das dan weer minder grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze meneer heeft z'n jas toch niet meer nodig![]()
Ik heb trouwens iets tegen al die buitenlandse linksquote:Op woensdag 2 november 2005 11:39 schreef AndreB. het volgende:
Geen jas omdat ik voorlopig nog wel een jas kan lenen, en het geld me niet op de rug groeit. De broek kan ik niet altijd lenen, er zijn daarnaast ook mensen die me steunen in m'n eigen projectje.
Help André de winter door, doneer op giro 221
Leuk plaatje trouwens, binnenkort zal er een broek en handschoenen bijkomen. Ik hou je op de hoogte!
Daar heb je helemaal gelijk in, post wordt is ge-editquote:
Het nut van editten is uiteraard nihil wanneer mensen die link quoten. Maar als newbie kon je dat natuurlijk niet wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, post wordt is ge-edit
niet sneller zeveren dan je posts kan lezen hequote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het nut van editten is uiteraard nihil wanneer mensen die link quoten. Maar als newbie kon je dat natuurlijk niet weten
Ik had het al aangepast met typex op m'n beeldschermquote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het nut van editten is uiteraard nihil wanneer mensen die link quoten. Maar als newbie kon je dat natuurlijk niet weten
All that and tits tooquote:Op woensdag 2 november 2005 12:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast met typex op m'n beeldscherm![]()
Ik krijg dan ook maar een simpele stagevergoeding in vergelijking met die bergen geld die jullie elke maand op de rekening krijgen na zwaar werk te hebben verrichtquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh bij mij ook hoor, alleen Hicham is zo'n geluksbal.![]()
![]()
Het was zo warm die dag, we hadden rijwind nodig om af te koelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Suicide mission? wat dacht je van toen ik bij jou achterop zat naar Apeldoorn![]()
die vervelende file die maar niet harder wou rijden als 80![]()
Vanochtend ook m'n eerste aanvaring gehad met de NSquote:en lang leve de nskwart voor 8 was ik thuis.... pokke stukje amsterdam - almere heb ik gewoon 1 1/2 uur langer over gedaan als normaal
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oef, moest even schoonmaakactie houden want er ging een halve liter koffie over' t bureau.
![]()
Nu ff nieuwe zetten..best schokkend .. je eerste bakkie waisted..
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het liefste zou ik d'r mond dichtlijmen maar dan begint ze vast door d'r kont te praten
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze praat nu toch ook alleen maar poep ?
Bovenstaand even een verzameling van dequote:Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets waardoor die helemaal door het lint gaat. Die ene collega kon er niet tegen als ik haar negeerde en super vrolijk ging doen. Ik zat de hele dag kei hard en zo vals mogelijk te zingen, te fltuiten, te trommelen op de tafels etc. Je zag haar onderhand helemaal uit elkaar spatten.![]()
ze had het verdient hoor![]()
Behalve als je zelf bandjes nodig hebt natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens iets tegen al die buitenlandse linkshou de economie in Nederland.
![]()
Mocht hij gaan dan ga ik ook en kunnen we misschien verzamelen rond het Kleinpolderplein.quote:Op dinsdag 01 november 2005 23:47 schreef dr. husky het volgende:
egint ergens op te lijken:Y
a.s.zondag 12.00 uur bij silverdome verzamelen
daarna richting rotte meren of iets dergelijks,noordwijk of zo kan ook
zien het wel, moet wel een beetje weer zijn uiteraard
Dude, ik heb een Alp, geen SM.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
@Stinkie:
Nog iets voor jou en die maat .. SM rit startende vanaf Zoetermeer..
[..]
Mocht hij gaan dan ga ik ook en kunnen we misschien verzamelen rond het Kleinpolderplein.
De vorige keer had hij een geweldige route binnendoor namelijk.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:49 schreef hicham het volgende:
Pauze, dus ik mag van mezelf even Fok!en
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:02 schreef stinkie het volgende:
Dude, ik heb een Alp, geen SM.
En waar rij jij op trouwens?
Dan mag het weer niet v/h geloof..ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Mag jij weleens iets niet van jezelf en doe je het dan toch![]()
'kHeb 'm nog niet... Ik heb nog geen kleding kunnen vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Bij de clubhuismeeting bij de -soort-van-hells-Angels dit jaar in Zoetermeer waren er zelfs mensen op oudere crossmotoren dan R2D2 heeft gekocht.![]()
Ik mag ook veel dingen niet van het geloof en als ik het dan toch heb gedaan dan weet ik waarom het niet magquote:Dan mag het weer niet v/h geloof.![]()
![]()
En zijn broertje houdt hem daaromtrent goed in de gaten.![]()
![]()
![]()
quote:Stinkie doodt inbreker met samoeraizwaard
Stinkiedam - In het Nederlandse Stinkiedam is een inbreker omgekomen en is diens kompaan zwaar gewond geraakt toen de bewoner van het huis waar zij zich woensdag wederrechtelijk toegang toe hadden verschaft onverwacht met een samoeraizwaard op hen inhakte. De twee inbrekers hadden de bewoners van het huis, een man en een vrouw, kort daarvoor vastgebonden.
Volgens de politie kon de man een samoeraizwaard bemachtigen nadat deze door een van de inbrekers van de vensterbank was gepakt. Hij bevrijdde zichzelf en begon op de inbrekers in te hakken. Een van hen werd gedood; de ander vluchtte met zware verwondingen aan handen en een been het huis uit. Het is volgens de politie onwaarschijnlijk dat de bewoner iets ten laste gelegd zal worden, omdat hij uit zelfverdediging handelde.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
'kHeb 'm nog niet... Ik heb nog geen kleding kunnen vinden![]()
Welk geloof.quote:Ik mag ook veel dingen niet van het geloof en als ik het dan toch heb gedaan dan weet ik waarom het niet mag![]()
Misschien ietsje overdreven.quote:Heb je het verhaal gelezen over de ZZR 1100?
Bij 270 Km/h merkt 'ie nog niets. Dat is toch uhmmm ...Bullshit?
Ik heb 'm al maar nog geen plek om te stallen...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je had hem toch opgehaald
..starten.. en zo ging lekker.
Ik heb je er verder inderdaad niet meer over gehoord.![]()
What's a tankslapper?quote:Heb ook een keer 235 km/u gereden met een ZX-10 in een bocht op de snelweg, met een tankslapper bij het uitkomen daarvan (door een lasnaad op het asfalt) , ook euh.. apart.
De inbreker ontvluchte het huis hinkelend.. maar op hoge snelheid ..quote:Op woensdag 2 november 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland:
![]()
quote:
Het bericht bewijst zelf al dat ik het niet was. Ik hoef niet te hakken, 1 slag is genoegquote:Op woensdag 2 november 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een bericht uit de betrouwbaarste krant van Nederland:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |