Nee niet echtquote:Op woensdag 2 november 2005 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou je eens in het grote ik-zoek-een-nummer topic in MUZ moeten vragen...
Ik heb het geweten, maar daar heb je nu vast niets aan

bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zal het daar eens vragen. Bedankt!

Subliem uitgedruktquote:Op woensdag 2 november 2005 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je niet dat Lalalalalalalala lied?

Yup. Dat was het in de ArenA.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef Cart_man het volgende:
2-0

Had ik hier maar een kroeg waar we gezellig konden genietenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Krijg er zin in, gaat een mooie avond worden...
* Da_Sandman naar de kroeg is

Tja, ik zit onder de rook van Rotterdam hèquote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze zulke kroegen zelfs in Vlissingen al hebben

Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iedereen eens ECHT op Rosales let, dus alles wat hij de 90 min doet. Dan spreek ik jullie morgen weer.

Nou dat heb ik min or meer gedaan de laatste 4 wedstijden die ik helemaal gezien heb..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer eens ouderwets willen gaan turven...

| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Heitinga Grygera Maduro Emanuelson Galasek De Jong Sneijder Pienaar Anastasiou Babel | 

Doe eens niet zo politiek correct...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
suc6

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |