Er gaat toch echt in het Wankdorf Stadion gespeeld Vaduzquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen is het zover:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
In dit decor moet Ajax de Zwitsers verslaan:
[afbeelding]
Ik denk dat ook een minder in vormverkerend Ajax dit Thun zonder veel problemen kan verslaan. De indruk die ik van ze kreeg in Amsterdam was niet zo goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Ajax!
Voor een Ajax in vorm en goed scorend was dit geen enkel probleem geweest, met de vorm van de laatste weken weet ik het nog niet. Laten we maar hopen dat ze zich nu al voor 90% zeker willen plaatsen voor de volgende ronde en dus winnen.
Hopelijk geen Pienaar op rechts en geen rosales op links deze wedstrijd. dat hebben we in de Arena wel gezien dat dat niets isquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Ajax!
Nou...makkelijk? Je moet wel een bal erin trappen natuurlijk om op voorsprong te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit gaat gewoon eens een makkelijke overwinning worden.
Logischquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
gek genoeg heeft Ajax in de CL er al 4 in het mandje liggen, PSV moet het vooralsnog doen met 1.
Alas Thun wint dan verbouw ik je neus.....AGAINquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Drom zeg ik kaapie, dat gaat morgen dus gewoon gebeuren
Harryquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef jimjim1983 het volgende:
wie zijn er allemaal niet bij morgen?
iig Trabelsi.
Ik hoop toch echt op een opleving van Babel of Rosenberg, dat zijn de twee die het de komende jaren moeten doen. Ananas die is weg na dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Tja, op basis van 2 weken terug zou je zeggen dat Ajax dit wel moet kunnen winnen natuurlijk.
Wel hopen op een herhaling van Ananas.
De slechte generale van ajax kan positief zijn voor Thun!quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef BoNi het volgende:
De slechte generale van Thun (1-6 tegen Zurich) kan positief zijn voor Ajax.
De generale van Ajax valt in het niet bij de Generale van Thun!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De slechte generale van ajax kan positief zijn voor Thun!
morgen de premiere, 0-11 ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:51 schreef FrankyMcG het volgende:
De generale van ajax duurt al enkele weken voort!
Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef HeatWave het volgende:
morgen de premiere, 0-11 ofzo.
(het moet toch een keer lukken).
Bij de wedstrijd in de Arena hadden ze al zoveel kansen, als dat enigszins vanavond zo is, is het gewoon prijsschieten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
morgen de premiere, 0-11 ofzo.
(het moet toch een keer lukken).
Thun scoort tenminste nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef Robar het volgende:
[..]
De generale van Ajax valt in het niet bij de Generale van Thun!
ik was ze al kwijtquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:59 schreef golfer het volgende:
Topic beetje opegeschoond. Wie hierna doorgaat met persoonlijke aanvallen en verdere offtopic posts mag even wieberen.
Vanavond tijdens de training zeker????quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef Kaap het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd in de Arena hadden ze al zoveel kansen, als dat enigszins vanavond zo is, is het gewoon prijsschieten.
Zolang zij ook niet scoren is het niet zo'n groot probleem. Maar dan moet je van Praag winnen, thuis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef Kaap het volgende:
En hoe moet dat nou als er niet gescoord wordt morgen? Zal dat gevolgen hebben?
Gevolg is dat je de wedstrijd zeker niet wint.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef Kaap het volgende:
En hoe moet dat nou als er niet gescoord wordt morgen? Zal dat gevolgen hebben?
temzij Thun zo vriendelijk is.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gevolg is dat je de wedstrijd zeker niet wint.
quote:PSV op jacht naar CL-record Ajax
1/11/2005 16:30
PSV kan tegen AC Milan een Nederlands Champions League-record evenaren. De Eindhovenaren zijn momenteel negen thuiswedstrijden op rij ongeslagen. Ajax presteerde het om tussen september 1994 en maart 1996 tien duels niet te verliezen.
De vier langste ongeslagen reeksen
Ajax 10 duels 14/09/94 tot 20/03/96
PSV 9 duels 05/11/03 tot 13/09/05
Feyenoord 6 duels 26/11/97 tot 08/03/00
Ajax 6 duels 10/12/02 tot 22/10/03
De laatste keer dat PSV in het eigen Philips Stadion verloor was op 17 september 2003. AS Monaco versloeg de ploeg van Guus Hiddink met 2-1, door doelpunten van Fernando Morientes en Edouard Cissé. Wilfred Bouma scoorde tegen.
Sindsdien boekte PSV zeven overwinningen en speelde het tweemaal gelijk. Alleen Arsenal en Olympique Lyon ontkwamen in Eindhoven aan een nederlaag.
De ongeslagen reeks van PSV
05/11/2003 PSV - AEK Athene 2-0
10/12/2003 PSV - Deportivo La Coruña 3-2
29/09/2004 PSV - Panathinaikos 1-0
02/11/2004 PSV - Rosenborg BK 1-0
24/11/2004 PSV - Arsenal 1-1
22/02/2005 PSV - AS Monaco 1-0
13/04/2005 PSV - Olympique Lyon 1-1
04/05/2005 PSV - AC Milan 3-1
13/09/2005 PSV - FC Schalke 04 1-0
Zou mooi zijn als we weer eens scoren idd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef HeatWave het volgende:
makkelijk zal wel weer niet.. 0-1 is zat.
Record verloren dus. Maar goed, ons lijstje blijft een stuk imposanterquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Bericht klopt ook niet volgens mij, op dit moment delen we het record met psv, en na vanavond misschien niet meer
Tja, Ajax heeft nou ook niet echt een imposante reeks in de NL competitie neergezet.quote:Op woensdag 2 november 2005 05:35 schreef Ulx het volgende:
Afgelopen weekend verloor Thun thuis van FC Zürich met 1-6.
Ben er ook bang voor maar toch moeten ze deze kunnen winnen al was het maar om die boeren met hun countervoetbal de mond te snoeren!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, Ajax heeft nou ook niet echt een imposante reeks in de NL competitie neergezet.
Ik verwacht geen leuke wedstrijd, zo'n soort UEFA Cup wedstrijd tegen een klein team, verdedigen, verdedigen, verdedigen en Ajax maar proberen te scoren...
Niet mee eensquote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Als ze Rosales op de tribune zetten en [vul-echt-elke-andere-speler-van-de-selectie-in] op zijn plek winnen we.
Rosales was afgelopen vrijdag de beste voorhoede speler! Leverde enkele prima voorzetten af, hij moet gewoon in de basis beginnen!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Als ze Rosales op de tribune zetten en [vul-echt-elke-andere-speler-van-de-selectie-in] op zijn plek winnen we.
Ik zie Vonk toch niet echt op de rechterspits positie z'n man passeren en een strakke voorzet geven.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef HeatWave het volgende:
We hebben toch die nieuwe, Alsiemarakis?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zie Vonk toch niet echt op de rechterspits positie z'n man passeren en een strakke voorzet geven.
ik pienaar ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zie Vonk toch niet echt op de rechterspits positie z'n man passeren en een strakke voorzet geven.
Gisteren was ie op Radio Veronica, de DJ vertelde 'm aan Hans Kraay Jr. en die ging er serieus op in.quote:
hmm niveauquote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gisteren was ie op Radio Veronica, de DJ vertelde 'm aan Hans Kraay Jr. en die ging er serieus op in.
Dat Blind misschien nu wel een goede spits had enzo.
Die DJ lag helemaal dubbel op 't einde![]()
zelfde categorie als Alsemageilismagalles ongeveerquote:
Ik verwacht niets anders van Patrick 'Mark van Bommel moet in Oranje omdat ik bij hem in de klas heb gezeten' Kickenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gisteren was ie op Radio Veronica, de DJ vertelde 'm aan Hans Kraay Jr. en die ging er serieus op in.
Dat Blind misschien nu wel een goede spits had enzo.
Die DJ lag helemaal dubbel op 't einde![]()
Het was Rob van Somerenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders van Patrick 'Mark van Bommel moet in Oranje omdat ik bij hem in de klas heb gezeten' Kicken
Kicken doet toch de ochtendshow bij Veronica?quote:
Het was gistermiddag.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kicken doet toch de ochtendshow bij Veronica?
ah, verkeerd begrepen, ik luister alleen radio in de ochtend, nooit veronica, maar op basis van de 'grap' dacht ik dat het Kicken was.quote:
Volgens mij heb je dan een andere wedstrijd gezien als ikquote:Op woensdag 2 november 2005 09:39 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Rosales was afgelopen vrijdag de beste voorhoede speler! Leverde enkele prima voorzetten af, hij moet gewoon in de basis beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |