abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31876626
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef ixio het volgende:

[..]

Zou jij het leuk vinden als jij door je medepassagiers voor een zelfmoordterrorist aangezien wordt, en er een arrestatieteam op je afgestuurd wordt?
Ik neem toch aan dat er eerst even een conducteur gaat kijken wat er aan de hand is voordat er een compleet arrestatieteam op af wordt gestuurd.
nuff said.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:23:30 #127
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_31876664
Ik vind dit echt heel erg, en ik ben het dan wel eens met Frank-NL eens dat het maar weer eens bewijst dat terrorisme inderdaad de gewenste resultaten behaalt. Iedereen is zo paranoïde als de pest, mensen mogen schijnbaar tegenwoordig niet meer afwijken van een soort van westerse norm en een blaasprobleem hebben, jezus. Of iedere keer dat er weer een of andere gek helemaal gestoord wordt als er een tas ergens staat. Tsjongejonge... Vroeger bracht je die gewoon bij gevonden voorwerpen, maar nee hoor, misschien is het dit keer, om 11 uur 's avonds in de boemeltrein naar Schin op Geul wel een terrorist, want je weet het niet hè...

Terroristen slaan toen op de meest drukke plekken, wanneer er veel mensen zijn. En dat is zeker niet de ICE naar Amsterdam, om 3 uur 's middags. Maar ja, de regering heeft er natuurlijk alleen maar baat bij he, omdat zij worden gezien als de grote 'beschermers' (ok, dat laatste ging een beetje ver ). En als de afgelopen paar aanslagen je iets geleerd hebben moet het wel zijn, dat je voorbereid kan zijn op alles, maar als de wil er is, dat zo'n terroristische aanslag er toch wel komt.
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_31876680
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef 0 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat er eerst even een conducteur gaat kijken wat er aan de hand is voordat er een compleet arrestatieteam op af wordt gestuurd.
Hoe stel jij je dat voor? Dat een conducteur even aan ze gaat vragen of ze van plan zijn om zichzelf op te blazen?
pi_31876784
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef 0 het volgende:

[..]

Ze zullen wel moeilijk gedaan hebben dan, anders kan ik me niet voorstellen waarom dit zo uit de hand is gelopen.
Ik stel mij een of andere boerenlul voor die nog nooit een moslim in traditioneel gewaad gezien heeft en hier bang van werd.
En helemaal toen ze om ste beurt naar de wc liepen, moet je nagaan hoe triest. In de gaten houden wat iemand in moslim kledij doet, of hij naar de wc gaat en hoevaak.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_31876793
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef ixio het volgende:

[..]

Hoe stel jij je dat voor? Dat een conducteur even aan ze gaat vragen of ze van plan zijn om zichzelf op te blazen?
Neen, dat de conducteur gewoon zijn werk doet. Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_31876826
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:20 schreef multatuli het volgende:
Zou het niet gekker zijn (sorry SCH) als ze steeds samen in een jurk naar het toilet gingen?
Volgens het journaal gingen ze samen, je begrijpt dat mijn fantasie op hol is geslagen en de rest van de avond overuren draait
pi_31876840
Dat kansloze ooggetuigge commentaar net ook op het NOS Journaal, dat het dan wel hele domme terroristen waren zo in een jurk
pi_31876889
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Neen, dat de conducteur gewoon zijn werk doet. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ja eh, wat moet een conducteur doen dan?

Die krijgt een melding van passagiers dat 2 mannen met een rugzak zich heel verdacht gedragen?
Ik denk dat hij in zulke gevallen geïnstrueerd is om de polite te waarschuwen.
pi_31877021
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef ixio het volgende:

[..]

Ja eh, wat moet een conducteur doen dan?

Die krijgt een melding van passagiers dat 2 mannen met een rugzak zich heel verdacht gedragen?
Ik denk dat hij in zulke gevallen geïnstrueerd is om de polite te waarschuwen.
Ehhh.... kaartjes controleren? Conducteurs halen zo vaak mensen uit de WC's omdat ze zwartrijden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:33:31 #135
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31877048
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:28 schreef Frank-NL het volgende:
Dat kansloze ooggetuigge commentaar net ook op het NOS Journaal, dat het dan wel hele domme terroristen waren zo in een jurk
Ik vond het 't meest stoere commentaar dat ik ooit van een ooggetuige heb gehoord anders.

And he was fucking right, wasn't he?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_31877061
Ook mooi is 'Om half zes gaven ze zich over' Ik ging even kijken en kwam de mannen van het arrestatie team tegen om 17.10u. Toen was het met hun snelheid nog drie minuten rijden naar de trein zelf. Voor die tijd wisten onze arme 'terroristen' waarschijnlijk van niks omdat er nog heel wat mensen in die trein zaten (kon ik zien). Dus mooi suggestief geformuleerd.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31877065
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:32 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Ehhh.... kaartjes controleren? Conducteurs halen zo vaak mensen uit de WC's omdat ze zwartrijden.
En als ze nou een kaartje hebben dan?
Fiets
pi_31877100
dubbel
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31877120
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:32 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Ze zullen waarschijnlijk wel kaartjes gehad hebben?

Wat heeft dat er mee te maken?
pi_31877156
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En als ze nou een kaartje hebben dan?
Dan kan hij alsnog de vraag stellen of ze zich op willen blazen Tsja ik weet het niet hoor, ik vind het allemaal erg overdreven gedoe weer allemaal.
pi_31877299
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef SkaterSam het volgende:
Ik vind dit echt heel erg, en ik ben het dan wel eens met Frank-NL eens dat het maar weer eens bewijst dat terrorisme inderdaad de gewenste resultaten behaalt. Iedereen is zo paranoïde als de pest, mensen mogen schijnbaar tegenwoordig niet meer afwijken van een soort van westerse norm en een blaasprobleem hebben, jezus. Of iedere keer dat er weer een of andere gek helemaal gestoord wordt als er een tas ergens staat. Tsjongejonge... Vroeger bracht je die gewoon bij gevonden voorwerpen, maar nee hoor, misschien is het dit keer, om 11 uur 's avonds in de boemeltrein naar Schin op Geul wel een terrorist, want je weet het niet hè...

Terroristen slaan toen op de meest drukke plekken, wanneer er veel mensen zijn. En dat is zeker niet de ICE naar Amsterdam, om 3 uur 's middags. Maar ja, de regering heeft er natuurlijk alleen maar baat bij he, omdat zij worden gezien als de grote 'beschermers' (ok, dat laatste ging een beetje ver ). En als de afgelopen paar aanslagen je iets geleerd hebben moet het wel zijn, dat je voorbereid kan zijn op alles, maar als de wil er is, dat zo'n terroristische aanslag er toch wel komt.
Ik ben het helemaal met je eens, en ook hebben we wederom een plee-figuur geslagen naar de rest van de wereld (de eerste keer na het 'Laakkwartier-incident'). Bush valt van z'n stoel van het lachen en laat zijn speechwriters dit even opnemen in een volgende speech wanneer hij weer in Europa is (om het 'nut' van terrorisme-bestrijding te rechtvaardigen).

Ik begin echt steeds meer een kuthekel aan dit land en zijn/haar debiele en schaperige inwoners te krijgen. En nee, ik ben geen 'allochtoon', heb geen 'allochtone' (voor)ouders of andere 'allochtone' familie maar één van de weinige Nederlanders die nog voor zichzelf durft te denken.

Echt hoor, we praten onszelf angst aan. De zogenaamde terroristen ondertussen lachen zich rot en hoeven zichzelf niet op te blazen hier (gegeven dat ze dit ooit van plan waren) want wij creeëren zelf het beoogde effect zonder dat zij zelf ook maar enige moeite moeten doen. Ik wil trouwens wedden dat wanneer ik morgenmiddag op Den Haag Hollands spoor tijdens spitsuur in mijn spijkerbroek en rugzak 'BOM' roep, ik keihard uitgelachen wordt. Maar als een Moslim alleen al door een trein rent heeft hij meteen 10 arrestatieteams boven op zich. Triest!

[ Bericht 0% gewijzigd door Plotinus op 01-11-2005 21:13:04 ]
pi_31877308
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:36 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Dan kan hij alsnog de vraag stellen of ze zich op willen blazen Tsja ik weet het niet hoor, ik vind het allemaal erg overdreven gedoe weer allemaal.
Daar is iedereen het wel over eens hoop ik.

Maar als er passagiers 112 bellen 'help er zit een zelfmoorterrorist in de trein' dan kan je dat toch ook moeilijk aan een conducteur overlaten.
pi_31877384
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Plotinus het volgende:

(de eerste keer na het 'Laakkwartier-incident').
Idd, 2 tieners met een handgranaat waar de halve Nederlandse politiemacht voor uitrukt.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:43:43 #144
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31877402
Fijn. Loos alarm.
Angst en haat nog verder aangewakkerd.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:44:37 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_31877435
Als je in deze tijd hier een lange baard laat staan en een djellaba draagt, kun je het best als uitlokking zien. Terecht dus dat zo opgepakt zijn, terecht ook dat ze weer vrijgelaten zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31877481
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, en ook hebben we wederom een plee-figuur geslagen naar de rest van de wereld (de eerste keer na het 'Laakkwartier-incident'). Bush valt van z'n stoel van het lachen en laat zijn speechwriters dit even opnemen in een volgende speech wanneer hij weer in Europa is (om het 'nut' van terrorisme-bestreiding te rechtvaardigen).

Ik begin echt steeds meer een kuthekel aan dit land en zijn/haar debiele en schaperige inwoners te krijgen. En nee, ik ben geen 'allochtoon', heb geen 'allochtone' (voor)ouders of andere 'allochtone' familie maar één van de weinige Nederlanders die nog voor zichzelf durft te denken.

Echt hoor, we praten onszelf angst aan. De zogenaamde terroristen ondertussen lachen zich rot en hoeven zichzelf niet op te blazen hier (gegeven dat ze dit ooit van plan waren) want wij creeëren zelf het beoogde effect zonder dat zij zelf ook maar enige moeite moeten doen. Ik wil trouwens wedden dat wanneer ik morgenmiddag op Den Haag Hollands spoor tijdens spitsuur in mijn spijkerbroek en rugzak 'BOM' roep, ik keihard uitgelachen wordt. Maar als een Moslim alleen al door een trein rent heeft hij meteen 10 arrestatieteams boven op zich. Triest!
Ik ben het voor een groot deel met je eens, alleen heb ik geen hekel aan nederland. Ik ben gewoon van mening dat we te braaf achter de media en politici aanlopen.
En de politici op hun beurt weer achter america.

Stiekem beschuldig ik Pim Fortuyn een beetje als veroorzaker van de maatschappelijke onrust die er nu heerst. Hij is begonnen met het wijzen naar moslims waarna zij zich in het nauw gedreven voelden en de kloof tussen de autochtonen en allochtonen alleen maar groter is geworden. Als die kloof wat minder was, was zo'n incident als vandaag ook niet gebeurt.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef speknek het volgende:
Als je in deze tijd hier een lange baard laat staan en een djellaba draagt, kun je het best als uitlokking zien. Terecht dus dat zo opgepakt zijn, terecht ook dat ze weer vrijgelaten zijn.
Dus iedereen met een lange baard en een djellaba mag uit voorzorg opgepakt worden?
Ga eens een geschiedenis boek lezen, dan zie je dat dit soort praktijken al eerder geprobeerd zijn.
Fiets
pi_31877630
Die massahysterie van tegenwoordig gaat echt te ver. What's next?

Straks krijg je dezelfde hysterie als in Engeland. Zijn we mooi klaar mee.
pi_31877718
Zo, nee echt wat ik net dan mee maak. Ik bedoel, zit ik hier rustig op de bank naar Netwerk te kijken, naar die mediageile Hirsi Ali). Hoor ik opeens een gigantische knal en direct daarna een auto alarm afgaan. Dus ik schrik natuurlijk meteen, allereerst was mijn gedachte om onder de tafel te duiken maar toen dacht ik 'hé, dat doe je alleen bij een aardbeving'. Dus ik steek mijn hoofd uit het raam en ik zie verderop in de straat een persoon wegrennen die er uitziet als een Moslim (hij had een rugzak en had een getinte huid), spreekt voor zich dan). Dus ja, 1+1=2 dus heb ik maar meteen 112 (hahaha, grappig: 1+1=2 is 112, hahaha, errug grappig) gebeld met de melding dat er een bomaanslag is gepleegd en dat ik een Moslim met een rugtas weg zag rennen.

Maar dit geloven jullie nooit, wat bleek nu. Een Nederlandse blanke jongen (net terug van een zonvakantie in Egypte) had net een strijker afgestoken en was meteen daarna weggerend. Het was dus gewoon vuurwerk, maar aan zoiets denk je toch niet meteen. Ik bedoel, het is véél logischer dat het een terroristische aanval was, toch?....

Flauw he? Erg! Maar ik dacht, laat ik even de denkwijze van de gemiddelde Nederlander vertalen hier op Fok!.
pi_31877818
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Plotinus het volgende:
Zo, nee echt wat ik net dan mee maak. Ik bedoel, zit ik hier rustig op de bank naar Netwerk te kijken. Hoor ik opeens een gigantische knal en direct daarna een auto alarm afgaan. Dus ik schrik natuurlijk meteen, allereerst was mijn gedachte om onder de tafel te duiken maar toen dacht ik 'hé, dat doe je alleen bij een aardbeving'. Dus ik steek mijn hoofd uit het raam en ik zie verderop in de straat een persoon wegrennen die er uitziet als een Moslim (hij had een rugzak en had een getinte huid), spreekt voor zich dan). Dus ja, 1+1=2 dus heb ik maar meteen 112 (hahaha, grappig: 1+1=2 is 112, hahaha, errug grappig) gebeld met de melding dat er een bomaanslag is gepleegd en dat ik een Moslim met een rugtas weg zag rennen.

Maar dit geloven jullie nooit, wat bleek nu. Een Nederlandse blanke jongen (net terug van een zonvakantie in Egypte) had net een strijker afgestoken en was meteen daarna weggerend. Het was dus gewoon vuurwerk, maar aan zoiets denk je toch niet meteen. Ik bedoel, het is véél logischer dat het een terroristische aanval was, toch?....

Flauw he? Erg! Maar ik dacht, laat ik even de denkwijze van de gemiddelde Nederlander vertalen hier op Fok!.
Strijkers zijn in Nederland verboden, je hebt dan ook de goede keuze genomen door 112 te bellen
pi_31877864
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Plotinus het volgende:
Zo, nee echt wat ik net dan mee maak. Ik bedoel, zit ik hier rustig op de bank naar Netwerk te kijken, naar die mediageile Hirsi Ali). Hoor ik opeens een gigantische knal en direct daarna een auto alarm afgaan. Dus ik schrik natuurlijk meteen, allereerst was mijn gedachte om onder de tafel te duiken maar toen dacht ik 'hé, dat doe je alleen bij een aardbeving'. Dus ik steek mijn hoofd uit het raam en ik zie verderop in de straat een persoon wegrennen die er uitziet als een Moslim (hij had een rugzak en had een getinte huid), spreekt voor zich dan). Dus ja, 1+1=2 dus heb ik maar meteen 112 (hahaha, grappig: 1+1=2 is 112, hahaha, errug grappig) gebeld met de melding dat er een bomaanslag is gepleegd en dat ik een Moslim met een rugtas weg zag rennen.

Ik ken een nog leukere;

Hij gaat over een donkere man in een dikke winterjas die in Londen naar de metro toe rent zodat hij net op tijd de metro in kan springen.
De rest van het verhaal kennen de meesten wel.
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')