ja is illegaal, maar als je je nou verkleed als hond.. en op handen en knieen gewoon tegen een lantarenpaal gaat staan pissen. Honden mogen namelijk wel op straat pissen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik vroeg me af of pissen uit je raam, als je bv. in een flat woont. Of datwildplassen is.
Want zelf sta je niet buiten maar je pis belandt er wel zeg maar.
Dit lijkt me ideaal om te besparen in schoonmaakkosten en water besparing omdat je de wc niet meer hoeft door te trekken.
Weet iemand of het illigaal is om uit je raam (de straat op) te pissen?
mvg.
Ik adviseer je het milieuvriendelijke alternatief 'wasbakplassen'quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef dvdk het volgende:
Dit lijkt me ideaal om te besparen in schoonmaakkosten en water besparing omdat je de wc niet meer hoeft door te trekken.
'Plantenbakplassen' is ook een optie, bespaar je ook nog eens op de kosten voor het watergeven van de planten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik adviseer je het milieuvriendelijke alternatief 'wasbakplassen'
![]()
Gooi hem over je hoofd leeg bij wijze van douche, spaart nog meer waterquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:48 schreef Sassie het volgende:
Als je water wilt besparen kun je natuurlijk ook in een emmer pissen. Als ie vol is gooi je hem gewoon leeg onder de douche terwijl je aan het douchen bent
In zijn geval wel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:50 schreef longinus het volgende:
Er was er laatst toch eentje die tijdens het naar buiten pissen uit het raam was gevallen.
Dat lijkt mij nou wel om te lachen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef kluivie het volgende:
Is dit wel de goede plaats waar topic instaat? Volgens mij moet die bij onzin
gewoon doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik vroeg me af of pissen uit je raam, als je bv. in een flat woont. Of datwildplassen is.
Want zelf sta je niet buiten maar je pis belandt er wel zeg maar.
Weet iemand of het illigaal is om uit je raam (de straat op) te pissen?
mvg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:39 schreef Roellio het volgende:
Het is alleen toegestaan na consumptie van overmatige hoeveelheden alcoholhoudende drank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |