Alsjeblieft zeg, dat soort hoax mailtjes gingen al in 2001 rond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:20 schreef 0 het volgende:
[..]
Het leek er vandaag toch op dat er een kern van waarheid in zat.
Ze zoeken nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef Monidique het volgende:
Er is toch geen pakketje gevonden?
Ik geloof er in eerste instantie ook niet in. Maar als er dan daadwerkelijk een poging tot een aanslag lijkt te zijn dan durf ik wel te stellen dat er mogelijk een kern van waarheid in zat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef ixio het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, dat soort hoax mailtjes gingen al in 2001 rond.
Tja maar dat ding kan overal liggen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is vreemd. Ze hadden toch verdachten gesignaleerd met een pakketje?
Vooralsnog is alleen zeker dat er twee mannen, gekleed in een Arabisch gewaad, in een trein zaten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef Monidique het volgende:
Dus dat pakketje kan net zo goed niet bestaan?
+ Rugzakquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef ixio het volgende:
[..]
Vooralsnog is alleen zeker dat er twee mannen, gekleed in een Arabisch gewaad, in een trein zaten.
Ik hoop voor je dat ze in Nigeria nooit achter je email adres komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik geloof er in eerste instantie ook niet in. Maar als er dan daadwerkelijk een poging tot een aanslag lijkt te zijn dan durf ik wel te stellen dat er mogelijk een kern van waarheid in zat.
Ik denk dat er drie reizigers in die hele trein zaten zonder tas, dat zegt dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hadden rugzakken bij zich, stond ergens anders...
Verdacht!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef ixio het volgende:
[..]
Vooralsnog is alleen zeker dat er twee mannen, gekleed in een Arabisch gewaad, in een trein zaten.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:28 schreef ixio het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze in Nigeria nooit achter je email adres komen.
Ooggetuige.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef ixio het volgende:
[..]
Is dat ook al bevestigd door de politie ofzo?
Ga eens ergens anders de clown uithangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef ixio het volgende:
[..]
Ok, nu wordt het toch wel serieus.
Twee Arabieren met een rugzak!.
En ze verstoppen zich op de wcquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef ixio het volgende:
[..]
Ok, nu wordt het toch wel serieus.
Twee Arabieren met een rugzak!.
2 mannen die zichzelf in een wc opsluiten met rugzakken is inderdaad niet echt normaal.quote:
Volgens ooggetuigen was dat niet waar. Stonden ze gewoon te praten op het balkon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En ze verstoppen zich op de wc
Ik las: ze verstoppen de wcquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En ze verstoppen zich op de wc
Mohammed B fietste ook in een jurk naar van Gogh om hem daarna laf te vermoorden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:36 schreef SCH het volgende:
Als ze een aanslag wilden plegen, is het dan niet wat raar om zo overduidelijk in lange jurken met lange baarden en grote rugzakken in een overvolle trein te gaan zitten?
Ach komop, overdreven gedoe en gespeculeer dit. Wacht nou eerst maar eens tot er wat feiten bekend zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders de clown uithangen.
Dan heb je wel gegarandeerd een ruime zitplaatsquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:36 schreef SCH het volgende:
Als ze een aanslag wilden plegen, is het dan niet wat raar om zo overduidelijk in lange jurken met lange baarden en grote rugzakken in een overvolle trein te gaan zitten?
Eigenaardig, maar misschien moest-ie z'n nieuwe eikel-piercing laten zien die hij had laten plaatsen in een toeristisch reisje naar Amsterdam. Ik weet het niet, maar ik wacht wel tot er wat meer informatie is dan alleen wat enkele ooggetuigen verteld hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef RuL0R het volgende:
[..]
2 mannen die zichzelf in een wc opsluiten met rugzakken is inderdaad niet echt normaal.
Zometeen jeugdjournaal (quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb de beelden gemistmaar die komen hopelijk nog wel terug...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mohammed B fietste ook in een jurk naar van Gogh om hem daarna laf te vermoorden.
De kleding zal wel te maken hebben met misplaatste trots gevoed door een geloofsovertuiging.
Tja, maar stel je voor:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef SCH het volgende:Dat is toch geen vergelijking. Die jongen voegde meteen de daad bij het woord, als deze lui een pakketje willen laten ontploffen is het dan niet wat raar om je zoa duidelijk als moslimsinterklaas te verkleden?
Bedankt dat scheelt mij weer wat typwerkquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:46 schreef IntroV het volgende:
[..]
Tja, maar stel je voor:
Moslim met een lange baard en een jurk wil een aanslag plegen.
Om niet op te vallen trekt hij casual kleding aan en scheert zijn baard af.
Blaast vervolgens een trein op.
Komt in de hemel en staat voor Allah.
Allah: "Jij komt er niet in! Je bent geen goede moslim want je draagt niet eens een lange baard en een jurk!".
Moslim:boehoehoehoe
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:46 schreef IntroV het volgende:
[..]
Tja, maar stel je voor:
Moslim met een lange baard en een jurk wil een aanslag plegen.
Om niet op te vallen trekt hij casual kleding aan en scheert zijn baard af.
Blaast vervolgens een trein op.
Komt in de hemel en staat voor Allah.
Allah: "Jij komt er niet in! Je bent geen goede moslim want je draagt niet eens een lange baard en een jurk!".
Moslim:boehoehoehoe
Dat moet je aan het ANP vragen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Flem het volgende:
Mag daar een foto van op de FP, Majar?
Nou ja, jij kon die foto's natuurlijk aan het ANP geleverd hebben, maar dat leek me niet al te waarschijnlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |