Ja maar ik hoef nu ook niet meer te betalen voor mijn hostelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Kontiki het volgende:
Voor 1500 dollar kan je een hele dikke auto huren + benzine inbegrepen![]()
Hoe ben je trouwens aan werk gekomen in Australie?
voor oz en nz zijn er experience buspassen, dacht in oz een auto te kopen en de 2-3maanden in nz een kiwi-experience buspas aan te schaffen. iemand ervaringen mee?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:25 schreef Kontiki het volgende:
Oh ja als je alleen bent is een busreis wel beter. Ontmoet je gelijk wat mensen.
Flindersstreet Station!! Zo'n gave stad!! Ben geen stadsmens, maar daar zou ik kunnen wonen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:33 schreef Smeich het volgende:
Ja, lijkt me echt ontzettend leuke stad! Ik vind die klok van die kerk (? wat is de naam van dat gebouw?) daar zo leuk opvallen elke keer als ik foto's zie van Melbourne!
Kheb geen ervering met die Saloubussenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:28 schreef Cat-Active het volgende:
damn, door deze topics krijg ik steeds meer zin. nog een kllein jaartje en dan ga ik ook. als de studie goed gaat eind januari 2007.
[..]
voor oz en nz zijn er experience buspassen, dacht in oz een auto te kopen en de 2-3maanden in nz een kiwi-experience buspas aan te schaffen. iemand ervaringen mee?
Kom ff langs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef appelsientje het volgende:
Zo over een paar uurtjes vlieg ik naar Auckland![]()
Daar heb ik echt onwijs veel zin in!! Maar dat kunnen jullie je vast wel voorstellen
Trouwens er staan ook weer nieuwe foto's op mijn site.. voor de gene die 't een beetje volgen
Zien jullie me ook eens aan 't werk
Hoe krijg je het toch voor elkaar om vanuit NZ zoveel te posten!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:07 schreef Jaguarized het volgende:
Die buspassen worden hier door vrij veel companies aangeboden. En je wordt hier lekker bruin.
Ik heb nu een soort van college.quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:10 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar om vanuit NZ zoveel te posten!?
Ow vandaar... ik dacht dat je puur op reis was, maar je bent ook nog aan het studeren!quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort van college.Sydney staat in de planning in april.
Jaja, nuttig bezig he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:40 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ow vandaar... ik dacht dat je puur op reis was, maar je bent ook nog aan het studeren!
Neem een douche en scheerbeurt, schone kleren aan, cv mee en ga een dagje door de stad lopen en gewoon overal binnen stappen en een praatje maken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:02 schreef Kontiki het volgende:
Zo, net aangekomen in Perth. Ziet er wel aardig uit zo op het eerste gezicht. Ik zal binnenkort maar eens moeten gaan werken. Maar dan merk je pas hoeveel backpackers er in Australie zitten. Elk informatiepunt waar je iets over werk kunt vinden zit helemaal vol met andere reizigers.
leek me handig voor NZ, (OZ er toch te groot voor), hoef je verder niet op te kijken naar vervoer. Of is het openbaar vervoer in NZ zogoed geregeld dat je het er prima mee red?quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:55 schreef Kontiki het volgende:
Die Oz/Kiwi Experience bussen zijn echt heel erg krap. Ik heb er even binnen gekeken en je hebt veel minder beenruimte dan in een vliegtuig (!)
Dit is Australie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:50 schreef Cat-Active het volgende:
[..]
leek me handig voor NZ, (OZ er toch te groot voor), hoef je verder niet op te kijken naar vervoer. Of is het openbaar vervoer in NZ zogoed geregeld dat je het er prima mee red?
Ja dat zijn echte saloubussen, dus als je veel geld wilt uitgeven (ze zijn echt duur namelijk) en veel wilt feesten, moet je daarmee gaan..quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Kheb geen ervering met die Saloubussenmaar heb wel twee keer een auto gekocht, dus als je daar informatie over wil hebben, dan kan ik je misschien helpen...
Ben je al weer weg uit Auckland? Of zit je in Taupo? Aangezien skydiving daar behoorlijk goedkoop is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zijn echte saloubussen, dus als je veel geld wilt uitgeven (ze zijn echt duur namelijk) en veel wilt feesten, moet je daarmee gaan..
Ik ben met magicbus.co.nz .. die is goedkoper en iets rustiger (wat ik zelf wel lekker vind) Maar het is maar waar je voor kiest
Nog een paar dagen en dan ga ik Skydivingben benieuwd!
Heb je aan liften gedacht? Gaat erg goed in NZ, vooral op het noordereiland!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat zijn echte saloubussen, dus als je veel geld wilt uitgeven (ze zijn echt duur namelijk) en veel wilt feesten, moet je daarmee gaan..
Ik ben met magicbus.co.nz .. die is goedkoper en iets rustiger (wat ik zelf wel lekker vind) Maar het is maar waar je voor kiest
Nog een paar dagen en dan ga ik Skydivingben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |