Ik had nog wat vragen m.b.t. puntentelling. En ook over de vragen zelf. Ik wil vermijden dat er 7 personen met hetzelfde type vraag komen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef Chielus het volgende:
Wat wil je weten?
alleen maar kletsen en aankondigen dat het geopend zal gaan worden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg vrienden, dat 3 jaar FMT gedoe, gaan we daar hier verder over lullen of zal ik daar vanavond een of ander apart topic voor neerkwakken? Nou ja, het meeste is me wel duidelijk, maar ik had nog een paar vraagjes en ik wil weten wie er nu juist mee zou doen (een vraag gaat opstellen dus).
Dat was één van m'n vragen, ik plaats zo meteen een postje.quote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Chielus het volgende:
ik ben al een beetje aan een vraag bezig SoK, kweet niet of dat erg is. Moet ik hem mailen?
quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had de volgende vragen:
- Wie gaat er allemaal een vraag stellen? (Best wel interessant dit) zien we wel als de vragen gesteld worden
- Moet er op één of andere manier gezegd worden wat voor vraag het is, zodat niet iedereen een vraag met bijvoorbeeld geluidsfragmenten heeft? (Misschien niet zo heel erg belangrijk?)zien we wel als de vragen gesteld worden
- Stelt iedereen zelf z'n vraag of worden die doorgemaild naar één persoon? (dat laatste lijkt me overbodig?)iedereen stelt t zelf, gedurende twee weken of zo kunnen nieuwe vragen gepost worden. iedereen mag 1 vraag stellen
- Kijkt iedereen zelf z'n vraag na of is er één algemene vraag-nakijker? (Ook wel interessant)1 persoon, die niet aan t antwoorden mee doet, beheert de mailbox waar je je antwoorden naar toe mailt. na afloop van de antwoord-periode post die persoon per vraag alle binnengekomen antwoorden.
- Puntentelling -> Ik had per vraag gedacht aan 5 tot 1 punten, maar aan wie geven we die dan? Degene die het antwoord het meeste juist heeft en het snelst heeft doorgemaild? Of gewoon iedereen die het juist heeft 5 punten en dan 4, 3 en verder voor mensen die het gedeeltelijk (14 van de 15 namen of zo) juist hebben? Maar wat dan bij vragen waar er maar één antwoord is? Dan maar 5 punten of niets? (Gewoon een knoop die moet worden doorgehakt) de vraagsteller bepaalt hoe hij/zij de punten verdeelt. doorgaans:beste 3 punten, 2e 2 punten en 3e 1 punt, met mogelijkheid om ex aequo's te hebben
Je vergeet er één: fokmovietrivia@gmail.com.quote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er zijn trouwens al 2 e-mailadressen, fokmovietrivia@gmail.com en fokmovietrivia@gmail.com.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had de volgende vragen:
- Wie gaat er allemaal een vraag stellen? (Best wel interessant dit)
- Moet er op één of andere manier gezegd worden wat voor vraag het is, zodat niet iedereen een vraag met bijvoorbeeld geluidsfragmenten heeft? (Misschien niet zo heel erg belangrijk?)
- Stelt iedereen zelf z'n vraag of worden die doorgemaild naar één persoon? (dat laatste lijkt me overbodig?)
- Kijkt iedereen zelf z'n vraag na of is er één algemene vraag-nakijker? (Ook wel interessant)
- Puntentelling -> Ik had per vraag gedacht aan 5 tot 1 punten, maar aan wie geven we die dan? Degene die het antwoord het meeste juist heeft en het snelst heeft doorgemaild? Of gewoon iedereen die het juist heeft 5 punten en dan 4, 3 en verder voor mensen die het gedeeltelijk (14 van de 15 namen of zo) juist hebben? Maar wat dan bij vragen waar er maar één antwoord is? Dan maar 5 punten of niets? (Gewoon een knoop die moet worden doorgehakt)
Ja, nee, wacht, eventueel, dus, want, eigenlijk, zodoende, euh.... nu weet ik het zelf niet meer.quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef BwennieBren het volgende:
Whooah, ff verifiëren. Alvorens een vraag gesteld moet worden moet die vraag eerst gemaild worden naar een bepaald persoon en vervolgens wordt die door die persoon, beheerder van de email so to speak, gepost zodat er telkens een andere vraag gesteld wordt? (Wisseldiensten?) Of moet het antwoord gemaild worden? Sorry maar heb een paar daagjes met koorts in de bedde gelegen, wellicht dat mijn hersens ietwat overcooked zijn.
De puntentelling zoals hier gesteld, is me enigszins wel duidelijk.
Okay, duidelijk nu. Dus FMT wordt in een iets ander jasje gestoken? Spannend! Maar wordt het dan niet minder levendig in zo'n topic wanneer alle vragen zijn gesteld en je moet wachten op de antwoordperiode alvorens een nieuw vragentopic te openen? Ik doe eigenlijk meer mee voor de gezelligheid dan voor de punten eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht, eventueel, dus, want, eigenlijk, zodoende, euh.... nu weet ik het zelf niet meer.
Nee,opent een topic, daar post iedereen gewoon z'n eigen vraag. Dan heeft iedereen die mee wil doen een paar weken tijd om zijn of haar antwoorden naar
door te mailen. Wanneer de antwoordperiode over is, plaatst
al de antwoorden die hij heeft gekregen via mail in het topic en kent hij (aan de hand van de eventuele richtlijnen die hij van de vragensteller heeft gekregen) de punten toe. Zoiets.
De gewone topics lopen ook gewoon door, dit is een extra topic ter gelegenheid van 3 jaar FMTquote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay, duidelijk nu. Dus FMT wordt in een iets ander jasje gestoken? Spannend! Maar wordt het dan niet minder levendig in zo'n topic wanneer alle vragen zijn gesteld en je moet wachten op de antwoordperiode alvorens een nieuw vragentopic te openen? Ik doe eigenlijk meer mee voor de gezelligheid dan voor de punten eigenlijk
Dan ben ik helemaal pro!quote:Op maandag 7 november 2005 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De gewone topics lopen ook gewoon door, dit is een extra topic ter gelegenheid van 3 jaar FMT. De punten tellen niet mee voor de maandstand, wel voor de totaalstand. Maar de achterliggende gedachte was vooral om eens iets anders, iets speciaals te doen. Hopelijk ook iets leuks.
Sol kom even die vraag dan beantwoorden want ikke bennu beetjequote:Op dinsdag 8 november 2005 01:14 schreef Sokolsky het volgende:
Langzamerhand begin ik het ook een goed idee te vinden. Wil ook wel een vraag stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |