quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:Wat dolle_hond aanhaalt, was trouwens wel één van de redenen waarom het voor mij ook niet echt meer hoeft. Er zijn een hoop vragen waar ik zelfs niet meer aan begin omdat ik ze gewoon niet erg leuk of uitdagend vind. En die kwamen steeds frequenter voor.
Maar aangezien dit eerder iets is waarnaar FMT is geëvolueerd en waar de meesten zich blijkbaar wel goed bij voelen, vond ik dat ik waarschijnlijk degene was die niet meer in 't spelletje thuishoorde en heb ik mezelf dan maar "buitenspel" gezet
![]()
.
Nou zijn er voor mij nog genoeg uitdagingen qua vragen beantwoorden, maar het huidige aanbod van mensen/vragen vind ik eigenlijk een beetje teveel worden... Dat kan je natuurlijk niet tegenhouden, omdat er blijkbaar steeds meer mensen hier terecht komen die zin hebben in een leuk spelletje, maar de vragen wisselen zich wel in een razendsnel tempo af (vorige maand 31 topics, deze maand na 2 dagen al bijna vier topics => 60 topics aan het einde
![]()
).
M'n F5-knop begint slijtplekken te vertonen, en eigenlijk alleen om te zien dat er dan iemand anders alweer geantwoord heeft
![]()
Ik weet niet hoe het komt dat er ineens zo massaal gespeeld wordt, want vergeleken met augustus (12), juli (14) en juni (10) is het enorm gestegen! Het zou kunnen dat dat door de zomervakantie komt, maar daarvoor was het ook niet echt denderend druk...
Leuk om te zien natuurlijk dat er steeds meer mensen komen kijken, maar het heeft ook een keerzijde! Het is lastig om een oorzaak aan te wijzen, maar wat me wel is opgevallen is dat het niveau van de vragen over het algemeen wat gedaald is. Ik gok dat SoK daar ook op doelt. Steeds meer
"Noem xx films/acteurs van/met..."-vragen komen langs, en daar doe ik zelf ook wel aan mee, soms om de boel een beetje op te laten schieten (omdat je haast hebt o.i.d.), maar soms is het natuurlijk ook gewoon een beetje gemakzucht
![]()
Je kan echter niet iemand verbieden bepaalde vragen te stellen, of voorschrijven welke vragen hij moet stellen. Ik ben niet vies van een beetje competitie, maar als je na een dagje afwezigheid 2 topics mist, dan ga je je toch afvragen hoe het met de kwaliteit van de vragen gesteld is
Of het niveau van de aanwezig was gewoon erg hoog, dat kan ook ![]()
Nou goed, ik wilde het toch even kwijt, jullie zien maar wat je er mee doet! Maar hou in ieder geval een beetje rekening met dolle_hond, want het is echt een teringwerk, al dat tellen (en dan heb ik nog niet eens een lijstje van wie wiens vragen beantwoord)
Disclaimer: Ik wijs geen beschuldigende vingers in de rondte, dit is mijn algemene opvatting over de huidige gang van zaken in FMT!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake