Ik snap de relevantie van zijn reactie in specifiek dat topic niet echt?quote:
Straks kan hij nog Engelsquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als BMXBas inlogd,meteen negeren,en Engels praten![]()
Ik weet het!Noord Belgisch!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Straks kan hij nog Engels [afbeelding]
Spaans dan?
wat klopt er niet dan? moest AVD staan in plaats van GVD:?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie van zijn reactie in specifiek dat topic niet echt?
edit: topictitel klopt trouwens ook niet geheel van dit topic. BE
BMX-Plasquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een foto van BMX_Bas
[afbeelding]
Sorrie we moeten hem weigeren![]()
![]()
Ach, een kuip roest er niet vanaf als er tegenaan gepist word, in tegensteling tot sommige chopper onderdelen, die je elke week moet poetsen, anders ben je niet coolquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een foto van BMX_Bas
[afbeelding]
Sorrie we moeten hem weigeren![]()
![]()
Hij heeft wel een malthezer kruis op z'n rug.Heel stoer!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ach hij is ook lang zo stoer niet als ons![]()
![]()
Dat hadden de kruisvaarders ook al, niet dat dat nou lieverdjes waren, maar goed, ik neem aan dat je een overeenkomst bedoeld met de zwarte dagen uit de geschiedenis van onze oosterburen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een malthezer kruis op z'n rug.Heel stoer!![]()
Elke natie die een Malthezer kruis heeft gebruikt,zorgde voor rotzooi,hoewel ik zeker geen hekel heb aan Duitsers.Kan het eigenlijk best goed met ze vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:43 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Dat hadden de kruisvaarders ook al, niet dat dat nou lieverdjes waren, maar goed, ik neem aan dat je een overeenkomst bedoeld met de zwarte dagen uit de geschiedenis van onze oosterburen?
Klik even op mijn naam en zie de reeks die niet kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
wat klopt er niet dan? moest AVD staan in plaats van GVD:?
Idd, heb mijn mening over duitsers danig bij moeten stellen na een vakantie aldaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Elke natie die een Malthezer kruis heeft gebruikt,zorgde voor rotzooi,hoewel ik zeker geen hekel heb aan Duitsers.Kan het eigenlijk best goed met ze vinden.
wat klopt er niet dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie van zijn reactie in specifiek dat topic niet echt?
edit: topictitel klopt trouwens ook niet geheel van dit topic. BE
Bedoel je nou dat Deel != deel;quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klik even op mijn naam en zie de reeks die niet klopt
1 2 3 4 5 6 7 | for(int i;i<topicTitel.length();i++){ if(i==18){ topicTitel.charAt ![]() ![]() return; } } |
En wordt volgens mij tegenwoordig alleen nog maar door"rechtsgeorienteerde" bewegingen gebruikt,volgens mij omdat het hakenkruis verboden is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Idd, heb mijn mening over duitsers danig bij moeten stellen na een vakantie aldaar. Maar idd, het kruis staat meestal niet voor vredelievend heid.
D met een hoofdletter en spatie tussen numer en deel..quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:53 schreef stinkie het volgende:
wat klopt er niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |