Te weinig...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat was hoeveel uur kijkplezier?
Djeez je bent dus even zoet geweest!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Te weinig...Maar toch zo'n 475 minuten...verdeeld over twee dagen....
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Djeez je bent dus even zoet geweest!
Dus we zien je dan weinig?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Morgen seizoen 4 halen.....
*is verslaafd*
Overdag ben ik er wel, dan zit ik tijdens het fokken ook een beetje te werken....quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Overdag ben ik er wel, dan zit ik tijdens het fokken ook een beetje te werken....
Precies jaquote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]en dan maar je browser steeds wegklikken als ze in je nek komen hijgen...
Oh my oh my, dat ga ik over een week ook weer krijgen.Kan niet wachten!
Daarom schuif ik mijn bureau zo dat ik met mijn gezicht naar de deur zit en mijn rug naar de muurquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies ja
Zwetende handjes....adrenaline door je keel...hebben ze het gezien of niet....de spanning...
Welcome back!!
Sweet dreams en morgen gezond en vroeg weer opquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:19 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga ervan door...al twee keer te laat geweest deze week...
Welterusten!
sorry hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Al dagen niet
Was niet lullig bedoeld ofzo gewoon een observatie.quote:Op maandag 7 november 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry hoor
maar nieuwe werkweek begint weer
van mij ook niet hoorquote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld ofzo gewoon een observatie.![]()
Okay. Nog steeds zo druk met werk DH?quote:
ietsje minderquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Nog steeds zo druk met werk DH?
Valt wel mee.quote:
Hee.quote:
Nou je hebt mazzel er is net een vraag gepost.quote:Op maandag 7 november 2005 11:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee.
Ik denk, ik kom ook weer even kijken tussen de drukke werkzaamheden door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |