Woei, ik ben nog maar een uurtje op FOK!Forum en heb het al helemaal naar m'n zin
Hier komen mijn sterke (jazeker, meervoud), maar zeker wel wáre verhalen.
Ik heb vroeger als jongen geturnd. Op de middag voor mijn 10e verjaardag gingen we onder andere salto van de rek oefenen. Dus zwaaie zwaaie zwaai, en dan salto voorover er vanaf. Mijn handen waren wat glad van het zweet en ik was wat zenuwachtig, dus ik wou eraf om nieuw magnesium op m'n handen te smeren. Maarnee, ik moest doorgaan. Ik gleed van de rekstok af en brak mijn
beide polsen. De ene pols moest tot de schouder in het gips en moest gezet worden, de andere moest tot mijn elleboog in het gips. Het was 5 voor 6 en om 6 uur eindigde les. En trouwens, ik kreeg voor mijn verjaardag... een drumstel
![]()
Ik ben overigens direct gestopt met turnen.
September 2003, rustige vrijdag
(dacht ik)middag 12 september 2003. Ik kom terug van school, ga lekker achter de pc zitten achter (
http://www.hattrick.org), wat ik ook al tijden speel. Ik moest me eigenlijk wat haasten, want ik had drumles. Ik snelde me dus op de fiets en ging richting muziekschool. Nog geen 300 meter verder knal ik met een behoorlijke snelheid tegen een jongetje van 8 ofzo op, die zomaar een uitrit uit komt rijden (ik had dan wel haast, maar fietste wel gewoon op de weg). Ik knal er dus bovenop en brak mijn enkel. Alle pezen waren "kapot". Hoe het allemaal zo kapot kan zijn, is mij ook een raadsel... ik zal wel op de stoeprand terechtgekomen zijn.
Ik heb uiteindelijk één week in het ziekenhuis gelegen en moest daarna nog terugkomen om de plaatjes die er in mijn enkel zaten er uit te halen.
Tot zover mijn breek-leven.