DANKquote:
Lekker zo'n dagje vrijquote:
Standaard GSXR-1000 K5 gaat wel stukken sneller dan zo'n slome Viperquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef M5 het volgende:
[..]
't went op den duur he.. hard rijden over drukke snelwegen en door steden.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Standaard GSXR-1000 K5 gaat wel stukken sneller dan zo'n slome Viper![]()
![]()
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
blabla
bromfietsen
blabla
bromfietsen
blabla
bromfietsen
en je verwacht dat ik hier op hap?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Standaard GSXR-1000 K5 gaat wel stukken sneller dan zo'n slome Viper![]()
![]()
dus toch niet die 205?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
morgen weer gaat kijken voor een tussenauto
dit keer de 100nx (die heb ik al eerder gehad, dus daar ben ik snel uit, te ja of te nee)
Vet!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
dit keer de 100nx (die heb ik al eerder gehad, dus daar ben ik snel uit, te ja of te nee)
gmtaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dus toch niet die 205?
en zo'n 100nx is imo echt 100x nix.![]()
Koop nou gewoon een toyotaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
niet iedereen wilt een bmwquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dus toch niet die 205?
en zo'n 100nx is imo echt 100x nix.![]()
geef me geldquote:
meldtquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen ga iedereen eens een 190D FBG shirt aansmeren. We moeten er minimaal 25 af nemen om de drukkosten rendabel te houden.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
Goddomme is de grap van de 190D FBG nou zo moeilijk te begrijpen
Dan ga ik binnenkort maar een topic openen over het ontwerp voor een grote tattoo op mn rug van een 190Dquote:
In LIF ja, en dan krijg je nog positieve reacties ook, weddenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga ik binnenkort maar een topic openen over het ontwerp voor een grote tattoo op mn rug van een 190D
Dat mensen er inspiratie aan ontlenenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In LIF ja, en dan krijg je nog positieve reacties ook, wedden.
Gewoon 15 tabs tegelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vannacht, jij, Hugo, ik, heel FOK! volspammen met de 190D!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat mensen er inspiratie aan ontlenen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vannacht, jij, Hugo, ik, heel FOK! volspammen met de 190D!
Zorgen dat heel fok ons haatquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe heel ONZ volzpemmen.
en dat noem je een bolide?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:06 schreef lipje het volgende:
Ik kwam net uit het centrum van Delluf teruggefietst, zie ik daar een uit Need for speed getrokken bollide staan, inclusief abnormale kleur (goud), grote taartschep, scheurstickertje en zwarte velgjes. Hij leek een beetje op een overpimpte supra. Ik ff kenteken nagetrokken, blijkt het een prelude te zijn
Gewoon er naast gaan liggen en vervolgens over de grond gaan rollen van het lachenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:19 schreef Mukie het volgende:
as ie zo fout verpakt is kun je beter zeggen dat het een bolide is en dan afkraken
Niet als het regentquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon er naast gaan liggen en vervolgens over de grond gaan rollen van het lachen![]()
nee ik pleurde gewoon van mijn fiets afquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon er naast gaan liggen en vervolgens over de grond gaan rollen van het lachen![]()
dat ga ik zo eens makenquote:
die kip ontdooit vanzelf in de pan. moet je alleen opletten dat ie niet zwart wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat ga ik zo eens maken
als die kip ontdooit
jij laat zeker je moeder koken hequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
die kip ontdooit vanzelf in de pan. moet je alleen opletten dat ie niet zwart wordt.
sinds ik thuis woon kook ik gemiddeld 1 keer per week.quote:
en anders heb je de bezorgpizza en shoarma nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
er komt een KFC, BK en nog een fastfood restaurant hier 5 minuten vandaan. Mac hadden we al![]()
dat word me wat![]()
barbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
kip moet je in stukjes hakken, en er een stok doorhen steken
Waarom is dat barbaars? Vroeger was er nieteens bestek..quote:
ja die zit nog dichterbij samen met de snackbar, italiaan, chinees en de surinaamse toko'squote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
en anders heb je de bezorgpizza en shoarma nog
marinerenquote:
lamsbiefquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef M5 het volgende:
eigenlijk moet je kip inruilen voor een lekker biefstuk![]()
![]()
toen at je met je handen, zonder stokje, dat zit er standaard in, ook wel bot genaamdquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom is dat barbaars? Vroeger was er nieteens bestek..
lamsrackquote:
moet je wel de kip eerst ontdooienquote:
Oh god, die gaat straks weer lopen opscheppen over 200+ natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef BoJo het volgende:
Ik krijg een sms van Peu dat ie chauffeurd in een Porsche 993 uit 1994. Dit is alvast een waarschuwing voor jullie allen![]()
Oh My Fucking God.quote:
In dat geval, 3.6l Boxer-6 cylinder met 272 pk, luchtkoeld. en hij is snel.. maar da's meestal bij een Porschequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, die gaat straks weer lopen opscheppen over 200+ natuurlijk..
is al klaar inmiddelsquote:
dus je buikje is vol inmiddelsquote:
nee, maar 'k val wel bijna in slaapquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je slapen? in dat geval:
Pozdrawiam
nee joh. ik spreek geen woord pools.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:jij kunt ook pools?
is wel grappig ja, ik leer een paar woordjes pools sinds ik op dat forum zit
gewoon een pools-nederlands woordenboekje kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
he jammer, ik dacht dat ik eindelijk iemand had gevonden die me kon helpen vertalenwant van de vertaalmachine word je weinig wijzer
Ik kijk er al naar uitquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef BoJo het volgende:
Ik krijg een sms van Peu dat ie chauffeurd in een Porsche 993 uit 1994. Dit is alvast een waarschuwing voor jullie allen![]()
ja. ik ga ook een challenge ofzow starten.. kan ik ook topics openenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
jacco is best wel een TS de laatste tijd btw
Mja, vroegah deed ik dat ook.. nu heb ik mn wrak van de week topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. ik ga ook een challenge ofzow starten.. kan ik ook topics openen
of elk autonieuws bericht tot topic bombarderen
Idd, ongeveer iedereen is je dankbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, vroegah deed ik dat ook.. nu heb ik mn wrak van de week topicgeen hond die er naar kijkt, maar ach, ik vermaak me er mee
misschien kan ik een challenge of verkiezing starten met vliegtuigenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, vroegah deed ik dat ook.. nu heb ik mn wrak van de week topicgeen hond die er naar kijkt, maar ach, ik vermaak me er mee
ik kijk allesquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:27 schreef M5 het volgende:
[..]
misschien kan ik een challenge of verkiezing starten met vliegtuigen. kijkt waarschijnlijk ook geen hond naar
dat rokje kan nog ietjes korter.. dan heeft ze d'r namelijk geen meer aanquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
't mokkeltje wat zometeen op TV komt bij Jensen, spotte ik vrijdag in de Ikea in Delft....
[afbeelding]
wie is dat dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
't mokkeltje wat zometeen op TV komt bij Jensen, spotte ik vrijdag in de Ikea in Delft....
[afbeelding]
Toen ik aan kwam lopen zat ze gehurkt, en ik keek zo recht haar string inquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:39 schreef M5 het volgende:
[..]
dat rokje kan nog ietjes korter.. dan heeft ze d'r namelijk geen meer aan
wie is't?
ik kwam haar een keer tegen in een weg restaurant vlak bij schiphol. met 'n vriendin van d'r denk ik.. allebei in 'werk kleding'quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik aan kwam lopen zat ze gehurkt, en ik keek zo recht haar string in! Dus toen moest ik natuurlijk even kijken wie het was
En toen bleek het Kim Holland te zijn
.
Ze was met een vent een heel interieur aan het sprokkelen, en die dude was ook echt een standaard pooier. Duur pak, zwart overhemd, zwart (gekleurd
) haar, en een zonnebril op IN de Ikea
![]()
.
handtekeningen doe ik toch al niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef vlad het volgende:
jullie hebben toch wel een handtekening gevraagd toch?![]()
Ik kom nooit bekende nederlanders tegen![]()
alleen vorige week wel Brad Pitt tegengekomen... helaas zonder Angelina
![]()
![]()
Dat mens loopt altijd in "werk kleding" zo te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kwam haar een keer tegen in een weg restaurant vlak bij schiphol. met 'n vriendin van d'r denk ik.. allebei in 'werk kleding'
Natuurlijk heb ik geen handtekening gevraagdquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef vlad het volgende:
jullie hebben toch wel een handtekening gevraagd toch?![]()
Ik kom nooit bekende nederlanders tegen![]()
alleen vorige week wel Brad Pitt tegengekomen... helaas zonder Angelina
![]()
![]()
pit zequote:
GMTAquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef M5 het volgende:
[..]
handtekeningen doe ik toch al niet aan.
zeker niet van haar.
brrr ranzig is ze
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat je daar in godsnaam aan hebt?.
Te zielig voor woorden iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef vlad het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Vorige week was Brad Pitt bezig op de set voor z'n nieuwe film en ik liep toevallig langs. Wist eerst niet wat er was ja, maar zag allemaal vrouwtjes staan. Dus maar even kijken... ik zo tegen zo'n vrouwtje: waar kijken we naar? zij zo: WAT??? weet je dat niet? Brad Pitt is hier om z'n film op te nemen... ik zo: oke..whatever... maar is angeline er ook bij dan?Beginnen al die meiden ineens te gillen alsof ik ze geknepen hebt... bleek Pitt z'n hand even opgestoken te hebben naar ze
![]()
Ben maar gauw weer doorgelopen...![]()
En typische Fuckie postquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef Fugie het volgende:
mclaren, union en porsche ken ik niet echt en de spyker is wel een vette bak maar valt in het niets bij een mclaren f1
nou als angelina daar staat weet ik nog niet of het wel zielig isquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te zielig voor woorden idd.
Blijf eens ontopic stinkerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm is pas edited op 23:05 ? mijn reply was om 23:01 ?
jij begint!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf eens ontopic stinkerd.
nee ik noem gewoon feiten ouwe, jij gaat huilen met je ontopicquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders ga je even huilen.
Als je slaapt vind ik je leukerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik noem gewoon feiten ouwe, jij gaat huilen met je ontopic![]()
kan er ook nix aan doen dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je slaapt vind ik je leuker.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef vlad het volgende:
was gezellig gisterweinig spannends gebeurt. Was alleen even grappig toen ik met een stel vrienden het hostel wouden verlaten. Ik trok de deur open, en net op dat moment kwam er een groepje kinderen binnen. Dus wij heel hard "boe" roepen
Resultaat: 1 kind liet haar tas met snoep vallen, en drie begonnen te janken
en de mama was boos op ons
![]()
Maar dat was het hoogtepunt van de avond![]()
als dat het hoogtepunt is heb je wel een kutavond gehadquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef vlad het volgende:
was gezellig gisterweinig spannends gebeurt. Was alleen even grappig toen ik met een stel vrienden het hostel wouden verlaten. Ik trok de deur open, en net op dat moment kwam er een groepje kinderen binnen. Dus wij heel hard "boe" roepen
Resultaat: 1 kind liet haar tas met snoep vallen, en drie begonnen te janken
en de mama was boos op ons
![]()
Maar dat was het hoogtepunt van de avond![]()
jij vind ook alles maar meesterlijk, gaaf een leuk eh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Meesterlijk
![]()
Jammer volgende keer beter je best doen om de zaak op zijn kop te krijgen![]()
Volgende keer ben ik in Ned.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Meesterlijk
![]()
Jammer volgende keer beter je best doen om de zaak op zijn kop te krijgen![]()
het was gewoon doorsnee gezellig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
als dat het hoogtepunt is heb je wel een kutavond gehad
photoshop maken, topic in LIF openen en reacties afwachtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga ik binnenkort maar een topic openen over het ontwerp voor een grote tattoo op mn rug van een 190D
ja ik zie dat gezicht van die koters al voor mequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij vind ook alles maar meesterlijk, gaaf een leuk eh?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Volgens mij denk half-fok nu echt dat ik een 190D extremist ben
Tuurlijk wel maar er zijn mensen die denken dat het een grap isquote:
plaat voor hun kopquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar er zijn mensen die denken dat het een grap is
de eikelsquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De ongelovigenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een 190D daar ga je toch helegaar geen grappen over makenquote:
Ik heb dus heel geen zus hčquote:Op woensdag 2 november 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een 190D daar ga je toch helegaar geen grappen over maken
Dat is net zoiets als dat je jezus een prutser zou noemen
Alleen een broer Chris dusquote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb dus heel geen zus hč.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb dus heel geen zus hč.
Ja gaat lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef Googolplexian het volgende:
sjoewT-Shirt poep is aardig op gang, zie ik?
Zelf jezus aan het kruis had het beter als ik thuisquote:
Dan conjoquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelf jezus aan het kruis had het beter als ik thuis
Wens, gedachte enzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef Mukie het volgende:
lijkt net of ik alleen sjoewe zie posten
Lekker tochquote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef Mukie het volgende:
lijkt net of ik alleen sjoewe zie posten
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan conjo.
Maar wel een mooie uitspraak.
Nee maar zit goedquote:Op woensdag 2 november 2005 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja gaat lekkerHeb je nog tijd gehad om die drukker een belletje te geven?
whatever turns you on hunquote:
Hamletquote:
Dat snap ik. Maar hoeveel moeten het er nou minimaal zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee maar zit goed
Eerst animo-check
Van al die 190D's op m'n scherm word ik dus wel echt ff een partij knoertend geil ehquote:
nou, toch wel een stuk of twintig (schatting)quote:Op woensdag 2 november 2005 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar hoeveel moeten het er nou minimaal zijn?
die is te makklijkquote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van al die 190D's op m'n scherm word ik dus wel echt ff een partij knoertend geil eh
moest direct denken aan dat plaatje met die vent als hij zn leuter in de uitlaat houdtquote:
Wie niet dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van al die 190D's op m'n scherm word ik dus wel echt ff een partij knoertend geil eh
Tenzij het een 190D van de eerste lichting is mét de originele ruitjes bekleding zou ik dat dus nooit doen ehquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
moest direct denken aan dat plaatje met die vent als hij zn leuter in de uitlaat houdt![]()
sorry
Ja ok, maar twintig of 25 is weer wat verschil heh. Het zijn er nu 15, en ik denk dat ik er nog wel 2 a 3 buiten fok slijtquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nou, toch wel een stuk of twintig (schatting)
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tenzij het een 190D van de eerste lichting is mét de originele ruitjes bekleding zou ik dat dus nooit doen eh![]()
monoloogquote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
moest direct denken aan dat plaatje met die vent als hij zn leuter in de uitlaat houdt![]()
sorry
Hij welquote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/686.html
geniaalquote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Googolplexian het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan een Fleshlight hehquote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Googolplexian het volgende:
Thank you for sharing thatquote:Op woensdag 2 november 2005 00:38 schreef Googolplexian het volgende:
lol
kan niet wachten tot de Pabo m'n Fleshlight levert
Die 4 uitlaten op je Del Sol?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:41 schreef Googolplexian het volgende:
Whahaha
no worries... hoezeer ik m'n apendix ook in gaten wil steken; ik heb reeds een oplossing voor dat perikel.
Oooh een balkon hekquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een aardige strook
Trusten Mukie
ik ken 'tquote:Op woensdag 2 november 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga gewoon zo slapen
Maar eerst even dit fraaie stukje tabak nog even consumeren
Schultenbrauquote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ken 't
Shulten Brau is ook taai na een tijdje
Beter dan:quote:Op woensdag 2 november 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schultenbrau.
En jij zuipt tabak?
Denk je wakker te gaan blijven?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen om 8:45 een drie uur durende historisch verantwoorde film voor m'n kiezen
Mja een collegebank zit ronduit kut en slaapt nog veel slechter, dus ik ben bang van welquote:Op woensdag 2 november 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je wakker te gaan blijven?.
Hollandia is ronduit smerig en dat je er dan ook nog 10 blikken van opzuipt is een hele prestatiequote:Op woensdag 2 november 2005 01:03 schreef Googolplexian het volgende:
ik dacht effe een shot te maken van mijn prullebak vol lege blikken aldi bier maar er ligt alweer teveel overheen
I Pwn u anyway
[/puberstoer]
Shulten Brauquote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hollandia is ronduit smerig en dat je er dan ook nog 10 blikken van opzuipt is een hele prestatie
Gewoon voorover op je armen liggenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja een collegebank zit ronduit kut en slaapt nog veel slechter, dus ik ben bang van wel
Vette shitquote:Op woensdag 2 november 2005 01:09 schreef Googolplexian het volgende:
Sjoewe: hoe is de mp3-flood, btw?
OPGEZWOLLUUUHHH!!!
Dat kan dus niet hehquote:Op woensdag 2 november 2005 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon voorover op je armen liggen!
ohw godquote:Op woensdag 2 november 2005 01:38 schreef Hugster het volgende:
ja prima
spuiten en slikken aan het kijken
beetje jammer peu... ik had verwacht dat je je kon inhouden, maar nee je moest het toch weer doenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen al pleitte? Watjes![]()
![]()
Vanochtend om 6u naast mn bed, om 6:30u in de auto en net pas weer thuis. En het is een lonend dagje geweest. Meisje en ik hebben vrijwel alles uitgepraat, kindje komt als het goed is niet meer en ik heb de rest van de middag/avond/nacht in een 933 C2 mogen rijden (Stinger incl.).
Zegt die klant op de terugweg: ja, ik rij minimaal 1x op een dag 200+ (hint, hint), maar heb t toch maar niet gedaan.
damn das lang haarquote:
lol nu ik nog niet geheel wakker ben, leest het net alsof die meid je klant isquote:Op woensdag 2 november 2005 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen al pleitte? Watjes![]()
![]()
Vanochtend om 6u naast mn bed, om 6:30u in de auto en net pas weer thuis. En het is een lonend dagje geweest. Meisje en ik hebben vrijwel alles uitgepraat, kindje komt als het goed is niet meer en ik heb de rest van de middag/avond/nacht in een 933 C2 mogen rijden (Stinger incl.).
Zegt die klant op de terugweg: ja, ik rij minimaal 1x op een dag 200+ (hint, hint), maar heb t toch maar niet gedaan.
krijg je er nou ook nog geld voor?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:43 schreef ThaFreak het volgende:
[pics] Dodge Viper
[pics] Lamborghini Diablo
[nieuws] Volkswagen EcoRacer
levert over de 2gig dataverkeer op en over de 12000 hits![]()
![]()
was dat maar zoquote:
ben ik blij dat dat van mij nu is afgekniptquote:Op woensdag 2 november 2005 08:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
handig als je ergens bent waar het plee papier op is![]()
zo nu genoeg gegeilt weerquote:Op woensdag 2 november 2005 08:43 schreef ThaFreak het volgende:
[pics] Dodge Viper
[pics] Lamborghini Diablo
[nieuws] Volkswagen EcoRacer
levert over de 2gig dataverkeer op en over de 12000 hits![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |