Worst mod evah award.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Sinds wanneer is Harvest Moon een 1st party titel? Ik zag bij Ign staan dat hij zowieso op de Ps3 en 360 komt
Ik dacht eerst ook dat het een first party titel was en toen ik zag dat het naar de PSP zou komen was ik wel even in shock.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Sinds wanneer is Harvest Moon een 1st party titel? Ik zag bij Ign staan dat hij zowieso op de Ps3 en 360 komt
Nooit?quote:In an interview with Dutch magazine [N]Gamer, senior director of marketing Jim Merrick is quoted as saying: "Regarding the specifications, we will probably never 'release' this information as we feel that it is largely irrelevant.
"While some of our competitors enjoy comparing specifications, it has little or nothing to do with how satisfied the consumers will be with the system and the games once they are released."
quote:Merrick said the development of Revolution instalments in the Zelda, Mario, Metroid Prime and Smash Brothers series is "progressing well", and reaffirmed that not all games will use the "freehand" style remote controller - there's the "classic-style expansion controller" as well, of course.
Hij zit volgens mij gewoon te bullshitten.quote:
Mjwa, hij zegt ook 'probably' en 'release' staat tussen aanhalingstekens. Misschien verneukt vertaald vanuit het Nederlands.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij gewoon te bullshitten.Iedereen kijkt ernaar uit voor de specs dus door dit te zeggen neemt hij de aandacht weg ofzo. Of dat probeert hij. Ik verwacht in ieder geval geen specs voordat we beelden hebben van wat de Revolution aankan of beelden van de games.
Wtfquote:
Ja dat was wel leuk, 5 jaar terug ofzo kwam dat zeker? Nintendo moet een MMORPG voor DBZ zien te strikken, elke game is nog platinum gegaan nlquote:
Das niet zo gek, DBZ heeft veel appeal enzo. Daarom is de tekenfilm ook zo populair.quote:
Bronquote:Onderwerp: Rein (Epic) trekt uitspraken over Revolution terug
Datum: dinsdag 1 november - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 143
Mark Rein was verleden week nog erg kritisch over de Nintendo Revolution. Nu lijkt hij zich echter wat meer terug te trekken, daar waar hij had gezegd dat Nintendo zich te veel focust op de controller, stelt hij. Rein heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, hij zegt dan ook dat Nintendo toch voor enkele knappe games zou kunnen zorgen en dat ook Epic er alles aan zal doen dit te bewerkstelligen.
I regret the stupid comments I made on that IGN Live panel.
No I have not had a chance to try out the Revolution controller but I do think it will be very cool and I wish I had prefaced my silly comments by saying that first. I think Nintendo (and some great 3rd parties) will make amazing games for it. I can think of lots of cool ways to use that controller in games. In fact I did say that Nintendo would make awesome games for it. For the record I didn't say the controller itself was a gimmick.
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron
Vond het toch het melden waard
quote:
Hij is gewoon uitlachen, en nu heeft hij spijtquote:Op woensdag 2 november 2005 08:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij komen die woorden niet uit z'n "hart", maar is het meer een opgedrongen mening imo
1 ding: hij zegt nergens dat Epic er iets mee gaat doen. Dat Nederlandstalige blokje in je bron wel. Vrije interpretatie van de schrijver in kwestie ?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron
Vond het toch het melden waard
Het wordt steeds triesterquote:
Wat een homo.. hoe komt hij daar in godsnaam op?quote:When you see the Revolution in action it will all make sense why there are multiple sensors around a room and the controller is designed to work in 3D space.
Ik vind het wel gaaf, een computer die elektrische stralen kan schieten. Als de console voor de rest ruk blijkt, kun je hem altijd nog instellen om inbrekers te zappen.quote:
Ik snap niet waarom bijv. de... nouja kwaliteit zeg maar redelijk is (in ieder geval niet 1-2-3 gemaakt in Paint ofzo) en dat er zo'n onzorgvuldig detail is als de vorm van de Revolution. De disc drive slot staat helemaal aan de verkeerde kant. Zoiets zou je toch moeten weten als je aan zo'n fake begint? Stelletje randdebielen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf, een computer die elektrische stralen kan schieten. Als de console voor de rest ruk blijkt, kun je hem altijd nog instellen om inbrekers te zappen.
eigenlijk is dat al bekendquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Oksel het volgende:
Hij lult ook over sensoren?
[..]
Wat een homo.. hoe komt hij daar in godsnaam op?
Daar is een nieuwe uitvinding voor bedacht!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
No fucking way dat dat waar isAls dat zo is koop ik de Revolution niet. Ik kan er dan immers niet mee spelen aangezien ik niet zo'n scherm op mn kamer kwijt kan
Precies, die heb ik nietquote:
Nep, moet wel, ik meen me te herinneren dat bij het presentatie filmpje van de controller, dat ze die games aan het spelen waren enzo, dan de revolution niet ''wees'' naar het schermquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Revolution als beamer?
[afbeelding]
[afbeelding]
Briljant is een understatement.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:12 schreef Tomasso het volgende:
Maar toch he...
You...Will...Say...Wow...![]()
Bastard...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef Retuobak het volgende:
Of er genoeg vooruit gaat op grafisch vlak bepaal ik liever zelf als je het niet erg vindt, en daar kan ik niet over oordelen tot volgend jaar.
Ja. Dat is volgens mij gewoon een gozer die een zelf gemaakte gryo controller maakte ofzo.quote:http://gamershell.com/news/25961.html
Zag dit trouwens op gamershell, zeker al gepost of niet?
Zelfgemaakt idd, maar het lijkt lang niet slecht te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bastard...
[..]
Ja. Dat is volgens mij gewoon een gozer die een zelf gemaakte gryo controller maakte ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |