Er gaat toch echt in het Wankdorf Stadion gespeeld Vaduzquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen is het zover:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
In dit decor moet Ajax de Zwitsers verslaan:
[afbeelding]
Ik denk dat ook een minder in vormverkerend Ajax dit Thun zonder veel problemen kan verslaan. De indruk die ik van ze kreeg in Amsterdam was niet zo goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Ajax!
Voor een Ajax in vorm en goed scorend was dit geen enkel probleem geweest, met de vorm van de laatste weken weet ik het nog niet. Laten we maar hopen dat ze zich nu al voor 90% zeker willen plaatsen voor de volgende ronde en dus winnen.
Hopelijk geen Pienaar op rechts en geen rosales op links deze wedstrijd. dat hebben we in de Arena wel gezien dat dat niets isquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Ajax!
Nou...makkelijk? Je moet wel een bal erin trappen natuurlijk om op voorsprong te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit gaat gewoon eens een makkelijke overwinning worden.
Logischquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
gek genoeg heeft Ajax in de CL er al 4 in het mandje liggen, PSV moet het vooralsnog doen met 1.
Alas Thun wint dan verbouw ik je neus.....AGAINquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Drom zeg ik kaapie, dat gaat morgen dus gewoon gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |