quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef HPoi het volgende:
[..]
Jongen, ik weet wel zeker dat dat definitief is. Bewijs jij maar het tegendeel. Weltrusten!
kijk, iedereen tevredenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef HPoi het volgende:
Bron: Alle Formule 1 sites en bladen die er bestaan.
En FOK! zelf...
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/17229
vergetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef Atreidez het volgende:
Vorige topic : [F1] 2005 Nieuwtjes e.d. [deel 8]
Dat is van voor de overname en sindsdien is er niks meer over gezegd. En Cosworth lijkt niet van plan de V10 nog verder te ondersteunen. Bovendien moeten alle teams goedkeuring geven als een team met een beperkte V10 wil rijden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:33 schreef HPoi het volgende:
En FOK! zelf...
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/17229
Ja, daaag. Heb het ergens gelezen. btw, die V10 die Minardi wou gebruiken is gewoon toegestaan. Ze begonnen er toen over dat die sneller zou accelereren in de bochten ivm vermogen, dus was BMW ook aan het overwegen een V10 in te zetten, maar over die klachten is nooit meer wat vernomen. En de FIA staat afgeknepen V10's gewoon toe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef mbn het volgende:
[..]
Dat is van voor de overname en sindsdien is er niks meer over gezegd. En Cosworth lijkt niet van plan de V10 nog verder te ondersteunen. Bovendien moeten alle teams goedkeuring geven als een team met een beperkte V10 wil rijden.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef twi het volgende:
Er is alleen gezegd dat ze Cosworth trouw blijven. Het is aan te nemen dat ze de auto van Red Bull van dit jaar overnemen, het is ook een mogelijkheid om het chassis van Minardi te gaan gebruiken. Of die Cosworth een V10 is (lijkt mij erg stug wanneer je een grote zak met geld hebt te investeren) of een V8 is nog zeker niet duidelijk. Cosworth heeft immers al een jaar of twee een V8 in ontwikkeling waar Williams dus mee gaat rijden. Wellicht wordt er wel een lagere spec van die motor in gehangen. Voor de rest is de enige die dat zeker weet zeker niet een user op FOK! die luistert naar de naam HPoi en fanboy lijkt te zijn van Albers.
Als je geen argumenten hebt, hoef je dat reageren-knopje niet in te drukken hoor. Dat komt intelligenter over.quote:
Dat weet ik. Maar er was gewoon een regel dat die motor gebruikt mag worden. En die was idd ingesteld voor arme teams, maar iedereen mag van die regel gebruik maken want de FIA ging ervan uit dat de V8 toch een betere optie is dan een afgeknepen V10. Dat blijkt niet helemaal zo te zijn, want dat ding heeft nat. meer vermogen en trekt dus snelller uit langzame bochten. (hoge revs maken dan niet zoveel uit) Die regel is er nog steeds. En ik weet zeker dat Red Bull gezegd heeft dat het gebruik zal maken van het Minardi of Jaguar chassis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:43 schreef twi het volgende:
En weet je ook waarom het Minardi werd toegestaan die V10 te gebruiken? Juist, omdat Minardi geen geld heeft om een gloedjenieuwe V8 in een chassis te gooien. Er is wel vaker een hand boven het hoofd van Stoddart gehouden wat betreft nieuwe technische regelementen en Minardi die daar meer tijd voor kreeg vanwege hun slechte financiele positie.
Over die "luxe" kan Mateschitz niet beschikken, aangezien STR het tweede F1 team van "hem" is.
Ik heb nu geen zin om f1-sites door te spitten. Zoek van de week wel even.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef twi het volgende:
Da's mooi voor jou dan. Zal wel een fijn gevoel zijn, iets zeker weten wat nog niet is bevestigd
Kom jij wel op grandprix.com?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef HPoi het volgende:
Bron: http://www.grandprix.com/ns/ns15810.html
En als je nu dat "+in+het+Nederlands" er af haalt, heb je nog een veel betere nieuwslijst. Die gebruik ik ook, als ik even snel wil kijken wat er allemaal gaande is. Meestal blader ik een site of dertig door voor het echte nieuws.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:30 schreef Googolplexian het volgende:
Dit gebruik ik voor m'n F1 nieuws:
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands
verkapte tvp
Bij mij doet Grandprix.com het gewoon.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:14 schreef ixio het volgende:
[..]
Kom jij wel op grandprix.com?
Vond ik een van de betere nieuwssites, maar lijkt uit de lucht te zijn?
Albers definitief naar Midlandquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:52 schreef Rory78 het volgende:
Weet iemand hoe laat die persconferentie van Christijan is?
das mooi, weer een team er bij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:32 schreef HPoi het volgende:
11e team definitief!!
NOVEMBER 1, 2005
Super Aguri F1 is go!
It has been confirmed in Tokyo that Aguri Suzuki is the man behind the new Honda team, as we exclusively predicted some weeks ago. The name of the new team will be Super Aguri F1 and the cars will be known as Aguri-Hondas. The team will be headquartered in Tokyo, close to the Honda head office but the factory will be at Leafield, where the company has acquired the Menard Engineering facility, formerly the Arrows F1 factory. There are already 100 people working on the project.
The plan for the new team began as long ago as February but did not really take shape until September. The team will almost certainly be funded by Softbank but the contract is not yet signed.
Bridgestone has offered to supply the team with tyres.
Suzuki says that he is talking to Takuma Sato but did not mention any other drivers, although Anthony Davidson is also believed to be a likely driver.
The plan is for the new team to be officially launched at the end of January.
www.GrandPrix.com
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:29 schreef multatuli het volgende:
Als Nederlandse fans niet zo gefixeerd waren op 'gewoon doen' en bescheiden blijven zouden ze wat meer waardering voor het talent in eigen land hebben. Met gewoon doen en een nichterig lachje win je nu eenmaal niet.
De prijzende woorden van Stoddart voor Doornbos neem ik toch een stuk minder serieus dan die van hoofd-ingenieur Andy Tilly. In de buitenlandse pers neemt men Albers ook een stuk serieuzer, bijv recentelijk 'The former Mercedes DTM star has impressed observers on his debut season however, particularly considering his lack of recent single-seater experience in comparison to 2005 team-mates Robert Doornbos and Patrick Friesacher."
Het gaat om hard rijden, goede feedback naar de technici en gevoel voor wat er in de auto gebeurt. Dat maakt een goede rijder. Niet stralend lachen, een zonnebank tintje en goede kontakten met de Nederlandse pers.
Voor zover ik weet mag het 2e RB team geen chassis van Red Bull gebruiken. Dit is (nog) niet toegestaan. Red Bull en het 2e team worden volgens mij gezien als aparte teams. Daarom moeten ze volgens mij het PS05 chassis wel gaan gebruiken, of zelf een nieuw chassis ontwikkelen. Het zal dan geen toeval gaan worden dat dit chassis verdomde veel op het RB chassis van 2005 gaat lijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef twi het volgende:
Er is alleen gezegd dat ze Cosworth trouw blijven. Het is aan te nemen dat ze de auto van Red Bull van dit jaar overnemen, het is ook een mogelijkheid om het chassis van Minardi te gaan gebruiken. Of die Cosworth een V10 is (lijkt mij erg stug wanneer je een grote zak met geld hebt te investeren) of een V8 is nog zeker niet duidelijk. Cosworth heeft immers al een jaar of twee een V8 in ontwikkeling waar Williams dus mee gaat rijden. Wellicht wordt er wel een lagere spec van die motor in gehangen. Voor de rest is de enige die dat zeker weet zeker niet een user op FOK! die luistert naar de naam HPoi en fanboy lijkt te zijn van Albers.
Helaas... stralende lach, zonnebanktint en bergen talent wint het van sjacherijnige rotkop en berekende carrière. Want de sponsors willen ook wat.quote:
Niemand is fout loos, vb. M. Schumacher achter Saftey-Car in China.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef -Jean- het volgende:
Albers heeft net zo goed flink wat lelijke foutjes gemaakt.
vb.
"Co-incidentally, Coulthard's race in Monaco was ruined when the Dutchman spun in front of him, and the Red Bull driver was hit by Michael Schumacher. At the 'Ring, Albers was eventually given a drive-through penalty for ignoring blue flags"
Dat geef ik gelijk toe; ik verheerlijk die jongen echt niet hoor. Dat citaat van jou gaat overigens verder; de volgende zin is 'I'm very disappointed because he's been very good so far this year." 'quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef -Jean- het volgende:
Albers heeft net zo goed flink wat lelijke foutjes gemaakt.
vb.
"Co-incidentally, Coulthard's race in Monaco was ruined when the Dutchman spun in front of him, and the Red Bull driver was hit by Michael Schumacher. At the 'Ring, Albers was eventually given a drive-through penalty for ignoring blue flags"
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Moet Albers nou betalen voor dat stoeltje, of krijgt-ie salaris?
Denk dat 'ie salaris ook van z'n sponsoren krijgt dan?quote:Albers joins Midland
The Midland Group has announced that Christijan Albers will be one of its race drivers in 2006. Midland also said that it will be re-launching the team formally on November 15, the date the entries close for the 2006 Formula 1 World Championship. Albers is due to do his first tests with the team on December 7 at Jerez.
Albers is believed to be bringing money to the team but it is not entirely clear where this is coming from although Albers mentioned the ABN Amro Bank and Peter Jan Rubingh, a major player in the WP Stewart financial business, which was involved in talks this summer to buy Minardi. We hear that Albers is bringing around $6m in sponsorship.
Ik bedoel, sorry maar dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd. Ja, dit mag je zeggen wanneer je zelf een paar miljoen naar het team brengt en Stoddart dat voor OzJet gebruikt, maar je kan een zakenman toch niet verwijten om geld in z'n eigen bedrijf te stoppen? Sorry hoor, maar dan ben je gewoon een mekkerend onrealistisch klein kind, zeker als manager zijnde. Twee van dezelfde types, die Albers en Vaossieau.quote:"Wij hadden constant het gevoel dat er meer uit de auto te halen was. Aan de ene kant wilde hij het hoofd boven water houden met Minardi, maar aan de andere kant investeert hij 30 miljoen in zijn nieuwe bedrijf. Dat had hij ook in het team kunnen stoppen. Misschien is OzJet winstgevender, maar dan ben je niet helemaal eerlijk naar het team. Daarom ben ik blij dat we nu bij Kolles zitten," aldus Varossieau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |