Dat we uberhaup reageren op zulke poep....quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef Donders het volgende:
Meki ga nou eens een keer kapot....
Hirsi maakt steeds de Islam belachelijk en doet mee aan provocatiequote:
USAquote:
Ze doet aan provocatie om te laten zien dat de Islam, dom en bekrompen bezig is, waar ik het helaas wel mee eens ben! (Ow, ik vind zware refo's ook dom en bekrompen ja!)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi maakt steeds de Islam belachelijk en doet mee aan provocatie
vind je het gek dat alle Moslims haar haten ?
ze moet toenadering zoeken , geen provocatie
quote:Het is algemeen bekend dat vrouwen in Arabische landen worden verwaarloosd bij het maken van beleid. Inmiddels is de koning van Marokko wel één van de modernste koningen van alle Arabische landen wat betreft zijn nieuwe wetgeving.
Sinds 9 februari 2004 is in Marokko het nieuwe familiestatuut van kracht. De Marokkaanse koning Mohammed VI kondigde aan dat het Marokkaanse familierecht hervormd zou worden. Hij is een elftal maatregelen begonnen die moeten zorgen voor gelijkwaardige rechten voor vrouwen op het gebied van huwelijksrecht, echtscheiding, erfrecht, ouderlijke macht en alimentatie. Deze maatregelen zijn uitgebreid vermeld in de zogenaamde Mudawwana. Vanwege de aanwezigheid van een dergelijke wetgeving in Marokko is er de mogelijkheid om de vrouwenrechten in Marokko te verbeteren in de praktijk. Uit onderzoek van Truus Bongenaar is gebleken dat de man-vrouw verhouding onder Marokkanen vaak als erg onevenwichting werd omschreven. Dit komt onder andere tot uiting in de financiële afhankelijkheid van de vrouwen. De mannen beheren het geld. Helaas doen vrouwen ook geen beroep op hun recht op ontwikkeling dat zij vanuit de Koran hebben.
Marokko maakt ook tevergeefs geen deel uit van de lijst van 17+4 landen waarmee Nederland een structurele bilaterale ontwikkelingsrelatie heeft en komt daarom niet in aanmerking voor projecthulp. Daarom moet Marokko het hebben van individuele projecten en activiteiten met een emancipatoire strekking, die Nederland steunt in EU-verband.
Mooi, heel mooi, en ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dit zijn geen redenen om te zeggen dat "Arabische" landen het wel goed doen!?! Toch!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef Meki het volgende:
[..]
USA
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_vsva.shtml
Cuba
http://www.amnesty.nl/landeninfo/llp_cuba_2005.shtml
Israel
http://www.amnesty.nl/landeninfo/lan_isra.shtml
en zo kan ik langer doorgaan
daar zegt Hirsi Ali niks over
Waarom dat dan weer ? Jij beweert dat Arabische landen helemaal niet fascistisch zijn en wel degelijk vrijheid van meningsuiting kennen. Je geeft dan drie voorbeelden van landen en die kan ik binnen vijf minuten weerleggen met dank aan Amnesty.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Meki het volgende:
Laten we ook ff Nederland en USA en Cuba of Noord Korea of Vietnam ff bijnemen
Nee om VVD om stemmen te laten winnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze doet aan provocatie om te laten zien dat de Islam, dom en bekrompen bezig is, waar ik het helaas wel mee eens ben! (Ow, ik vind zware refo's ook dom en bekrompen ja!)
Ja, als die moslims nou eens dachten, vereek waar maken we ons druk om, die domme koe heeft er geen verstand van, laat maar lullen! Dan was er niks aan de hand geweest. Maar diezelfde beledigde moslims gaan met straffen en bedreigingen lopen gooien waar Hirsi nou juist van had gezegd dat het dom en achterlijk is. (zie de cirkel)
En met kopjes thee drinken kom je nergens met mensen die zichzelf opblazen omdat ze zo'n mooie godsdienst hebben!!!
Een van de meeste moderne zegt niets. Ik kan wel zeggen dat een Mini een van de snelste auto's is als ik een beperkt deel van de automarkt (kleine autotjes) analyseer. Dat maakt het echter nog geen Ferarri.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Meki het volgende:
Ja toch wel? Wat goed van je!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee om VVD om stemmen te laten winnen
denk je dat Hirsi Ali moslims wilt helpen ?? ze wil alleen provocatie en zwart maken
Ik ben voor vrouwen rechten voor de duidelijkheid
Euh, misschien ben ik heel naief, maar ik denk wel dat ze mensen wil helpen ja. En als mensen er nou eens voor gingen zorgen dat ze de provocatie kunnen ontkrachten in plaats van alleen maar te benadrukken dat ze gelijk heeft, ben je alweer een stukje verder... Maar dat doen ze niet, ze schreeuwen alleen moord en brand dat ze beledigd en verder word er niks over gezegd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee om VVD om stemmen te laten winnen
denk je dat Hirsi Ali moslims wilt helpen ?? ze wil alleen provocatie en zwart maken
Ik ben voor vrouwen rechten voor de duidelijkheid
Marokkoquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Waarom dat dan weer ? Jij beweert dat Arabische landen helemaal niet fascistisch zijn en wel degelijk vrijheid van meningsuiting kennen. Je geeft dan drie voorbeelden van landen en die kan ik binnen vijf minuten weerleggen met dank aan Amnesty.
Op dat moment ga jij voorbeelden geven van andere landen om dat voorbeeld te ontkrachten. Ik heb nooit gezegd dat er in alle landen op de wereld behalve arabische landen vrijheid van meningsuiting bestaat. Je opmerking is daarmee ook compleet nutteloos. Misschien heb je nog een lijstje met arabische landen waar men wel vrijheid van meningsuiting kent ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Deze keer heeft ze groot gelijk.
Heb ik al gezged... ze doen hun "best" maar om nou te zeggen dat ze er al helemaal zijn!?!quote:
quote:
Goed bezig jongen. Ga zo door met je slechte sarcasme, mensen als jij willen geen verbetering van de situatie, nee, jullie willen dat de Moslims/Marokkanen etc. dagelijks wordt duidelijk gemaakt wat hun zwakke punten zijn en dat ze achterlijk en inferieur zijn.quote:
ik vertegenwoordig geen Moslims ik vertegenwoordig hier alleen mezelfquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:54 schreef Pracissor het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een beetje triest dat de moslims door personen als Meki, BSB en nog wat andere lieden hier op dit forum worden vertegenwoordigd. Vooroordelen worden alleen maar bevestigd.
Probleem is dat je lid bent van de Moslim-gemeenschap en dat mensen je dus als een vertegenwoordiging van die gemeenschap zien...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig geen Moslims ik vertegenwoordig hier alleen mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |