abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:31:26 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31854060
hier verder, Vorige topic : [F1] 2005 Nieuwtjes e.d. [deel 8]

mijn laatste bericht:
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef HPoi het volgende:

[..]

Jongen, ik weet wel zeker dat dat definitief is. Bewijs jij maar het tegendeel. Weltrusten!
Het is makkelijk om iets wel te bewijzen dan te bewijzen dat het niet waar is. Als jij het zo zeker weet dan zoek je toch ff de bron op, iedereen tevreden
The line is a dot to you!
pi_31854123
Bron: Alle Formule 1 sites en bladen die er bestaan.

En FOK! zelf...
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/17229
pi_31854172
Where facts are few, experts are many.
pi_31854194
Minardi was dat van plan ja, maar Red Bull ook?
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:35:30 #5
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31854200
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef HPoi het volgende:
Bron: Alle Formule 1 sites en bladen die er bestaan.

En FOK! zelf...
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/17229
kijk, iedereen tevreden
The line is a dot to you!
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:35:39 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31854205
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Vorige topic : [F1] 2005 Nieuwtjes e.d. [deel 8]
vergeten
The line is a dot to you!
pi_31854225
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef HPoi het volgende:
En FOK! zelf...
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/17229
Dat is van voor de overname en sindsdien is er niks meer over gezegd. En Cosworth lijkt niet van plan de V10 nog verder te ondersteunen. Bovendien moeten alle teams goedkeuring geven als een team met een beperkte V10 wil rijden.
pi_31854239
En Red Bull zal toch heus niet met het oude Minardi chassis willen rijden?
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:39:17 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31854300
Er is alleen gezegd dat ze Cosworth trouw blijven. Het is aan te nemen dat ze de auto van Red Bull van dit jaar overnemen, het is ook een mogelijkheid om het chassis van Minardi te gaan gebruiken. Of die Cosworth een V10 is (lijkt mij erg stug wanneer je een grote zak met geld hebt te investeren) of een V8 is nog zeker niet duidelijk. Cosworth heeft immers al een jaar of twee een V8 in ontwikkeling waar Williams dus mee gaat rijden. Wellicht wordt er wel een lagere spec van die motor in gehangen. Voor de rest is de enige die dat zeker weet zeker niet een user op FOK! die luistert naar de naam HPoi en fanboy lijkt te zijn van Albers.
pi_31854363
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef mbn het volgende:

[..]

Dat is van voor de overname en sindsdien is er niks meer over gezegd. En Cosworth lijkt niet van plan de V10 nog verder te ondersteunen. Bovendien moeten alle teams goedkeuring geven als een team met een beperkte V10 wil rijden.
Ja, daaag. Heb het ergens gelezen. btw, die V10 die Minardi wou gebruiken is gewoon toegestaan. Ze begonnen er toen over dat die sneller zou accelereren in de bochten ivm vermogen, dus was BMW ook aan het overwegen een V10 in te zetten, maar over die klachten is nooit meer wat vernomen. En de FIA staat afgeknepen V10's gewoon toe.
pi_31854392
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef twi het volgende:
Er is alleen gezegd dat ze Cosworth trouw blijven. Het is aan te nemen dat ze de auto van Red Bull van dit jaar overnemen, het is ook een mogelijkheid om het chassis van Minardi te gaan gebruiken. Of die Cosworth een V10 is (lijkt mij erg stug wanneer je een grote zak met geld hebt te investeren) of een V8 is nog zeker niet duidelijk. Cosworth heeft immers al een jaar of twee een V8 in ontwikkeling waar Williams dus mee gaat rijden. Wellicht wordt er wel een lagere spec van die motor in gehangen. Voor de rest is de enige die dat zeker weet zeker niet een user op FOK! die luistert naar de naam HPoi en fanboy lijkt te zijn van Albers.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:43:49 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31854444
En weet je ook waarom het Minardi werd toegestaan die V10 te gebruiken? Juist, omdat Minardi geen geld heeft om een gloedjenieuwe V8 in een chassis te gooien. Er is wel vaker een hand boven het hoofd van Stoddart gehouden wat betreft nieuwe technische regelementen en Minardi die daar meer tijd voor kreeg vanwege hun slechte financiele positie.

Over die "luxe" kan Mateschitz niet beschikken, aangezien STR het tweede F1 team van "hem" is.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:44:51 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31854482
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef HPoi het volgende:

[..]

Als je geen argumenten hebt, hoef je dat reageren-knopje niet in te drukken hoor. Dat komt intelligenter over.
pi_31854562
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef twi het volgende:
En weet je ook waarom het Minardi werd toegestaan die V10 te gebruiken? Juist, omdat Minardi geen geld heeft om een gloedjenieuwe V8 in een chassis te gooien. Er is wel vaker een hand boven het hoofd van Stoddart gehouden wat betreft nieuwe technische regelementen en Minardi die daar meer tijd voor kreeg vanwege hun slechte financiele positie.

Over die "luxe" kan Mateschitz niet beschikken, aangezien STR het tweede F1 team van "hem" is.
Dat weet ik. Maar er was gewoon een regel dat die motor gebruikt mag worden. En die was idd ingesteld voor arme teams, maar iedereen mag van die regel gebruik maken want de FIA ging ervan uit dat de V8 toch een betere optie is dan een afgeknepen V10. Dat blijkt niet helemaal zo te zijn, want dat ding heeft nat. meer vermogen en trekt dus snelller uit langzame bochten. (hoge revs maken dan niet zoveel uit) Die regel is er nog steeds. En ik weet zeker dat Red Bull gezegd heeft dat het gebruik zal maken van het Minardi of Jaguar chassis.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:52:20 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31854699
Da's mooi voor jou dan. Zal wel een fijn gevoel zijn, iets zeker weten wat nog niet is bevestigd
pi_31854873
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef twi het volgende:
Da's mooi voor jou dan. Zal wel een fijn gevoel zijn, iets zeker weten wat nog niet is bevestigd
Ik heb nu geen zin om f1-sites door te spitten. Zoek van de week wel even.
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:04:20 #17
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31855043
tvp
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31855217
Hier is al wat:

Some time ago the FIA asked Formula 1 teams to accept rules which rev-limited V10 engines. The federation argued that this would slow the cars and cut costs. As early as 1996 FIA President Max Mosley proposed an engine rev limiter to be introduced in 2001. The teams argued that Formula 1 is all about performance and pushing the limits. It seemed that Mosley had given up when last year he announced that there would be 2.4-litre V8 engines in 2006 to reduce power and costs. Mosley added that "in order not to prejudice the smaller independent teams" the existing 3-litre V10 engines would be allowed to continue in 2006 and 2007 "subject to a restriction on revs to be determined by the FIA".

The teams were finally forced to accept this change (dus MET "in order not to prejudice the smaller independent teams" the existing 3-litre V10 engines would be allowed to continue in 2006 and 2007) , although several were strongly opposed to the V8 idea.

And so, in theory at least, we will see a 2.4-litre V8 engine formula in 2006 and all the major F1 teams are working on the development of the new V8s. Only Squadra Toro Rosso (aka Minardi) is planning to go into the new season with a rev-limited V10. The stated FIA plan was that "the rev limit will be set at a level which will ensure that the engine is less powerful - but not much less powerful - than the 2.4s."

In recent months, however, it has been clear that the V8s will not be very powerful and, more importantly, will have less robust rev ranges than the restricted V10s and there are some who believe that the rev-limited V10 engine could actually be a better package because with the two-race engine rule revs have been reduced anyway. There has been a lot of talk recently of changing the equivalency factor but if it remains the same we are likely to see teams begin to realise that the V8 is not the way to go and switch to rev-limited V10s instead. There is a precedent in all this as Honda decided in 1988 that rather than switch to new normally-aspirated 3.5-litre engines it would maximise the performance of the older turbos despite a boost pressure cut from 4 to 2.5 bar and a fuel tank capacity reduced from 195 to 150 litres. The result was a dominant car which won 15 of the 16 races.

So be prepared, we may end up with a field full of rev-limited V10s next year.

When you stop to think about it, this is what the FIA wanted all along and all that the manufacturers will end up with are expensive V8s which will be thrown on the scrap heap. Once teams have accepted rev limits, the FIA would then be able to control engine power quite simply by lowering the rev-limits from one year to the next, particularly if the V8 rules were later scrapped. And once the revs are low there would be little opposition to regulations demanding engines which last for six races.

Bron: http://www.grandprix.com/ns/ns15810.html
pi_31855278
quote:
Kom jij wel op grandprix.com?

Vond ik een van de betere nieuwssites, maar lijkt uit de lucht te zijn?
pi_31855720
Dit gebruik ik voor m'n F1 nieuws:

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands

verkapte tvp
Calm down, please!
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:01:39 #21
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_31856334
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dit gebruik ik voor m'n F1 nieuws:

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands

verkapte tvp
En als je nu dat "+in+het+Nederlands" er af haalt, heb je nog een veel betere nieuwslijst. Die gebruik ik ook, als ik even snel wil kijken wat er allemaal gaande is. Meestal blader ik een site of dertig door voor het echte nieuws.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_31857616
tvp
pi_31858390
Weet iemand hoe laat die persconferentie van Christijan is?
pi_31859012
Als Nederlandse fans niet zo gefixeerd waren op 'gewoon doen' en bescheiden blijven zouden ze wat meer waardering voor het talent in eigen land hebben. Met gewoon doen en een nichterig lachje win je nu eenmaal niet.
De prijzende woorden van Stoddart voor Doornbos neem ik toch een stuk minder serieus dan die van hoofd-ingenieur Andy Tilly. In de buitenlandse pers neemt men Albers ook een stuk serieuzer, bijv recentelijk 'The former Mercedes DTM star has impressed observers on his debut season however, particularly considering his lack of recent single-seater experience in comparison to 2005 team-mates Robert Doornbos and Patrick Friesacher."

Het gaat om hard rijden, goede feedback naar de technici en gevoel voor wat er in de auto gebeurt. Dat maakt een goede rijder. Niet stralend lachen, een zonnebank tintje en goede kontakten met de Nederlandse pers.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31860215
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef ixio het volgende:

[..]

Kom jij wel op grandprix.com?

Vond ik een van de betere nieuwssites, maar lijkt uit de lucht te zijn?
Bij mij doet Grandprix.com het gewoon.
pi_31860302
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef Rory78 het volgende:
Weet iemand hoe laat die persconferentie van Christijan is?
Albers definitief naar Midland
pi_31860456
11e team definitief!!

NOVEMBER 1, 2005
Super Aguri F1 is go!
It has been confirmed in Tokyo that Aguri Suzuki is the man behind the new Honda team, as we exclusively predicted some weeks ago. The name of the new team will be Super Aguri F1 and the cars will be known as Aguri-Hondas. The team will be headquartered in Tokyo, close to the Honda head office but the factory will be at Leafield, where the company has acquired the Menard Engineering facility, formerly the Arrows F1 factory. There are already 100 people working on the project.

The plan for the new team began as long ago as February but did not really take shape until September. The team will almost certainly be funded by Softbank but the contract is not yet signed.

Bridgestone has offered to supply the team with tyres.

Suzuki says that he is talking to Takuma Sato but did not mention any other drivers, although Anthony Davidson is also believed to be a likely driver.

The plan is for the new team to be officially launched at the end of January.


www.GrandPrix.com
pi_31861389
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:32 schreef HPoi het volgende:
11e team definitief!!

NOVEMBER 1, 2005
Super Aguri F1 is go!
It has been confirmed in Tokyo that Aguri Suzuki is the man behind the new Honda team, as we exclusively predicted some weeks ago. The name of the new team will be Super Aguri F1 and the cars will be known as Aguri-Hondas. The team will be headquartered in Tokyo, close to the Honda head office but the factory will be at Leafield, where the company has acquired the Menard Engineering facility, formerly the Arrows F1 factory. There are already 100 people working on the project.

The plan for the new team began as long ago as February but did not really take shape until September. The team will almost certainly be funded by Softbank but the contract is not yet signed.

Bridgestone has offered to supply the team with tyres.

Suzuki says that he is talking to Takuma Sato but did not mention any other drivers, although Anthony Davidson is also believed to be a likely driver.

The plan is for the new team to be officially launched at the end of January.


www.GrandPrix.com
das mooi, weer een team er bij. ben wel benieuwd wat die gaan presteren in het komende seizoen
V10
pi_31861897
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef multatuli het volgende:
Als Nederlandse fans niet zo gefixeerd waren op 'gewoon doen' en bescheiden blijven zouden ze wat meer waardering voor het talent in eigen land hebben. Met gewoon doen en een nichterig lachje win je nu eenmaal niet.
De prijzende woorden van Stoddart voor Doornbos neem ik toch een stuk minder serieus dan die van hoofd-ingenieur Andy Tilly. In de buitenlandse pers neemt men Albers ook een stuk serieuzer, bijv recentelijk 'The former Mercedes DTM star has impressed observers on his debut season however, particularly considering his lack of recent single-seater experience in comparison to 2005 team-mates Robert Doornbos and Patrick Friesacher."

Het gaat om hard rijden, goede feedback naar de technici en gevoel voor wat er in de auto gebeurt. Dat maakt een goede rijder. Niet stralend lachen, een zonnebank tintje en goede kontakten met de Nederlandse pers.
Inderdaad
pi_31862041
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef twi het volgende:
Er is alleen gezegd dat ze Cosworth trouw blijven. Het is aan te nemen dat ze de auto van Red Bull van dit jaar overnemen, het is ook een mogelijkheid om het chassis van Minardi te gaan gebruiken. Of die Cosworth een V10 is (lijkt mij erg stug wanneer je een grote zak met geld hebt te investeren) of een V8 is nog zeker niet duidelijk. Cosworth heeft immers al een jaar of twee een V8 in ontwikkeling waar Williams dus mee gaat rijden. Wellicht wordt er wel een lagere spec van die motor in gehangen. Voor de rest is de enige die dat zeker weet zeker niet een user op FOK! die luistert naar de naam HPoi en fanboy lijkt te zijn van Albers.
Voor zover ik weet mag het 2e RB team geen chassis van Red Bull gebruiken. Dit is (nog) niet toegestaan. Red Bull en het 2e team worden volgens mij gezien als aparte teams. Daarom moeten ze volgens mij het PS05 chassis wel gaan gebruiken, of zelf een nieuw chassis ontwikkelen. Het zal dan geen toeval gaan worden dat dit chassis verdomde veel op het RB chassis van 2005 gaat lijken.


Albers dus naar Midland. Hij had de keuze tussen racen bij Midland of gaan testen bij Williams. Als Midland het achterhoede team gaat worden, had hij naar mijn idee beter voor Williams kunnen gaan testen. Maar ik heb geen idee hoe goed of hoe slecht Midland gaat worden.
pi_31862167
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:30 schreef erikh het volgende:

[..]

Inderdaad
Helaas... stralende lach, zonnebanktint en bergen talent wint het van sjacherijnige rotkop en berekende carrière. Want de sponsors willen ook wat.

Vergeet niet dat RD nog geen slecht woord over CA heeft gesproken. CA voelde zich genoodzaakt om in de verdediging te springen voor iets dat alles te maken heeft met charisma en in veel mindere mate met rijden.

Vergeet ook de timing niet: CA flikt zulke uitspraken (gericht op het vermogen van RD om te testen) na de laatste race, wanneer beide rijders op zoek zijn naar een (test)zitje. Imo pure matennaaierij.
Toen Karthikeyan zulke uitspraken deed over RD had íe heel Nederland tegen zich. Albers doet het nog smeriger.

Vergeet ook niet dat RD niet zo lang geleden is begonnen met racen. Albers zat met de luier nog in een kart. Wie heeft 'r nou talent en wat er nodig is om F1 te rijden? Degene die het 't snelst heeft bereikt, lijkt me.

Albers kan een aardig potje rijden maar hij moet z'n smoel houden.
Jeremy Clarkson zei het 't best toen hij over Stig zei: "We won't ask him for his opinion for he is a racing driver. They're there to drive, nothing more, thus their opinion is utterly useless."
Kamp Doornbos begrijpt dit. Kamp Albers zou beter moeten weten.
Calm down, please!
pi_31863026
Met die grote smoel heeft hij het toch voor elkaar gekregen.
That's all folks!
pi_31863587
Die bergen talent van Doornbos heb ik nog niet gezien. Ik wil het best geloven, maar ik heb hem in de F1 niets bijzonders zien doen en wel een paar lelijke foutjes zien maken. Zoals ik al eerder zei, ben ik niet zo'n fan type. Ik wil helemaal niet lijken op mijn favo coureurs of bier met ze drinken. Ik wil dat ze heel hard rijden, creatief en intelligent met de auto omgaan, gevoel voor de techniek hebben en goed kunnnen communiceren met de technici.
De rest (charisma, zonnebankjes, lachjes, levelen met de pers etc) is nuttig voor soapies, maar niet voor F1 coureurs.

Ik heb in Spa staan kijken hoe Doornbos onnodig de baan afschoof, ik heb hem verschillende malen fouten zien maken in de races en ik heb nog niets van bovengenoemde kwaliteiten gezien. Van Albers heb ik dat wel. In dezelfde bocht in Francorchamps ging hij als enige rijder een totaal andere lijn rijden die voor zijn minardi inderdaad beter uitpakte en dat was typisch het soort race intelligentie waar ik op let. Kortom ik hoop Doornbos nog vaak te zien zodat ik zijn talent in actie kan zien, maar voorlopig vind ik Albers inderdaad de betere rijder

Net als Colin Kolles kennelijk: " I have known Christijan
since 1999, when he was driving successfully in Formula 3 in Germany, winning six races
and starting 10 times from pole. Since then, I have followed his motorsport career with
keen interest. He is very competitive, professional and a proven race winner."
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31863785
Lees net op f1racing.nl: "Enige tijd geleden maakte Midland al bekend dat een andere Nederlander, Nicky Pastorelli, volgend seizoen testrijder zal zijn. Hiermee krijgt het nieuwe team in 2006 een behoorlijk oranje tintje. Wie de teamgenoot van Albers zal worden, is nog niet bekend. De belangrijkste kandidaten zijn Takuma Sato, Anthony Davidson, Tiago Monteiro en Narain Karthikeyan"

Sato en Davidson worden kennelijk genoemd voor ieder open stoeltje. Leukst lijkt me Monteiro als concurrent voor Albers. De terechte rookie van het jaar.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31863911
Albers heeft net zo goed flink wat lelijke foutjes gemaakt.

vb.
"Co-incidentally, Coulthard's race in Monaco was ruined when the Dutchman spun in front of him, and the Red Bull driver was hit by Michael Schumacher. At the 'Ring, Albers was eventually given a drive-through penalty for ignoring blue flags"
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31864046
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef -Jean- het volgende:
Albers heeft net zo goed flink wat lelijke foutjes gemaakt.

vb.
"Co-incidentally, Coulthard's race in Monaco was ruined when the Dutchman spun in front of him, and the Red Bull driver was hit by Michael Schumacher. At the 'Ring, Albers was eventually given a drive-through penalty for ignoring blue flags"
Niemand is fout loos, vb. M. Schumacher achter Saftey-Car in China.
V10
pi_31864844
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef -Jean- het volgende:
Albers heeft net zo goed flink wat lelijke foutjes gemaakt.

vb.
"Co-incidentally, Coulthard's race in Monaco was ruined when the Dutchman spun in front of him, and the Red Bull driver was hit by Michael Schumacher. At the 'Ring, Albers was eventually given a drive-through penalty for ignoring blue flags"
Dat geef ik gelijk toe; ik verheerlijk die jongen echt niet hoor. Dat citaat van jou gaat overigens verder; de volgende zin is 'I'm very disappointed because he's been very good so far this year." '
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31865432
Moet Albers nou betalen voor dat stoeltje, of krijgt-ie salaris?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_31865514
Betalen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:46:25 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31865547
Dat Albers talent heeft staat buiten kijf. Maar de manier waarop hij zichzelf presenteert is voor mij gewoon te walgelijk voor woorden. Het management idem dito.

Teken je voor een achterhoedeteam, dan schop je nog even na door te zeggen dat je de eerste was op het lijstje van Frank Williams. Ik bedoel, ben je dan een grote jongen met een grote lul, of niet? Zeggen hoe gewild je wel niet bent.

Voordat hij in de F1 zat vond ik Albers al een domme lul (niet in de intelligente zin van het woord), maar na zijn uitlatingen de afgelopen maand ga ik elke ronde aftellen tot het moment dat 'ie uitvalt. Ik gun 'm door die houding gewoon helemaal niks meer en hij mag wat mij betreft door de stront zakken. En dan ben ik niet eens een Doornbos-fan.
pi_31865577
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Moet Albers nou betalen voor dat stoeltje, of krijgt-ie salaris?
quote:
Albers joins Midland

The Midland Group has announced that Christijan Albers will be one of its race drivers in 2006. Midland also said that it will be re-launching the team formally on November 15, the date the entries close for the 2006 Formula 1 World Championship. Albers is due to do his first tests with the team on December 7 at Jerez.

Albers is believed to be bringing money to the team but it is not entirely clear where this is coming from although Albers mentioned the ABN Amro Bank and Peter Jan Rubingh, a major player in the WP Stewart financial business, which was involved in talks this summer to buy Minardi. We hear that Albers is bringing around $6m in sponsorship.
Denk dat 'ie salaris ook van z'n sponsoren krijgt dan?
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:49:17 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31865618
En dan dit:
quote:
"Wij hadden constant het gevoel dat er meer uit de auto te halen was. Aan de ene kant wilde hij het hoofd boven water houden met Minardi, maar aan de andere kant investeert hij 30 miljoen in zijn nieuwe bedrijf. Dat had hij ook in het team kunnen stoppen. Misschien is OzJet winstgevender, maar dan ben je niet helemaal eerlijk naar het team. Daarom ben ik blij dat we nu bij Kolles zitten," aldus Varossieau
Ik bedoel, sorry maar dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd. Ja, dit mag je zeggen wanneer je zelf een paar miljoen naar het team brengt en Stoddart dat voor OzJet gebruikt, maar je kan een zakenman toch niet verwijten om geld in z'n eigen bedrijf te stoppen? Sorry hoor, maar dan ben je gewoon een mekkerend onrealistisch klein kind, zeker als manager zijnde. Twee van dezelfde types, die Albers en Vaossieau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')