Weet ik wel, maar er staat toch duidelijk chronisch ziek. Dan gaat het dus niet om mensen die om de haverklap een 1 of andere vage ziekte hebben, maar om mensen die duidelijk een serieuze ziekte hebben. Die laatste groep is gewoon niet echt chronisch ziek maar is gewoon niet zo gemotiveerd of gaat anders met zijn/haar werk om.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef milagro het volgende:
[..]
je hoeft je dus niet aangesproken te voelen![]()
Absoluut mee eensquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef DRA het volgende:
[..]
[knip]
Geloof me dat het hebben van een chronische ziekte behoorlijk wat (negatieve) effecten heeft op je leven. Juist daarom heb ik mezelf voorgenomen om mijn werk daar niet onder te laten leiden. Ik denk dat er genoeg chronisch zieken zijn die dezelfde insteek hebben.
ME is ook een chronische ziekte, en die mensen zijn toch echt vaak afwezig, hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef DRA het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar er staat toch duidelijk chronisch ziek. Dan gaat het dus niet om mensen die om de haverklap een 1 of andere vage ziekte hebben, maar om mensen die duidelijk een serieuze ziekte hebben. Die laatste groep is gewoon niet echt chronisch ziek maar is gewoon niet zo gemotiveerd of gaat anders met zijn/haar werk om.
Geloof me dat het hebben van een chronische ziekte behoorlijk wat (negatieve) effecten heeft op je leven. Juist daarom heb ik mezelf voorgenomen om mijn werk daar niet onder te laten leiden. Ik denk dat er genoeg chronisch zieken zijn die dezelfde insteek hebben.
Het komt zeker niet overal voor, maar meestal verneem je enkel dat iemand op een andere afdeling ziek is als men tijdens de lunch erover zit te klagen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef mommychaos het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat er lelijk gedaan werd achter mn rug of dat mij wat kwalijk werd genomen. Integendeel. Pas geleden zei mn baas toen ik langskwam nog dattie me nog steeds graag terug zou heben als het enigszins kon.
[..]
Kvind je niet alleen irritant lullen, maar je noemt me ook nog een manquote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Ah, de heren moraalridders zijn ook van de partij. Het is gewoon een feit dat mensen met bepaalde genen gevoeliger zijn voor ziektes, ook is het een feit dat het menselijk ras verbeterd als je die genen uit kunt bannen. Dat doe je door te voorkomen dat mensen met ongewenste genen zich voort planten. In iets constructievere vorm doet men het al eeuwen in de tuinbouw waar het veredeling heet, maar in principe is dat net zo goed toepasbaar op mensen.
Gaat net zoveel op voor mensen zonder "chronische ziekte"quote:Op donderdag 3 november 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is vreselijk die chronisch zieken. Het is vervelend voor die mensen dat ze chronisch ziek zijn, al hebben veel "chronisch zieken" er ook een handje van om bij het minst geringste afwezig te zijn.. maar de collega's worden weer opgezadeld met extra werkzaamheden, naast de gebruikelijke werkzaamheden.
Ook lijden de teamprestaties er onder.
Dat is ook bloedirritant inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gaat net zoveel op voor mensen zonder "chronische ziekte"
Bv.: nachtje stappen.. kunnen het bed nie uitkomen.. ach katertje >> laat ik de baas maar ff bellen dat ik ziek ben...
Dan zijn collega's ook erg blij![]()
Daar moet dan maar rekening mee gehouden worden, als de overheid dat wil.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is vreselijk die chronisch zieken. Het is vervelend voor die mensen dat ze chronisch ziek zijn, al hebben veel "chronisch zieken" er ook een handje van om bij het minst geringste afwezig te zijn.. maar de collega's worden weer opgezadeld met extra werkzaamheden, naast de gebruikelijke werkzaamheden.
Ook lijden de teamprestaties er onder.
Tuurlijk joh, jij snapt 't...quote:Op donderdag 3 november 2005 02:50 schreef bofneger het volgende:
Ja die Chronish Zieken met hun Chronisch Excuus altijd. Hun excuus IS hun ziekte.
Ook is er dan die Staatssecretaresse van Gennip die opnieuw zwanger is. Twee keer in een ambtsperiode. Nu, dat noem ik staatsvertegenwoordiging! Ga in Griekenland wonen!
Braamhaar. Bek houden. Het gaat om de mentaliteit en om de inzet voor je werk. Die is laag.quote:
Tuurlijk joh, jij snapt 't...quote:Op donderdag 3 november 2005 03:02 schreef bofneger het volgende:
[..]
Braamhaar. Bek houden. Het gaat om de mentaliteit en om de inzet voor je werk. Die is laag.
Braamhaar. Bek houden. Het gaat om de mentaliteit en om de inzet voor je werk. Die is laag.quote:
Twee keer zwanger worden als staatssecretaris vind ik dubieus. Je bent daar om je stemmers te vertegewoordigen en je werk te doen. Niet om zwanger te worden en geld op te strijken zonder ook daadwerkelijk iets te doen.quote:
Kan jij niet lezen?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Twee keer zwanger worden als staatssecretaris vind ik dubieus. Je bent daar om je stemmers te vertegewoordigen en je werk te doen. Niet om zwanger te worden en geld op te strijken zonder ook daadwerkelijk iets te doen.
Nee, ik moet je gelijk geven in die zin dat zwanger zijn niet hetzelfde is als chronisch ziek. Aan de hand van een aantal reacties werd ik herinnerd aan het feit dat de staatssecretaris gewoon zwanger wordt tijdens haar ambt.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:06 schreef Braamhaar het volgende:
Daar gaat 't in dit topic helemaal niet over sufferd...
Nogmaals, daar gaat 't niet over in dit Topic!quote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef bofneger het volgende:
[..]
Nee, ik moet je gelijk geven in die zin dat zwanger zijn niet hetzelfde is als chronisch ziek. Aan de hand van een aantal reacties werd ik herinnerd aan het feit dat de staatssecretaris gewoon zwanger wordt tijdens haar ambt.
Ik vind dat storend, net zoals ik het storend vind dat talloos veel werknemers hun ziekte aanwenden als excuus om niet te hoeven werken.
Okee, scheids. Ik zal het topic even haarfijn doorlezen.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:21 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Nogmaals, daar gaat 't niet over in dit Topic!
Misschien gewoon je mond houden en alleen op die submit knop rammen als je ook echt wat te melden hebt?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:11 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen?
Effe topictiteltje tot je laten doordringen, de rest nog effe lezen maar niet meteen als een dwaas op de laatste paar postjes reageren...
Scheelt een hoop frustraties hoor als je weet waar je 't over hebt...
Misschien gewoon je mond houden en alleen op die submit knop rammen als je ook echt wat te melden hebt?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien gewoon je mond houden en alleen op die submit knop rammen als je ook echt wat te melden hebt?
Gewoon ff niet posten dus. Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:47 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Misschien gewoon je mond houden en alleen op die submit knop rammen als je ook echt wat te melden hebt?
(sorry, kon 't niet laten!)![]()
Hihihi, stouterd!quote:Op donderdag 3 november 2005 03:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gewoon ff niet posten dus. Niet zo moeilijk.
Wachtdagen zijn overigens een middel om dat soort praktijken te voorkomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gaat net zoveel op voor mensen zonder "chronische ziekte"
Bv.: nachtje stappen.. kunnen het bed nie uitkomen.. ach katertje >> laat ik de baas maar ff bellen dat ik ziek ben...
Dan zijn collega's ook erg blij![]()
Ik denk dat diegenen die dat doen maar een kleine groep vormen op het totaal..quote:Op donderdag 3 november 2005 03:14 schreef bofneger het volgende:
Ik vind dat storend, net zoals ik het storend vind dat talloos veel werknemers hun ziekte aanwenden als excuus om niet te hoeven werken.
weet wel zkr... en de rest wordt daardoor ook veroordeeld terwijl dat dus nergens op slaatquote:Op donderdag 3 november 2005 07:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat diegenen die dat doen maar een kleine groep isop hte totaal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |