Ah! Dat zal ik dan wel zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of als ik per ongeluk wèl op tijd kom, pakt net iemand het laatste flesje uit het krat...
En wat is er mis met Pasoa, Malibu en Breezertjes dan?quote:
Dat heeft ze dan al op. Die BB kan tanken hoor!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En wat is er mis met Pasoa, Malibu en Breezertjes dan?![]()
Die zoete bende mot ik niet!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En wat is er mis met Pasoa, Malibu en Breezertjes dan?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan al op. Die BB kan tanken hoor!
Ja, die kreeg ik gratis bij mijn catheterquote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Bwennie je had toch een beertender als infuus?
Vandaar dat je zo snel weer op de been was dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja, die kreeg ik gratis bij mijn catheter
Inderdaad, drank doet meer dan je denkt mr_a!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo snel weer op de been was dus.
Ach ik lust ook wel een glaasje idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:16 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Inderdaad, drank doet meer dan je denkt mr_a!
Maar dat weet jij toch wel?
Jij zei ik zie nix. Ray was toch blind. Flauw grapje.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef BwennieBren het volgende:
Wat bedoel je met de subs van ray
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij zei ik zie nix. Ray was toch blind. Flauw grapje.
Succes maar wel met een beetje vertraging dus.quote:
Komt wel meer voor bij mij. Komt vast door al de al die drank!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Succes maar wel met een beetje vertraging dus.![]()
Ach dat geeft niks. Je bent een gewaardeerd lid van FMT hoor!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Komt wel meer voor bij mij. Komt vast door al de al die drank!
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat geeft niks. Je bent een gewaardeerd lid van FMT hoor!
Truste BB
quote:
Vanwege de insinuatie?quote:
Hij is al beantwoord.... min of meerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ja maar... nu beantwoordt niemand mijn vraag... en ik heb nog wel zo'n leuke hint gegeven...
En heb ik iig een idee van jouw type manquote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is al beantwoord.... min of meer![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En heb ik iig een idee van jouw type man
Ja DH zijn we weer vriendjes?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:47 schreef Sheridana het volgende:
Ik vat het te persoonlijk op denk ik....
I promise, geen opsomvragen meerGeen een-tweetjes meer
Nou weer vriendjes D_H?
nee, we hadden toch geen ruzie en waren toch gewoon vriendjesquote:Op woensdag 2 november 2005 16:47 schreef Sheridana het volgende:
Ik vat het te persoonlijk op denk ik....
I promise, geen opsomvragen meerGeen een-tweetjes meer
Nou weer vriendjes D_H?
staat in mijn profielquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef RuneRose het volgende:
Jeuj, idereen weer blij
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Jullie werken allemaal al enzo!
Ik ben ouder dan jij maar jonger dan Sheri.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef RuneRose het volgende:
Jeuj, idereen weer blij
ah oke, je klonk best bozig.....maar dat was dus niet zo gelukkigquote:Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, we hadden toch geen ruzie en waren toch gewoon vriendjes
en je mag best wel s opsommen en 1-2-tjes zijn niet een probleem.
maar pingpongen, zoals genoemd door, ik meen, arty, dat mag imho wel achterwege blijven.
(nee, ik maak geen analyses of stats van wie de vraag van wie beantwoord en hoe vaak 1-2-tjes plaatsvinden en zo. ik heb wel elke maand de punten op een lange rij, dus als iemand dat wil doen, wil ik ze best hier posten)
Ik ben jonger dan Andy maar ouder dan RR. Denk ik, geen zin om profielen te bekijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij maar jonger dan Sheri.
je mag niet niet vragen aan een dame hoe oud ze isquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef RuneRose het volgende:
Jeuj, idereen weer blij
bij mij staat er 00-00-00.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan Andy maar ouder dan RR. Denk ik, geen zin om profielen te bekijken.
Ik heb wel interesse in die Excelfile; ben wel eens benieuwd wiens vragen ik het meest beantwoord en wie mijn vragen het meest beantwoordt.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, we hadden toch geen ruzie en waren toch gewoon vriendjes
en je mag best wel s opsommen en 1-2-tjes zijn niet een probleem.
maar pingpongen, zoals genoemd door, ik meen, arty, dat mag imho wel achterwege blijven.
(nee, ik maak geen analyses of stats van wie de vraag van wie beantwoord en hoe vaak 1-2-tjes plaatsvinden en zo. ik heb wel elke maand de punten op een lange rij, dus als iemand dat wil doen, wil ik ze best hier posten)
Lekker joh!!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
je mag niet niet vragen aan een dame hoe oud ze is![]()
Maar gezien ik de dorpsgek ben.... ik kom uit 1962. En ik begin met werken hopelijk volgende week...
Mettertijd zal ik wel weer van mening veranderenquote:
Ooh, ik dacht dat jij veel ouder was.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan Andy maar ouder dan RR. Denk ik, geen zin om profielen te bekijken.
Als ik me nou extra extra inzet om wanneer ik een puntje behaal een creatieve vraag te stellen doe je dan weer mee?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat dolle_hond aanhaalt, was trouwens wel één van de redenen waarom het voor mij ook niet echt meer hoeft. Er zijn een hoop vragen waar ik zelfs niet meer aan begin omdat ik ze gewoon niet erg leuk of uitdagend vind. En die kwamen steeds frequenter voor.
Maar aangezien dit eerder iets is waarnaar FMT is geëvolueerd en waar de meesten zich blijkbaar wel goed bij voelen, vond ik dat ik waarschijnlijk degene was die niet meer in 't spelletje thuishoorde en heb ik mezelf dan maar "buitenspel" gezet.
ik heb per maand 1 filequote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in die Excelfile; ben wel eens benieuwd wiens vragen ik het meest beantwoord en wie mijn vragen het meest beantwoordt.
Je eigen vraag beantwoorden? Of noteer je dat anders?quote:Hopey
Hopey
artyshock
artyshock
wyccie
wyccie
sheridana
sheridana
Frank79
Frank79
sheridana
sheridana
ranja
ranja
sheridana
sheridana
mennosson
mennosson
sheridana
sheridana
patch
patch
mr_anonimous
mr_anonimous
mennosson
mennosson
runerose
runerose
sokolsky
sokolsky
victorinox
victorinox
runerose
runerose
mr_anonimous
mr_anonimous
sheridana
sheridana
mr_anonimous
mr_anonimous
Hopey
Hopey
dat was t dubbele punten topic, dan noteer ik de punten 2 keer.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je eigen vraag beantwoorden? Of noteer je dat anders?
Aha! Inderdaad veel werk zeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat was t dubbele punten topic, dan noteer ik de punten 2 keer.
telt makkelijker in excel
die snap ik nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha! Inderdaad veel werk zeg.
Ik had een keer een opmerking heb gemaakt over het tellen, je was een beetje pissed. Maar je bent hartstikke lief![]()
Bedankt voor het tellen![]()
Dat idee had ik eerst ook. Komt natuurlijk door die oude (waarschijnlijk dode) Japanner in zijn avatarquote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat jij veel ouder was.Zo rond de 40.
![]()
Gefeliciteerd BB!![]()
Je was een keer vergeten een topic mee te tellen in de stand. Toen zei ik voor de grap dat ik het even zou gaan controleren.quote:
Nee, hoor Sinterklaas niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef BwennieBren het volgende:
Iedereen hier is jonger dan Bwennie, vrees ik
Inderdaad Sinterklaas is gewoon een ouwe turkquote:
Hij heeft wel politiek asiel gekregen in Spanje.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Inderdaad Sinterklaas is gewoon een ouwe turk
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef RuneRose het volgende:
Ooh, ik dacht dat jij veel ouder was.Zo rond de 40.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |