Hier nog maar een keertje dan:quote:
Amen @ Gert ..........quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
mooi genomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hier nog maar een keertje dan:
[afbeelding]
Screenshot: trevanian.
Topquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef BlaBlub het volgende:
Streams doen het nou goed
Als de bewoners nou ook nog ff boeiend gaan doen zou t fijn zijn
Zit me nou niet lekker te makenquote:
Die ligt vast uit te rusten van de vermoeiende ochtend.quote:
als houte klaasquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Rob heeft 10 jaar toneel gespeeld dus vandaarzit ie in BB
Zolang Dido dr aandacht maar krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef regenworm het volgende:
Dido in haar element wordt aangerand door twee homo's joost en menno
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Rob, Roel en Dido zitten gezellig bij elkaar....Roel verheugt zich op een film. Rob zegt "lekker zitten, niks doen en voor de tv...
Dido denkt dat het leuk is om zelf maar wat in elkaar te zetten, een musical of zo..Ze zijn nu plannen aan het maken.
ben benieuwd, ik heb sommige bewoners wel eens op een hemeltergend pijnlijke manier horen zingen....verheug me niet echt op een musical van die gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |