Het zijn de Duitsers!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:15 schreef biertapper het volgende:
Volgens rtl 4 teletekst gaat het om een pakketje in de internationale trein uit Frankfurt.
Yeah right net alsof ze dit in de doofpot stoppen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat ik wel hoop is dat wanneer het daadwerkelijk om een bom of iets dergelijks gaat dat het dan ook eens een keer naar buiten wordt gebracht en niet dat men zegt dat het loos alarm was.
quote:***************************************
Twee arrestaties in trein bij A'dam
AMSTERDAM De politie heeft twee mannen
gearresteerd in de internationale trein
die bij Amsterdam CS stilstaat.De trein
werd vanmiddag stilgezet nadat er alarm
was geslagen over twee personen die een
verdacht pakje bij zich zouden hebben.
De twee arrestanten waren gekleed in
zogeheten djellaba's,Arabische gewaden
die van de schouder tot aan de voeten
reiken.De mannen hadden zich verschanst
op het toilet.Ze spraken Nederlands.De
arrestatie gebeurde rond 16.30 uur.
De ICE-trein was onderweg van Frankfurt
naar Amsterdam.Na het alarm werd hij
stilgezet bij Amsterdam CS.Een deel van
de passagiers kon de trein verlaten.
Ja, ik zie het net ook op Ned2... En ik vind het engerds..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:01 schreef Dementor het volgende:
Fucking hell het lijkt wel de gang van mohammed B zo zien ze eruit
Misschien hebben ze wel helemaal niks gedaan en waren mensen vanwege de ' hoax' over Utrecht bang dat die twee mogelijk een aanslag zouden plegen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik zie het net ook op Ned2... En ik vind het engerds..
Zou best kunnen, maar ik vond ze er nou ook weer niet echt heel "gezellig" uitzienquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:03 schreef 0 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel helemaal niks gedaan en waren mensen vanwege de ' hoax' over Utrecht bang dat die twee mogelijk een aanslag zouden plegen.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik vond ze er nou ook weer niet echt heel "gezellig" uitzien.
Ongetwijfeld op de journaals en misschien zo ook nog wel in 2vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb de beelden gemistmaar die komen hopelijk nog wel terug...
www.nosjournaal24.nlquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb de beelden gemistmaar die komen hopelijk nog wel terug...
Jah je zult op dat moment niet al hossend die trein uitstappen lijkt me, al helemaal niet als je voor langere tijd zo dicht op elkaar hebt gestaan dat je elkaars snorharen 30 x hebt kunnen tellen ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Freaky lui inderdaad, en ze zagen er ook gelaten uit, alsof ze zich neerlegden bij hun nederlaag...
Nou inderdaad...quote:
hoezo chaos?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef Aventura het volgende:
Griezelig. Het is echt totale chaos op CS, ik was er net. Ben wel blij dat de politie (kennelijk) zo doortastend heeft opgetreden.
Jezus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:04 schreef Dagonet het volgende:
Elsevier linkte vanochtend al in een artikel naar een topic:
1 november, aanslag Utrecht?
Het leek er vandaag toch op dat er een kern van waarheid in zat.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:17 schreef ixio het volgende:
[..]
Jezus.
Overduidelijk een hoax, maar toch trappen er nog honderden mensen in.
Maar waarom gaan dat soort topics niet gewoon op slot? 'Eminem is dood'-hoaxes in MUZ gaan ook gewoon op slot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |