da's waar.. maar daar schiet TS niet veel me op he.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef nicket84 het volgende:
draai linux.......
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef nicket84 het volgende:
draai linux.......
Omdat Linux een te grote uitdaging is?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik dus niks aan...
had ik in de topic start soms ook voor de niet zo slimme mensen moeten zeggen dat ik onder geen voorwaarde linux wil draaien...
waarom denk je dat ik windows draai
Mag je vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Omdat Linux een te grote uitdaging is?
Ik vind:
wil je "php" apache draaien gebruik dan linux
Wil je "asp" iis draaien gebruik dan windoos
een z.g.n. LAMP server heb ik al eens opgezet maar dit vindt ik qua onderhoud veels te omslachtig...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:09 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Omdat Linux een te grote uitdaging is?
Ik vind:
wil je "php" apache draaien gebruik dan linux
Wil je "asp" iis draaien gebruik dan windoos
oke en wat is het statement dat je wil maken??? dat ook nog eens met mijnprobleem is gerelateerdquote:Op woensdag 2 november 2005 16:17 schreef aldo71 het volgende:
Mensen die werken met Linux hebben vaak een tunnelvise is mijn ervaring.
Er is niks anders meer dan Linux.
Ik ben voorstander van het gebruiken van de server waar hij het beste in is.
Novell voor netwerken.
Windows als werkstation.
Linux als webserver.
Maar voor mensen die geen verstand van Linux hebben is windows met een LAMP Appje ook een oplossing.
Dus doe je oogkleppen af en get with the program.
LAMP met windows kan per definitie niet (LAMP staat voor Linux,Apache,MySQL,PHP), dat word dan een WAMP server.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:17 schreef aldo71 het volgende:
(...) is windows met een LAMP Appje ook een oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |