quote:# Tegenwoordige tijd, normale zinnen: ik [stam], jij [stam]+t, hij [stam]+t
# Tegenwoordige tijd, geïnverteerde zinnen (bv. vragen): [stam] ik, [stam] jij, [stam]+t hij
# Nooit, never, jamais een d toevoegen aan een werkwoord in tegenwoordige tijd als er nog geen d in stond. En dus ook nooit dt in zo'n geval!
# Vervang in geval van twijfel het werkwoord door 'werken'. Zo hoor je direct of je een t moet toevoegen of niet.
# Bevelen: gewoon de stam van het werkwoord. Geen t toevoegen!
# Voltooid verleden tijd: nooit, never, jamais dt! De laatste letter is d of t al naargelang de "regel van 't kofschip". Vergeet deze regel. Vervoeg gewoon het werkwoord in de verleden tijd: "het gebeurde", je hoort een d dus de laatste letter van "het is gebeurd" is ook een d.
Dit lees ik niet eensquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:47 schreef blieblie het volgende:
Zeg nerd... koop een leven en ga in een hoekje huilen[afbeelding]
Je bent er net en je bent het nu al zat?!quote:donderdag 22 september 2005 @ 13:29
wordT, heaumeau.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je bent er net en je bent het nu al zat?!
Zoek een ander forum op zou ik zeggen want het word nog veel erger!![]()
![]()
![]()
Beter lezen, vriend. Had ik zelf al op gewezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mensen WIER reactie etc
Aan je taalbeheersing te zien is je opleidingsniveau MBO oid.
Maar je hebt de fout toch gemaakt. Beter nadenken voor je wat op het forum neerplempt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beter lezen, vriend. Had ik zelf al op gewezen.
Kan je uitleggen hoe ik mijn mening spontaan kwijt raak als iemand anders hem eerder dan mij in een topic onder woorden brengt? En zou ik de mening nog wel gehad hebben als ik dat topic nooit had gezien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef Floripas het volgende:Mensen die slechts reageren met 'eens!' Heb je geen mening? Hou dat dan ook voor je. Waar is de schaamte gebleven?
Namen met betrekking tot Goden en Godsdiensten behoren met een hoofdletter geschreven te worden. Het moet dus zijn: 'in Godesnaam'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef Floripas het volgende:
Wat betekent dat in godesnaam?
De titel zag er eerst anders uit: namelijk, 'de user wiens'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar je hebt de fout toch gemaakt. Beter nadenken voor je wat op het forum neerplempt.
Ok, dat is een te billijken fout.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
De titel zag er eerst anders uit: namelijk, 'de user wiens'.
Dat is geen excuus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef cyberstalker het volgende:
Het is toch een jongerenforum. Jongeren maken nu eenmaal fouten.
Want..?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:01 schreef Tha_T het volgende:
Aan gepast en nu even schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |