Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
Zouden ze eens een tv-programma over moeten maken....![]()
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.quote:
Of 'stekeliger dan een roos is alleen een cactus'quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...
Je mikt dus op zendtijd bij Max?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.
Hij mist mij natuurlijk... logisch dat hij uit zn hum is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.
Welke Max ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Je mikt dus op zendtijd bij Max?
Hey Posquote:
Is me dat schrikkenquote:
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mikt dus op zendtijd bij Max?
Die seniorenomroep.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"
Volgens mij kun je beter een kloon aanmaken met agressiveman.quote:
Die geheimhoudingsplicht van jou is ook een wassen neus, hè ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"
En jij een kloon: anoniem is ook een bestaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een kloon aanmaken met agressiveman.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Marlee Matlin ?
Oepsquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die geheimhoudingsplicht van jou is ook een wassen neus, hè ?
Ik heb al een kloon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
En jij een kloon: anoniem is ook een bestaan![]()
Mr_everyoneknowsme?quote:
Fok! Muziek Trivia deel DLXIquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie was nou die hurkende mevrouw op de vleuheugel?
Volgens mij wist Z het antwoord op die vraag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie was nou die hurkende mevrouw op de vleuheugel?
Durisgeentouwanvastteknopenzosnelgaatuthierikhebwelergensunplaatjegezienmardiewizzikniequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef Tokay het volgende:
Jullie gaan snel!
Goh!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Graag gedaan hoor Tokay....
Het is in ieder geval een vrouw.
Die keus stond er niet bij in mijn postquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn we nu weer vriendjes?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef Tokay het volgende:
Jullie gaan snel!
Ik pikte nog nèt de rozen van mr_a mee, in het vorige deel. Dank je wel daarvoor, hoor!
Staat er nog een plaatje open??
Met krullen en zo te zien met minstens één handquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Maar 't zouden er evenzogoed drie kunnen zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Met krullen en zo te zien met minstens één hand![]()
Kon ze toen pas staan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
op haar 10e stond zij al op de planken
Nee en ik zeg lekker niet wat wel!quote:
Lamaquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
op haar 10e stond zij al op de planken, zangeres, niet NL
Ja hoor mr_a, we zijn weer de állerbeste vriendjes.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn we nu weer vriendjes?
Ik weet het ooooookquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee en ik zeg lekker niet wat wel!![]()
He, ja......vertel eensquote:
aha, dus daaromquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar ouders kochten toen een woonboot
Gelukkig maar. Jij wordt deze keer de heldin van het verhaaltje hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja hoor mr_a, we zijn weer de állerbeste vriendjes.
En er zal nooit iemand tussen onze vriendschap komen.
Zullen we meteen maar gaan trouwen?![]()
In jouw geval wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klonen lijkt mij maar eng. Straks kom je jezelf tegen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je last van obstipatie peaceman? Je kijkt de hele avond al zo moeilijk
Had je wat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je last van obstipatie peaceman? Je kijkt de hele avond al zo moeilijk
Ik zou mijzelf toch zeker aanspreken op die anale fixatie van me die zich de afgelopen dagen heeft geopenbaardquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf toch zeker aanspreken op die anale fixatie van me die zich de afgelopen dagen heeft geopenbaard![]()
Sterrenslag ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou mijzelf toch zeker aanspreken op die anale fixatie van me die zich de afgelopen dagen heeft geopenbaard![]()
TH.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Sterrenslag ?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Tina is weg....
Scrut.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken helemaal geen kindsterretjes uit mijn jeugd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Francaise?
Naar Den Boschquote:
Ik zeg maar niets meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
iemand een paradijs aan het laten zien
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een handvol chips gegeten, dan wordt m'n toetsenbord zo vies
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Andrea?
En die moeten wij kennenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Andrea?
Je zou dat inderdaad denken, maar........ook dan zou ik het niet wetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Andrea?
Vollenweider.quote:
Troost je Peaceman, ik ken haar ook niet......quote:
Mwah... gezien de foto;s ben ik er niet rauwig om...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Troost je Peaceman, ik ken haar ook niet......
Én een harp. Waaraan hij plukte.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had ook krullen maar had ook tenminste één piemol
Hmm zo hoor je nog eens wat....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja ik ken haar wel.... ik had vroeger zelfs een LP van haar en zong de liedjes hardop mee.Jeugdsentiment voor mij....
Sterne is niet goed.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah... gezien de foto;s ben ik er niet rouwig om...![]()
Lijkt me een strak plan!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik het maar gewoon gaan zeggen???
Misschien was mevrouw niet vies van 'n gangbang....?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had ook krullen maar had ook tenminste één piemol
Geef dit sterretje maar prijs...quote:
In België wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat zoiets als pleinvrees?
Iedere gek zn gebrek zal ik maar zeggen.... enne nee je kunt niet terugquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm zo hoor je nog eens wat....![]()
ik kan nog terug....
Andrea "Ich zeiche dir mein Paradis" "Tina ist weg" "Und dabei liebe ich euch beide" Jurgensquote:
Nou hier krijg ik ook geen broekuitbreiding vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef Tokay het volgende:
NOOOOOOOOOIT van gehoord!
Next!
[afbeelding]
van de VVDquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Melanie Schultz van Hagen?
Ja, en laat 'r daar vooral blijven......quote:
@ peace: ik las ' boekuitbreiding'.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Nou hier krijg ik ook geen broekuitbreiding van![]()
tja hoe gaat het met mij zonder Peace en met Peace zonder mijquote:
En ik lach me sufquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tja hoe gaat het met mij zonder Peace en met Peace zonder mijIk heb die radio van Scrut allang goed ingesteld.
quote:
Welterusten Tokayquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik ga een tukje doen.Welterusten.
quote:
Doe je wel je zwembandjes om?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Tokay.... ik duik ook in mn bedje....
Het is wel gezellig met mij he?quote:
Trusten Diaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Tokay.... ik duik ook in mn bedje....
Aha zwaaiuurtje begonnen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan
Zijn er nog meer mensen die gaan slapen? Ik dat geval
Onder het mom van: Als ik ga zingen, laat 'ie me vrij. Is het zo slecht met je zang gesteld?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel gezellig met mij he?
hee ik krijg ineens een idee om te ontsnappen, ik ga gweoon Andrea Jurgens liedjes zingen![]()
had je de hoop op mij en/of Tokay gevestigd Wyccie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Diaan![]()
Ik denk niet dat mijn plaatje nu nog geraden wordt....:{
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
had je de hoop op mij en/of Tokay gevestigd Wyccie?
hij ziet eruit als een modemannetje...
dus Het Wilhelmus boeren zal-ie wel niet kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
hij ziet eruit als een modemannetje...
En de fijne kunst van het scheten affakkelen zal aan meneer ook wel niet besteed zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
dus Het Wilhelmus boeren zal-ie wel niet kunnen
Sommige mannen begrijpen gewoon niet waar het in het leven om draaitquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En de fijne kunst van het scheten affakkelen zal aan meneer ook wel niet besteed zijn...![]()
Misschien als hij Nederlands zou zijn wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dus Het Wilhelmus boeren zal-ie wel niet kunnen
Het moet gezegd dat het Amerikaanse volkslied ook heel fijn te boeren isquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien als hij Nederlands zou zijn wel.
De Marseillaise daarentegen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet gezegd dat het Amerikaanse volkslied ook heel fijn te boeren is![]()
'Ieder nadeel hep se voordeel'...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar van Frans eten is het goed affakkelen![]()
Ja. En dan één die ik weet, dan kan ik zo veel beter slapenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zal ik het zeggen en een ander plaatje doen?
Het was Tom Ford.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. En dan één die ik weet, dan kan ik zo veel beter slapen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal jullie alleen laten Treinhomo en wyccie. Handjes boven de dekens, welterusten
Subtielquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:48 schreef Neleos het volgende:
Sorry, ik kan dit topic telkens niet terug vinden in mijn AT.
Nee, je kent hem van een televisieprogramma.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Die ken ik wel....... zanger toch?
Echniequote:Op dinsdag 1 november 2005 01:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, je kent hem van een televisieprogramma.![]()
Mwoa. Kok, niet echt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
Kok? Zoveel ken ik er niet....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:25 schreef wyccie het volgende:
Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig!
Zowel naar het programma als de omelet.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, Jackass!?
Hmmm. niet dat ik weet. Maar de scene waarin hij alle ingredienten van een omelet opeet, die vervolgens uitkotst en daarvan een omelet gaat maken, die die dan weer opeet, ken je toch wel, hequote:Hij is toch ook een handlanger van Ashton Kutcher in Punked?
Gadverquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hmmm. niet dat ik weet. Maar de scene waarin hij alle ingredienten van een omelet opeet, die vervolgens uitkotst en daarvan een omelet gaat maken, die die dan weer opeet, ken je toch wel, he![]()
![]()
![]()
Eeehm. Vergeet alles dan maar wat ik gezegd hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
GadverIk ken het niet.
En hoe moet ik nu slapen?
Trusten![]()
Mooie dingen waren dat ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:52 schreef pino.in.disguise het volgende:Iets wat ik nooit meer zal vergeten
Net als het zoveel mogelijk eieren eten of het zoveel mogelijk melk drinken en dan
uit je neus
![]()
quote:Dave heet ie toch.
Verstopte tvp
Dat was ook helemaal in het begin zo'n beetje van Jackass. Later werd het een stuk minder, zeg maar niet leuk meerquote:
Ja, kan wel, weet niet precies waar het begon, maar het was altijd wel ideale indrink-televisie voor de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:01 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal in het begin zo'n beetje van Jackass. Later werd het een stuk minder, zeg maar niet leuk meer.
Ik kijk daar nooit naar. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:48 schreef pyl het volgende:
Jij houdt niet van Paul de Leeuw?
Ik evenmin, tot voor kort.... Hij is de laatste tijd erg goed in vorm, geloof me. En deze Adje is in zijn eentje een running gag in de show van Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:49 schreef Tokay het volgende:
Ik kijk daar nooit naar. Eigenlijk.
Ahá!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef Z het volgende:
En ik evenmin, heb het twee keer gezien ofzo en vond het hilarisch.
Vergeet de aangeklede Peperbus nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt me wel. Peace post alleen muzikanten of dames in strakke truitjes.
Dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Neleos het volgende:
Heeft ie zelfmoord gepleegd?
Oh, gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet![]()
Dat zou nieuws zijn!
Dat is wel een singer/songwriter en dus niet goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Bob Dylan?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:24 schreef Neleos het volgende:
Jeff Beck?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:39 schreef Neleos het volgende:
Peter Buck misschien?
Ik had deze al klaar staan. Sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil zo meteen een dame met een leuk snoetje zien!
Nee, maar wel een gitaristquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
Joe Satriani ?
Oh ik dacht een pianist.quote:
Het is inderdaad niet moeders mooiste.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef single_queen het volgende:
pff..'zelfs geen mooi snoetje
Dat weet je niet. Misschien is meneer wel enigst kind...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is inderdaad niet moeders mooiste.
Tsja dan heb je het als ouders behoorlijk verkeerd gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien is meneer wel enigst kind...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien is meneer wel enigst kind...
Mwoa, valt wel mee. Hun zoon heeft het wel geschopt tot oprichter en gitarist van een zeer legendarische Britse band.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja dan heb je het als ouders behoorlijk verkeerd gedaan.
Suggesties nodig?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef single_queen het volgende:
ik zoek NU naar een leuke dame!
Je bent echt een aanwinst voor RJP Single_Queen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:10 schreef single_queen het volgende:
ik zoek NU naar een leuke dame!
Ik heb een briljant idee. Ik ga opzoek naar een heleboel plaatjes waarquote:
Waarom Natalie? Waarom niet Julia of Eliza?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb een briljant idee. Ik ga opzoek naar een heleboel plaatjes waarNatalie
met een ander persoon opstaat, en dan moet de andere persoon geraden worden, maar dan is het toch elke keer
Natalie
te zien.
Omdat er twee heren zijn diequote:Op dinsdag 1 november 2005 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom Natalie? Waarom niet Julia of Eliza?![]()
jammer is dat ik alleen de naam weet van vrouwen die ik ook heel mooi vindt. Ben bang dat deze categorie zich ook ruimschoots in jullie babekennis bevindt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent echt een aanwinst voor RJP Single_Queen!
Er is minstens nog 1 heer te vinden die Eliza leuk vindt, al is hij niet online nuquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat er twee heren zijn dieNatalie
leuk vinden!
Zoals?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef single_queen het volgende:
[..]
jammer is dat ik alleen de naam weet van vrouwen die ik ook heel mooi vindt. Ben bang dat deze categorie zich ook ruimschoots in jullie babekennis bevindt.
Ach ze zijn best knap maar halen het niet bij Natalie!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is minstens nog 1 heer te vinden die Eliza leuk vindt, al is hij niet online nu
En Diaan snapt heel goed dat ik Julia leuk vind.
Now you've done it:quote:
Ik zag haar ook voor het eerst in The Beach een crappy film maar door dat Virginie er in mee deed vond ik hem toch genietbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef single_queen het volgende:
gevonden met google.. kheb haar idd met leonardo dicaprio gezien
Ik vind het een beetje een mietje. Van Andy Garcia begrijp ik wel wat vrouwen in hem zien maar van hem niet. Lijkt net een meisje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef single_queen het volgende:
7 jaar geleden wel ja..kvind het nu een opgeblazen pad
De bovenste Cher?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:53 schreef single_queen het volgende:
geen 'lekkere' wijven, wel vrouwelijk.. 1 omdat ik hem grappig vond, ander omdat ik er weer naar uitkijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Keira is goed. heeft ook al zo'n lief gezichtje!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:56 schreef single_queen het volgende:
hallo , NOGMAALS: ik was 15 destijds! tuurlijk vond ik hem toen een schatje! GODDANK viel ik toen nog op jonge jongens. Als ik af en toe zie wie ik aantrekkelijk vindt.... volgens mij is de oudste 60![]()
btw: keira knightley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |