Nope...tenminste ik weet niet of de organisaties niet wat met elkaar te maken hebben, ik reis met Kuoni Tours wat volgens mij een onderdeel is van Special Traffic. Ik heb alleen maar een uurtje om over te stappen in Hong Kong maar ik was ook niet echt van zins om de stad daar te verkennen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden.. je vlieft via Australianbackpackers ?
Wij hadden een stopover van 1 dag.. dus konden we mooi hong kong nog ff 1...
1 dag is overigens genoeg..leuk voor de foto's
De 15e al!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Nope...tenminste ik weet niet of de organisaties niet wat met elkaar te maken hebben, ik reis met Kuoni Tours wat volgens mij een onderdeel is van Special Traffic. Ik heb alleen maar een uurtje om over te stappen in Hong Kong maar ik was ook niet echt van zins om de stad daar te verkennen.
Heb er iig zo`n zin in, elke dag dichterbij krijg ik meer en meer reiskriebels. Het is de eerste keer dat ik naar Oz vertrek en het zal niet de laatste keer zijn!![]()
hey dat is grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:37 schreef Vava het volgende:
Naar Australie ben ik 2 keer een maand geweest waarvan 1 keer alleen maar wel bij familie geweest daar.
Maar ik ben een keer een paar maanden naar Israel geweest. En ja, het is soms ontzettend moeilijk maar juist als je alleen ben ontmoet je makkelijk mensen en die helpen je wel. Het is ook zo ontzettend leuk, dat heft het weer op dan
Ik ben destijds (7 jaar geleden ondertussen) 8 maanden weggeweest en het valt best mee met je familie missen. Je mailt wat, je belt wat en verder heb jij het zelf heel druk met allemaal nieuwe indrukken verwerken in Australie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef Chr0nicle het volgende:
Ok, bedankt Liejannuh dat is al een begin! haha
Maar ik vraag me wel af, hoe andere mensen dat hebben ervaren, die lange tijd weg waren van familie en vrienden.. is dat niet ontzettend moeilijk?
Ik in 1997 op een kibbutz aan het meer van Tiberias. Waar zat jij? Dat vond ik trouwens ook zwaar werk maar wel ontzettend gaafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey dat is grappigik ben ook naar Israel geweest.. in 2000 heb er toen 4 maanden gewerkt op een kibutz.. was echt super gaaf!
Dus perth is gezellig ?? Dat is goed om te horen.. wil er misschien nog naar toe gaan.
Ben nu aan het werken in Mildura... echt dat is echt super zwaar werk.. maar tja moet toch ergens geld aan verdienen
Als je je een beetje sociaal op stelt dan ontmoet je snel mensen. Vooral als je op een campus zit, want de andere studenten die daar zijn, zitten in dezelfde situatie als jij. Zij zullen er dus ook op gebrand zijn om mensen te ontmoeten. Je zal er versteld van staan hoe makkelijk het soms gaat en op de meest onverwachte momenten.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Chr0nicle het volgende:
Maar jij bent dus ook helemaal alleen gegaan? Want misschien zeur ik een beetje :p maar stel je komt niemand tegen, dan ben je 9 maanden alleen.. dat hou ik niet vol haha.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:16 schreef Kontiki het volgende:
Mooie foto's. Zit er toevallig een polarisatiefiltertje op bij die bovenste foto?
Anyway, ik ben Sydney nog niet uit geweest maar vanaf januari gaat daar zeker verandering in komen. Dit was toch wel het Sydney-gevoel; helemaal niets aan je hoofd en een koud biertje:
[afbeelding]
Ik vond Melbourne wel erg gezellig hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:38 schreef Kontiki het volgende:
En Appelsientje, lijer!
Heeft ie ook NYE op een boot gevierd, gratis... Daar heb ik een fortuin voor moeten neerleggen.
Ik ben trouwens (nog) niet echt onder de indruk van Melbourne. Ik vind het in bijna alle opzichten gewoon een mindere versie van Sydney. De mensen zijn hier wel aardiger en het OV is top. Je merkt hier wel dat ze kunst belangrijk vinden, maar ik vind het een beetje sfeerloos en kunstmatig allemaal.
De meeste mensen hebben wat langer de tijd nodig om Melbourne te waarderen, maar dan vinden ze het wel een leuke stad. Het is net als een cd die je meerdere keren moet beluisteren, voor je de diepgang snapt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:38 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben trouwens (nog) niet echt onder de indruk van Melbourne. Ik vind het in bijna alle opzichten gewoon een mindere versie van Sydney. De mensen zijn hier wel aardiger en het OV is top. Je merkt hier wel dat ze kunst belangrijk vinden, maar ik vind het een beetje sfeerloos en kunstmatig allemaal.
Dat idee heb ik ook, ik vind het wel steeds leuker worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:27 schreef BushRanger het volgende:
De meeste mensen hebben wat langer de tijd nodig om Melbourne te waarderen, maar dan vinden ze het wel een leuke stad. Het is net als een cd die je meerdere keren moet beluisteren, voor je de diepgang snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |