van men kapot laptop
Dat is echt knap kut, niet vervelend bedoeld, maar een kamaraad van me heeft zijn dell 8600 stuk, ook moederbord, kost 529 euro om te laten maken..quote:Op zondag 6 november 2005 21:24 schreef Jump het volgende:
Ie heeft 2 weken "gewerkt". Buiten het scherm dat af en toe uitviel ging alles vlot. Tot paar dagen geleden al men poorten achteraan uitvielen, dus usb, netwerk, adapter aasluiting enzo. Na reboot deed ie het terug. Uurtje nadien nog es reboot en toen deed windows niks meer, opeens system32\config\system missing of corrupt.
Ms KB toegepast, maar kreeg al errors bij stap 1. Laptop hd nu via usb aan desktop gehangen en kopieren gaat ook zéér traag. Dus ik vermoed nu dat er toch iets is met het moederbord en/of andere componenten.
Maar geen garantie meer![]()
![]()
Als ik die prijzen zie voor die moederborden te vervangen heb ik het idee om liever een nieuwe te kopen met 3 jaar garantie.quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat is echt knap kut, niet vervelend bedoeld, maar een kamaraad van me heeft zijn dell 8600 stuk, ook moederbord, kost 529 euro om te laten maken..![]()
Eikels bij dell
Hahaha, das balenquote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is er ook weer
Tussen 18.41 en 21.20 geen internet gehad door verkeerde firmwareflash
Ja dat kun je echt bijna beter doen..quote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Als ik die prijzen zie voor die moederborden te vervangen heb ik het idee om liever een nieuwe te kopen met 3 jaar garantie.
quote:"The volume appears to contain one or more unrecoverable problems."
Inderdaad, een asus is goed.. service als consument. Studie genoot, ding was stuk, bij belt, ow meneer, over 2 uur is er een dhl meneer die hem op komt halen. Volgende dag werd hij weer heel thuis bezorgt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:23 schreef Sjowhan het volgende:
En heb je ook snellere laptop. En geen dell nemen!
je betaald er dan ook wel wat voor hequote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Inderdaad, een asus is goed.. service als consument. Studie genoot, ding was stuk, bij belt, ow meneer, over 2 uur is er een dhl meneer die hem op komt halen. Volgende dag werd hij weer heel thuis bezorgt.![]()
Asus is via winkels te bestellen zeker? Want op hun site vind ik bijna niks om te conjfigureren enzoquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Inderdaad, een asus is goed.. service als consument. Studie genoot, ding was stuk, bij belt, ow meneer, over 2 uur is er een dhl meneer die hem op komt halen. Volgende dag werd hij weer heel thuis bezorgt.![]()
Heb het gecontroleerd via zo'n IDE2USB stukje zodat ik Laptop hd aan desktop kon koppelenquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Kan ook aan het moederbord liggen, kun je hem ook extern ergens in doen?
Ik kan hier wel plaats maken, ligt iets zachterquote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
goedemorgenik ook weer eens een bezoekje wagen hiero!
tentamen wekenwat een werk
ik overweeg om lekker in een goot te gaan slapen de rest van mijn leven...
quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kan hier wel plaats maken, ligt iets zachter
Rond half vijf ben ik terug thuisquote:
Dat was een struik.quote:
Juist idd, ga eens aan het werkquote:Op maandag 7 november 2005 11:55 schreef Giem het volgende:
Morgen allemaal.
Sherman, ga eens aan het werk joh
Nog steedsquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kon niks doen, want de andere groepen waren nog niet klaar en daar moest ik op wachten.
Nu kan ik wel wat doen. A+.
Je hebt ze gezien?quote:
ik zit ze nou te bekijkenquote:Op maandag 7 november 2005 13:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien?
http://www.bnn.nl/view/542/1022/7651592 hier kun je alles zien. Zitten wel lache stukjes tussen voor als je je verveeld.![]()
Hmm nee, dan is dat filiporno-gedoe van bnn heel wat leukerquote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef mschol het volgende:
niet erg smakelijk..
gekke mensen heb je op de wereld..
http://mdn.mainichi-msn.c(...)1thailand/index.html
Nee helaas.quote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef mschol het volgende:
avond
zo maar eff wat te eten maken
[MS VISIO] snap to wall uitzetten...
als iemand het weert hoor ik het graag
Wel erg leuk sommige, anderen zijn weer oersaaiquote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Giem het volgende:
Avond,lache filmpjes he Sjowhan, laats hadden we bij gumbo nog iets van tc rijnmond net zo iets. ... leerd stappen.. ging hij naar hardcore feesten en zo.. maar natuurlijk ook naar een paren club, heb iemand nog nooit zo benouwd zien kijken
![]()
Mja, moet eerst zorgen voor doossie + opvulmateriaal, da's het beste om 't te verzenden. Idee waar ik opvulmateriaal kan krijgen?quote:Ow je kaart is nog steeds stuk, heb je al een vervanging.. ander heb ik hier nog wel een geforce 2 over![]()
hahaha ach gewoon erg proppen, vlink hamerenquote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel erg leuk sommige, anderen zijn weer oersaai
[..]
Mja, moet eerst zorgen voor doossie + opvulmateriaal, da's het beste om 't te verzenden. Idee waar ik opvulmateriaal kan krijgen?
Daarnaast: GF3Ti200 heb ik ook nog, alleen PCI-E aansluiting >> gaat niet passen dus
Moet eerst loeren of me vriendin die kan krijgen (of nietquote:Op maandag 7 november 2005 20:07 schreef Giem het volgende:
[..]
hahaha ach gewoon erg proppen, vlink hameren![]()
Maar doe je nog iets met die geforce 3
Nou mocht niemand anders hem nodig hebben, en je legt hem weg in een doos in het stof, laat het dan even weten.quote:Op maandag 7 november 2005 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet eerst loeren of me vriendin die kan krijgen (of niet).
Weet ook niet of 't probleem van de oude pc aan me oude videokaart lag of dat 't een ander probleem was
is wel mooierquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:42 schreef SHERMAN het volgende:
Tof zo'n wanna bee bod de bouwer die om 7.42 sleuven in de muur van de badkamer komt maken om de leidingen weg te werken.
Als hij klaar is niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef SHERMAN het volgende:
Ik krijg er koppijn van.
En die leidingen lopen langs het plafond.
Nu kan het nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:51 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zie ze nu al niet.
Let er nooit zoveel op.
Waar ik meer vna baal is dat ik een week lang niet thuis kan douchen.
Normaal dagelijks.quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu kan het niet
En normaal doe je het niet?![]()
Is ze ook lekker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Normaal dagelijks.
Gelukkig heb ik een aardige overbuurvrouw.
Neequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Tuulijk
Je verbinding doet 't weer trouwens?
Sinds vrijdag alquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als 't bbned probleem is, kan het maximaal 72u duren
wellicht storinkje.. Kan altijd voorkomen op je stift in de telefooncentrale..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds vrijdag al![]()
Geen idee wat het is
Alleen die helpdesk dude was beetje achtelijk
Hij is werkend stil gezet en nu op eens geen verbinding meer
Dik gezeik,
Neequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wellicht storinkje.. Kan altijd voorkomen op je stift in de telefooncentrale..
Ach, 't komt wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Denk dat Tweak een fout heeft gemaakt
Mn lijn was week afgesloten ( 1 rekening vergeten)
Na heraansluiting doet hij het niet
Dat is inmiddels al recht getrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, 't komt wel goed.
Wellicht is de betaling nog niet overgeschreven of verwerkt bij Tweak
Weer dus erachter aan gaan of ze 't oppakken dus..quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al recht getrokken.
Ze hebben me juist weer aangesloten
Maar niet correct blijkbaar
Ik heb gereplied.quote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef mschol het volgende:
avond
zo maar eff wat te eten maken
[MS VISIO] snap to wall uitzetten...
als iemand het weert hoor ik het graag
Ja zal vanmiddag gelijk weer gaan bellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weer dus erachter aan gaan of ze 't oppakken dus..
Wel nee!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, sommige helpdeskers zijn wel aardig hoor, ligt er echt aan wie je krijgt..
Anders even mail sturen ter herinnering misschien
Zoals ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, sommige helpdeskers zijn wel aardig hoor, ligt er echt aan wie je krijgt..
Anders even mail sturen ter herinnering misschien
Ja had ik het met een (ex) collega ook al overquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
Eerst je modem op DHCP zetten, en kijken of je dan weer een lease krijgt
RupS @ Gotquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja had ik het met een (ex) collega ook al over
Die roept bij hoog en laag dat dat Fixed er niet goed staat
Terwijl die vriend van me het ook heeft staan
hij stata niet op fixed maar op staticquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
RupS @ Got
't Moet inderdaad op DHCP staan. Dan krijg jij bij een DHCP-request je vaste IP. Als je 't Fixed zet, krijg je problemen met routing als DHCP wegvalt
wat je eens voor de gein kan doen, je modem in bridge zetten en dan kijken of je op 1 pc wel internet krijgt. DHCP dus op de Copperjet> cross naar de pc.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
Router
Dus mn modem krijgt het IP en niet mn pc´s/ server
Hey!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat je eens voor de gein kan doen, je modem in bridge zetten en dan kijken of je op 1 pc wel internet krijgt. DHCP dus op de Copperjet> cross naar de pc.
Wie zegt dat jij dat mag bepalenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey!dit is slowchat! Dus praten over je router doe je maar in een topic speciaal daarvoor
![]()
Zooo geld overquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef ElmarO het volgende:
Heb vandaag nieuwe spulletjes gehaald.Moet alleen nog een Sapphire Radeon X1800XL bij, maar die was er op het moment nog niet. Komt als het goed is vrijdag.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/thumbs/IMGP0001.jpg]afbeelding][/url]
Zeker niet als de slechte sectoren zich in "Mijn Documenten" bevinden, en men laatste backup van 2 weken terug is. En ondertussen al redelijk veel gewerkt n c# en wil het nie kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Das idd niet erg tof Jump, succes ermee
Goed werk verrichtquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:19 schreef mschol het volgende:
\o net trug van stage
ik moest de 2 geflashte accesspoints weer in de lucht krijgen, anders had 1 gebouw geen AD logon server en geen internet ed..
heeft me ruim een uur de tijd gekost...
Doe jij dat ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat vind ik nog veel slimmer Jumpdoe eens dagelijkse backup
![]()
Gelukkig dat ik 2 weke geleden backups gemaakt heb. Maar er toch eens werk van maken om wekelijks backup te maken. Zeker van laptop ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat vind ik nog veel slimmer Jumpdoe eens dagelijkse backup
![]()
Lijkt maar zo.quote:
Is inderdaad niet erg tof.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef Jump het volgende:
Zo, data kopieren van gecrashte hd nie zo tof
Netjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat doe ik wel Giem, ik ga niks voor niks om 23:00 van FOK!
En nee, ik zou het niet weten.
maar omdat het o lang duurde kon ik niet meeer eff ze als accesspoints instellen zodat de laptops gewoon het draadloosnetwrk kunnen gebruiken..quote:
nee die neiet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef Sjowhan het volgende:
Wrt54g?
* geeft sjowhan de handleidingquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wel leuk dan. Gedocumenteerd zodat anderen 't ook kunnen als jij weg bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |