Samen met zijn negertjes uit de Canarische Eilandenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft wel politiek asiel gekregen in Spanje.
Dat mag je zelf weten.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Moet ik dat nu als een compliment opvatten of niet?
Nou zijn er voor mij nog genoeg uitdagingen qua vragen beantwoorden, maar het huidige aanbod van mensen/vragen vind ik eigenlijk een beetje teveel worden... Dat kan je natuurlijk niet tegenhouden, omdat er blijkbaar steeds meer mensen hier terecht komen die zin hebben in een leuk spelletje, maar de vragen wisselen zich wel in een razendsnel tempo af (vorige maand 31 topics, deze maand na 2 dagen al bijna vier topics => 60 topics aan het eindequote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat dolle_hond aanhaalt, was trouwens wel één van de redenen waarom het voor mij ook niet echt meer hoeft. Er zijn een hoop vragen waar ik zelfs niet meer aan begin omdat ik ze gewoon niet erg leuk of uitdagend vind. En die kwamen steeds frequenter voor.
Maar aangezien dit eerder iets is waarnaar FMT is geëvolueerd en waar de meesten zich blijkbaar wel goed bij voelen, vond ik dat ik waarschijnlijk degene was die niet meer in 't spelletje thuishoorde en heb ik mezelf dan maar "buitenspel" gezet.
Erg sympathiekquote:Op woensdag 2 november 2005 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als ik me nou extra extra inzet om wanneer ik een puntje behaal een creatieve vraag te stellen doe je dan weer mee?
Van "vroeger", toen ik de puntentelling deed, zijn er trouwens nog wat van dat soort stats hier te vinden: http://gorro.student.utwente.nl/fmt.htmlquote:Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef Sokolsky het volgende:
Kun je mij de laatste paar maanden mailen d_h? Ik doe mee sinds eh... deze zomer ofzo. patriek apestaartje svlonneker punt nl.
Dat zou ik ook doen als ik zo'n avatar had.quote:
nietquote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik zo'n avatar had.
je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zou ik ook doen als ik zo'n avatar had.
Iemand die zich vrijwillig Hassle the Hoff noemt spoort ergens niet.quote:
to hasslequote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Iemand die zich vrijwillig Hassle the Hoff noemt spoort ergens niet.
WAhhahahahahquote:Op woensdag 2 november 2005 17:41 schreef Sokolsky het volgende:
Dit is wel grappig. Users van wie ik de meeste vragen goed heb beantwoord in september:
mr_anonimous 3x (maar ja, die stelt veel vragen)
Hopey, dolle_hond, EricusMaximus 2x
boel anderen 1x
Users die mijn vragen het vaakst goed hebben beantwoord in september:
Sheridana 6x![]()
dolle_hond 4x
SaintOfKillers, Hopey 2x
boel anderen 1x
mr_anonimous 0x![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri valt op dode Japanners, denk ik.
dat doet hij dan ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef ArtyShock het volgende:
Iemand die zich vrijwillig Hassle the Hoff noemt spoort ergens niet.
quote:During an appearance on "Late Night with Conan O'Brien" in mid-June 2004, Ice-T was asked about rumors that he planned to produce a hip-hop album for former "Knight Rider" and "Baywatch" star David Hasselhoff. ("He's gonna come out as Hassle The Hoff," Ice-T reportedly remarked. "I promise you. The Hoff will surprise people with his rap skills and humor!")
"It's a total lie," Ice-T claimed, explaining that the rumor arose from a recent interview during which he said that, for enough money, he could turn anyone into a rapper - and, yes, would even sign David Hasselhoff to his label for five million dollars. Conan played a clip from one of Hasselhoff's new videos ("Falling in Love"). Ice-T's response? "Ten million dollars."
Somewhere around.....here!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En inderdaad, een meisje dat een autovraag goed heeft
Waar ging het toch fout in de evolutie van FMT...
Hee... Doe'squote:
En met recht. Je hebt de vraag goed.quote:
Ach ja. Het kan niet altijd kaviaar zijn.quote:
gelukkig niet, ik vind kaviaar nl. vies... maar ik vind het de laatste dagen sowieso heel rustig op FMT en RJP en eigenlijk op FOK afgezien van de onzinposters uiteraardquote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach ja. Het kan niet altijd kaviaar zijn.
Tja, vriendinlief ondergaat zowat een orgasmisch genot bij het oppeuzelen van die alternatieve kikkerdril, ik vind het maar flauwe zoute meuk. Ieder z'n ding. 't Is wèl pe-per-duur. Tenminste, de zwarte.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef BwennieBren het volgende:
gelukkig niet, ik vind kaviaar nl. vies... maar ik vind het de laatste dagen sowieso heel rustig op FMT en RJP en eigenlijk op FOK afgezien van de onzinposters uiteraard
En dat was hoeveel uur kijkplezier?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:41 schreef Sheridana het volgende:
Heb net mijn gister aangeschafte CSI box uitgekeken
Te weinig...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat was hoeveel uur kijkplezier?
Djeez je bent dus even zoet geweest!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Te weinig...Maar toch zo'n 475 minuten...verdeeld over twee dagen....
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Djeez je bent dus even zoet geweest!
Dus we zien je dan weinig?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Morgen seizoen 4 halen.....
*is verslaafd*
Overdag ben ik er wel, dan zit ik tijdens het fokken ook een beetje te werken....quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Overdag ben ik er wel, dan zit ik tijdens het fokken ook een beetje te werken....
Precies jaquote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]en dan maar je browser steeds wegklikken als ze in je nek komen hijgen...
Oh my oh my, dat ga ik over een week ook weer krijgen.Kan niet wachten!
Daarom schuif ik mijn bureau zo dat ik met mijn gezicht naar de deur zit en mijn rug naar de muurquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies ja
Zwetende handjes....adrenaline door je keel...hebben ze het gezien of niet....de spanning...
Welcome back!!
Sweet dreams en morgen gezond en vroeg weer opquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:19 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga ervan door...al twee keer te laat geweest deze week...
Welterusten!
sorry hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Al dagen niet
Was niet lullig bedoeld ofzo gewoon een observatie.quote:Op maandag 7 november 2005 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry hoor
maar nieuwe werkweek begint weer
van mij ook niet hoorquote:Op maandag 7 november 2005 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld ofzo gewoon een observatie.![]()
Okay. Nog steeds zo druk met werk DH?quote:
ietsje minderquote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Nog steeds zo druk met werk DH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |