Nee daar heb je een punt. Wie is nu de beste nieuwkomer eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt het gevoel meer dat MR-A het groentje van FTR is.....
Over geheel FTR maar aangezien veel FMT'ers stemde kreeg ik hem. Vriendjespolitiek dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef Chielus het volgende:
de DF-award ging toch over FTR in het geheel en neit over FMT of wel?
Jij scoort denk ik wel de award voor beste comeback.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
Schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is en dat je het liefts de tijd stil zet, en dat je slecht tegen ouder worden kan enzo ..... maar je zit hier al 5 jaar.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij scoort denk ik wel de award voor beste comeback.
De Eucalypta-award!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
ow, shiver me timber...
Ah well, zijn er ook awards voor ouwe heksen?
De Achilles Award.quote:
Harvey Weinstein van Miramax staat wel bekend om het knippen in films. Dat is dus ook editten vind ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Wyccie edit ook steeds haar posts in FMT. Is er een bekende scripteditor ofzo?
Denk dat Khalein ook wel in aanmerking komt voor die award.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:34 schreef Sokolsky het volgende:
SoK krijgt de Gérard Depardieu-award.
waar is die eigenlijhk gebleven,quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat Khalein ook wel in aanmerking komt voor die award.
Cold Turkey afgekickt van Fok!.quote:
ik heb m vanochtend nog op fok gezien hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cold Turkey afgekickt van Fok!.
Ah dus hij is er toch nog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m vanochtend nog op fok gezien hoor
alleen zijn kloon eigenlijk
welke, Garbage of heeft ie er nog meer??quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m vanochtend nog op fok gezien hoor
alleen zijn kloon eigenlijk
Attack of the clones!quote:
die iigquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
welke, Garbage of heeft ie er nog meer??
Nee hoeft niet hoor, ik neem mijn oude weer terug als ik weer ga werken want dan ben ik geen trauma woman meer natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik moet BB's nieuwe icon ook nog toevoegen aan de OP.
Al gedaan en als het zover is verander ik hem wel weer terug.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, ik neem mijn oude weer terug als ik weer ga werken want dan ben ik geen trauma woman meer natuurlijk
Okay, dat zal rond volgende week zijn hoop ik...hoop wat werken betreft dan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Al gedaan en als het zover is verander ik hem wel weer terug.![]()
Neem je dan vakantie om gezellig te kunnen fokken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay, dat zal rond volgende week zijn hoop ik...hoop wat werken betreft dan.
En dat zal dan wel weer rond december over zijn want dan wil ik weer vrij zijn
Uiteraard!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neem je dan vakantie om gezellig te kunnen fokken?
Cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |