quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Graag gedaan!
Nieuw chantagemiddel aan lijstje toevoegt: stinkie's vriendjes geholpen.
Graag gedaan!
Graag gedaan!
Ik las het ja, maar is dat de heel beurs? Ik ben dit jaar ook naar een motorbeurs geweest in Utrecht, in maart geloof ik. Zou volgend jaar weer heen, maar dat is dus dezelfde?quote:
R2-D2:"Komt dat vaak voor?"quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,vertel eens!
Of weet je wat,als ik goeie zin heb kom ik wel een keer naar Brabant.
Nee de motorrai was bedoeld om nieuwe modellen te precenteren,terwijl in Utrecht de dealers van hun voorraad af konden komen.Alleen zijn de tijdstippen nu dusdanig dat fabrikanten er steeds meer voor kiezen om in Utrecht te zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar is dat de heel beurs? Ik ben dit jaar ook naar een motorbeurs geweest in Utrecht, in maart geloof ik. Zou volgend jaar weer heen, maar dat is dus dezelfde?![]()
Als de zon schijnt en de vogeltjes fluiten?Ja zeker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
R2-D2:"Komt dat vaak voor?"
Richardgie:"Wat?"
R2-D2:"Dat je goeie zin hebt?"
![]()
Wat moet je nou met een Mercedes 190 Diesel trui?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:25 schreef R2-D2 het volgende:
Niet lachen hoor, vind ik zielig ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Eventjes wat in andere topics gaan posten anders vervreemd ik van de rest van de FOK-Wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |