Nou idd jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
Ik verwacht een uitnodiging van Jensen voor Joostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dus hoe ze vrouwen laten geloven dat A/B niet groot genoeg meer is blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijken of Joost dan nog steeds durft te zeggen dat hij Jensen een dikke pad vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou idd jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Joost past prima in dat programma!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Josti snapte de vragen niet bij Knoop in je zakdoekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Knoop in je Zakdoek is toch voor geestelijk gehandicapten?
ken zowiezo de meeste programma;s niet die ze opnoemen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en Dido was een trouwe fan......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cartwoman had er een toppic over geopent dat er helemaal niemand meer voor isquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben weer helemaal bij, uitzending van gisteren gezien, streamveslagen gelezen... die lopen trouwens lekker nu zeg!! toppie!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:54 schreef muizemeis het volgende:
Het forum is weer eens erg traagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga maar ff keihard metallica opzetten en wat afwassen ofzo, dit schiet niet op zeg
dat dacht ik ook!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.altijd een goed planJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat sociaal van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was trouwens war voorbarig, was zeker alleen maar een hikje van het forum, nu loopt ie weer goed.. maarja, zal nu toch maar ff gaan afwassen, denk dat ik iemand anders hier in huis daar erg blij mee maak want meestal mag hij het doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie jullie misschien straks nog wel ff en anders van de week wel weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
40 zal ze wel niet hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren had Ingrid een shirt aan met nummer 82 erop... Vandaag een ander shirt met 28.
Zal wel iets met die cijfers hebben ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet meer. Net lees ik dat bericht van mezelf over die cijfers nog even door en denk "waarom heb ik dat in godsnaam getypt?"quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
40 zal ze wel niet hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop