abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31973976
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:28 schreef 2cv het volgende:

[..]

Klinkt knap pijnlijk. Maarruh, foto van het plaatje ?
Mijn (ok ok, die van m'n ouders) camera is al een paar weken foetsie

Anders met liefde.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:26:15 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_31974707
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:35:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31983157
Ik heb geeneens sterke verhalen.
pi_31985626
Ik ben als kind een keer gevallen toen ik krachtens de omgangsregeling bij m'n vader was, en heb m'n linkersleutelbeen verbrijzeld. Hij heeft 't gezien maar wilde niet voor de kosten opdraaien, heeft mij dus heel snel gedumpt bij m'n oma en is hem zelf gesmeerd (we hebben hem tijden niet gezien, later was hij weer terug, en daarna emigreerde hij en betaalde geen alimentatie tot op de dag van vandaag)

Hoe dan ook, doordat hij me dus zo gedumpt heeft bij oma zonder iets te vertellen heb ik een aantal dagen met een verbrijzeld sleutelbeen rondgelopen. De stukken bot zijn volledig verschoven, als je de oude foto's ziet schrik je van hoe ver stukjes bot kunnen reizen van de plaats waar ze oorspronkelijk zaten. Uiteindelijk kwamen ze d'r achter van, he, wat raar, d'r schouder hangt zo en ze gebruikt haar arm niet, gaan wij eens naar de arts? Het bleek dus verbrijzeld en verschoven.
Ze hebben toen gezegd dat het te gevaarlijk was om die stukken weer te gaan verschuiven, alleen een heel groot stuk hebben ze toen teruggeschoven, alle fragmenten zijn blijven zitten waar ze zaten. Ze hebben er gips omheen gezet en gezegd, op hoop van zegen.

Uiteindelijk is het wel aan elkaar gegroeid maar doet nog steeds wel eens pijn (nou 15 jaar geleden), je voelt dat de hele sleutelbeen niet recht maar helemaal bobbelig is, en ik kan bijv. geen handstand doen of iets zwaars in die arm tillen.
pi_31990796
2 keer mijn linker arm gebroken
2 keer mijn linker arm gekneusd
1 keer mijn linker duim gekneusd
1 keer mijn linker middelvinger uit de kom, die is nu scheef

wat valt je op
pi_31991082
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef TwyLight het volgende:

wat valt je op
Je hebt 2 linkerhanden .
  Moderator zaterdag 5 november 2005 @ 16:57:31 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31994139
Ik liep bij mijn opa op de boerderij, viel van een hooipak had nergens last van, ik liep de trap af van de hooizolder en ik zette 't op een brullen
Mijn vader zei dat ik me niet moest aanstellen.
Ik nog harder brullen.

Sleutelbeen gebroken, weken in 'n mitella
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31996528
Nooit wat gebroken, wel een keer met wilerennen 7 meter over de grond heen geschaafd met me knie, ik kon me knieschijf dr zo uit draaien
:-)
pi_32089847
Te veel op mn handen gedraaid en gesprongen en gestaan, mn sleutelbeen uit de kom gestoten daardoor pasgeleden

Fysio heeft et weer opgelapt maar hij zit nog steeds uit de kom...

Ohja en was mn armen aan het trainen met die coole Powerballs, heb ik een bot in mn hand verschoven

In een ver verleden genoeg foute dingen gedaan, zoals gebukt op een paaltje en een gigantisch gat in mn voorhoofd, leuk dat ze je dan harry potter gaan noemen omdat je een litteken op je voorhoofd hebt
pi_32107868
Nóóit iets gebroken
  woensdag 9 november 2005 @ 22:09:47 #111
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_32130612
ik heb mn knie een keer zo gehad

als dit mn been is van opzij

|
/ <<< Knie die fout zit
\
|_ <<< Voet die goed zat

en dat doet echt pijn
Computer Says No
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 november 2005 @ 22:06:14 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32161720
Nooit iets gebroken, het ergste wat ik mee heb gemaakt was ee gaatje in mn hoofd. Dat was met een druppel lijm verholpen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:59 #113
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_32171394
Een keer een arm gebroken, en twee keer mn schouder uit de kom. Eerste keer dat die gezet moest worden dachten ze bij de dokterswacht dat ze dat zelf wel konden. Hebben ze een laken onder mn schouder door gehaald, ging er iemand aan mn arm hangen en iemand anders ging aan dat laken hangen. Toen ik de hele zooi onderkotste van de pijn hadden ze door dat dat geen goed idee was.....Toen hebben ze me platgespoten met morfine. Dat moest even inwerken maar dat snapten die lui weer niet dus toen ze nog een poging deden schreeuwde ik het weer uit, hebben ze nog wat extra bijgespoten en een chirurg er bijgehaald die de schouder in 2 tellen zette. Ik was nog een dagje volledig van de wereld.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:10:52 #114
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_32185225
Mijn sterke verhaal?

Vroeger had ik altijd een terugkerende nachtmerrie, deze heb ik ook verteld en opgeschreven e.d. en die zal ik hier even stap voor stap uitleggen.

Ik bevind me in een scary omgeving, samen met 'iemand' anders (vrouwelijke aanwezigheid).
Ik moet heel voorzichtig doen, maar ik ben verward over het hoe en waarom.
Gekraak en pijn. (Stelde het altijd voor als een brekend takje)
Vrouwelijke aanwezigheid die me geruststeld.
Zware 'stem'/aanwezigheid.
Ik word badend in het zweet wakker.

En nu mijn sterke verhaal.
Eind eerste klas, middelbare school, en ik fiets naar huis. M'n ketting breekt, ik vlieg over de kop, en m'n polst breekt. De botten worden over elkaar geschoven waardoor er een soort z vorm onstaat.

In het ziekenhuis ga ik onder narcose, terwijl ik in de armen lig van een zuster die me gerust steld. Dan trekken de dokters m'n botten weer recht, het doet pijn, dat weet ik, maar ik voel het niet, en het kraakt. Daarna verteld de zuster me dat het gelukt is, dat ik het mondkapje weer af mag doen, dat alles goed komt.
En toen hoorde ik m'n vader vragen, geagiteerd, of alles goed is, hoe ik me voel. Hij was wat bang.

En toen kwam ik uit de narcose, en sindsdien heb ik de nachtmerrie niet meer gehad.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  zondag 13 november 2005 @ 14:47:07 #115
32402 s0k
..............................
pi_32231586
Ben donderdagnacht op een weg waar ik al 7 jaar lang dag-in dag-uit rij om mn bek gegaan. Letterlijk. 3 tanden eruit, 1 beschadigd, kin helemaal naar de tyfus en mn hand zwaargekneust en vol wonden.
Maandag gaat mn tandarts mn overgebleven tandvlees opmeten zodat ik donderdag een plaatje oid krijg, en dan word het afwachten tot het bot dichtgegroeid is en krijg ik implantaten.

Dus tot donderdag, lang leven het vloeibaar voedsel
..................................................................................................................................................
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 17:26:35 #116
25682 2cv
Niet subtiel
pi_32290626
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef midje het volgende:
ik heb mn knie een keer zo gehad

als dit mn been is van opzij

|
/ <<< Knie die fout zit
\
|_ <<< Voet die goed zat

en dat doet echt pijn
Fraaie uitleg.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_32295467
Woei, ik ben nog maar een uurtje op FOK!Forum en heb het al helemaal naar m'n zin

Hier komen mijn sterke (jazeker, meervoud), maar zeker wel wáre verhalen.

Ik heb vroeger als jongen geturnd. Op de middag voor mijn 10e verjaardag gingen we onder andere salto van de rek oefenen. Dus zwaaie zwaaie zwaai, en dan salto voorover er vanaf. Mijn handen waren wat glad van het zweet en ik was wat zenuwachtig, dus ik wou eraf om nieuw magnesium op m'n handen te smeren. Maarnee, ik moest doorgaan. Ik gleed van de rekstok af en brak mijn beide polsen. De ene pols moest tot de schouder in het gips en moest gezet worden, de andere moest tot mijn elleboog in het gips. Het was 5 voor 6 en om 6 uur eindigde les. En trouwens, ik kreeg voor mijn verjaardag... een drumstel Ik ben overigens direct gestopt met turnen.

September 2003, rustige vrijdag(dacht ik)middag 12 september 2003. Ik kom terug van school, ga lekker achter de pc zitten achter (http://www.hattrick.org), wat ik ook al tijden speel. Ik moest me eigenlijk wat haasten, want ik had drumles. Ik snelde me dus op de fiets en ging richting muziekschool. Nog geen 300 meter verder knal ik met een behoorlijke snelheid tegen een jongetje van 8 ofzo op, die zomaar een uitrit uit komt rijden (ik had dan wel haast, maar fietste wel gewoon op de weg). Ik knal er dus bovenop en brak mijn enkel. Alle pezen waren "kapot". Hoe het allemaal zo kapot kan zijn, is mij ook een raadsel... ik zal wel op de stoeprand terechtgekomen zijn.

Ik heb uiteindelijk één week in het ziekenhuis gelegen en moest daarna nog terugkomen om de plaatjes die er in mijn enkel zaten er uit te halen.

Tot zover mijn breek-leven.
To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do be do be do - Sinatra
pi_32297129
een jaar of 3/4 geleden op een ijzerige winterachtige dag op mn bek gegaan met de fiets..
link onderarm compleet in tweeën, en gewoon 90 graden.. heb er nog mooie röntgenfoto's van
en zit nog steeds een plaat+aantal schroeven en een pin in dus om die nog een keer te breken moet er wel iets heel vreemds gebeuren

anderhalf jaar geleden een beuk gehad met voetbal, ik kwam op mn linker schouder terecht
m'n sleutelbeen trok het niet, brak als een lucifer
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:53:34 #119
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_32381966
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:35:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:47:16 #120
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_32383484
Heb sleutelbeen, hand en arm gebroken met skateboarden. maja was wel leuke tijd

grt kevin
doet meer dan wonderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')