quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef Sokolsky het volgende:
[Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR.
Mooi nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat wordt je tieten mailen voor een unban Wyccie! Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Hier verder:
FMT Slowchattopic: Nieuwe maand nieuwe punten!
Dan was het erg leuk je gekend te hebben en tot nooit!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan was het erg leuk je gekend te hebben en tot nooit!![]()
Ik wil Wyccie niet weghebben hoor. Dan heb ik niemand meer op een beetje te plagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor, alleen Andy wil dat. Maar hij probeert ons steeds op te stoken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef RuneRose het volgende:
Van mij mag Wiccie wel blijve, maar dan geen piemels meer.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:05 schreef wyccie het volgende:
Was ie netjes of niet?
Ach ja, beter dan bekend staan als niet-meer-zo-net-meisjequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Sound of Music...![]()
I know...it's not done....so sue me
Ik ook niet echt. Chielus heeft hem gemaakt. Ik copy/paste hem steeds.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik herken niet alle avatars in de OP
Dan beloof ik dat ik niet meer zolang weg zal blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat wyccie, RuneRose en twentemeisje er in moeten in plaats van de vraagtekens.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb het plaatje in de slowchat aangepast. Sheri en Menno's nieuwe icon toegevoegd en de icons van Wyccie, Double R en TM erbij gezet.
Gelukkig maar. Zonder jou is het niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat ik niet meer zolang weg zal blijven
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zonder jou is het niet hetzelfde.
[..]
![]()
Nee, want die is nooit in Trivia.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Aangepast. Misschien moeten we El Maikel ook erbij zetten aangezien hij hier geregeld te vinden is?
Maar hij praat altijd wel gezellig met ons mee hierzo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, want die is nooit in Trivia.
2e van 1e regel weet ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef Sokolsky het volgende:
Chielus - ? - Sheri - Mennosson
Arty - Patch - SoK - ?
d_h - EM - Sokolsky - ?
Frank79 - Andy - Intre - Bwennie
ranja - dyonvb - victorinox - ?
Het tweede vraagteken ken ik wel, maar ik weet niet zo van wie.
Ik vind dat wyccie, RuneRose en twentemeisje er in moeten in plaats van de vraagtekens.
Eh... die laatste drie zijn op mijn voorstel veranderdquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
2e van 1e regel weet ik niet
2e regel: TM
3e regel: wyccie
laatste:RR
Meepraten? Hm, ik zie 'm alleen maar gedag zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar hij praat altijd wel gezellig met ons mee hierzo.
Zitten denk ik veel hersens in.quote:
tja ik heb de 1e x ook maar iedereen gepakt die in de 1e SC had gepost & aangevuld met bekende FMT'ers........quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Chielus heeft hem gemaakt. Ik copy/paste hem steeds.![]()
Hey Chielquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:52 schreef Chielus het volgende:
[..]
tja ik heb de 1e x ook maar iedereen gepakt die in de 1e SC had gepost & aangevuld met bekende FMT'ers........
open maar een topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef Chielus het volgende:
komen er trouwens nog een keer FTR-awards of is dat geen jaarlijks terugkerend gebeuren.
Ik hoop het wel. Arty moet toch die Martin Scorseseaward winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef Chielus het volgende:
komen er trouwens nog een keer FTR-awards of is dat geen jaarlijks terugkerend gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zitten denk ik veel hersens in.![]()
neu, absoluut niet....quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Chiel
Vind je het niet erg dat ik aan je plaatje heb zitten sleutelen?
Ik zal eens een balletje opgooien bij de Modjes.quote:
Substitute is er af en toe 6 topics en dan ineens 10 topics weer niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als Intre een stand post kunnen we zien of Substitute regelmatiger is dan ziggy en Frank79...
ik heb ook niet echt het gevoel meer dat MR-A het groentje van FTR is.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
FTR-awards zouden wel leuk zijn. Ik zie regelmatig allemaal van die avatars, maar heb nog nooit zo'n ding meegemaakt.
Ik ben erg trots op mijn Dakota Fanning Award!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
FTR-awards zouden wel leuk zijn. Ik zie regelmatig allemaal van die avatars, maar heb nog nooit zo'n ding meegemaakt.
Nee daar heb je een punt. Wie is nu de beste nieuwkomer eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt het gevoel meer dat MR-A het groentje van FTR is.....
Over geheel FTR maar aangezien veel FMT'ers stemde kreeg ik hem. Vriendjespolitiek dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef Chielus het volgende:
de DF-award ging toch over FTR in het geheel en neit over FMT of wel?
Jij scoort denk ik wel de award voor beste comeback.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
Schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is en dat je het liefts de tijd stil zet, en dat je slecht tegen ouder worden kan enzo ..... maar je zit hier al 5 jaar.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij scoort denk ik wel de award voor beste comeback.
De Eucalypta-award!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
ow, shiver me timber...
Ah well, zijn er ook awards voor ouwe heksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |