Dat wist ik niet, als dat zo is zal ze inderdaad niet op hem stemmen...zo ja dan wordt het een "Willem-actie". Maar slaapt ze weer bij hem dan===quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ingrid heeft het helemaal uitgepraat met menno en afgesproken met hem dat ze gewoon weer normaal tegen elkaar zouden doen ipv elkaar allerlij dingen te verwijten enzo.
aan het eind van het gesprek zei ze ook dat ze mrogne weer bij hem zou komen slapen. dus ik denk niet dat ze hem nomineerd.
Dido is de afgunst en het roddelen van Chantal ovet het extra sigaretten pakje wat zij kreeg voor het verzorgen van JC nog niet vergeten. Grote kans dat dit wordt afgestraft door Dido. Hoop dat het tevens het einde betekent voor Chantal!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:10 schreef Rica het volgende:
Dido gaat denk ik niet op Menno stemmen, eerder Chantal.
Had de streams alleen op geluid staan. Toen ik keek zat hij al weer bij de witte. Heeft hij het eruit gehaald / verplaatst ?quote:
Wel jammer dat ik niet aan het profiel voldoe, anders had ik geprobeerd me op te geven. En dan als stopwoordje hebben..."FOK! hey, doe niet zo LekkerSimpel..." En dan vooral tegen Joost...quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef Ferdii het volgende:
volgens hummie veranderd dat niks en ze hield ook der hart vast toen tanja genomineerd werd
Hoop ik toch niet, want heb het ook gemist en dus geen cap van, zoals ik de vorige keer wel had. Moet maar niet meer gaan pissen met dat soort scenes....quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had de streams alleen op geluid staan. Toen ik keek zat hij al weer bij de witte. Heeft hij het eruit gehaald / verplaatst ?
Ik vond dat geen uitpraten. Ze zat hem de les te lezen, en meteen daarna zat ze hem weer te bashen in de vrouwenslaapkamer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ingrid heeft het helemaal uitgepraat met menno en afgesproken met hem dat ze gewoon weer normaal tegen elkaar zouden doen ipv elkaar allerlij dingen te verwijten enzo.
aan het eind van het gesprek zei ze ook dat ze mrogne weer bij hem zou komen slapen. dus ik denk niet dat ze hem nomineerd.
Hij heeft het even bekeken en weer teruggestopt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had de streams alleen op geluid staan. Toen ik keek zat hij al weer bij de witte. Heeft hij het eruit gehaald / verplaatst ?
Is het geld nu weer terug gestopt of heeft hij het verplaatst?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef newcleus het volgende:
Zal ik het doen ?
[afbeelding]
Ja, ik doe het.
[afbeelding]
Ik heb de bovenste even hier: Streamverslagen van dinsdag 1 november. geplaatst.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef newcleus het volgende:
Zal ik het doen ?
[afbeelding]
Ja, ik doe het.
[afbeelding]
Toen dit nog commentaren op de streamverslagen heette, was het op de 1 of andere manier een stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de bovenste even hier: Streamverslagen van dinsdag 1 november. geplaatst.
Kunnen jullie dat af en toe ook zelf doen?
Een hoop mensen hebben geen tijd om 's morgens een paar slowchattopics door te lezen en vinden het toch leuk om dit soort dingen te zien.
Wilde dit ook al doen maar jij was me voor! Ook met de nieuwe bewoner was je me voor! Heb de scans wel in het Roel's Geld topic gepost!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de bovenste even hier: Streamverslagen van dinsdag 1 november. geplaatst.
Kunnen jullie dat af en toe ook zelf doen?
Een hoop mensen hebben geen tijd om 's morgens een paar slowchattopics door te lezen en vinden het toch leuk om dit soort dingen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |