Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
Zouden ze eens een tv-programma over moeten maken....![]()
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.quote:
Of 'stekeliger dan een roos is alleen een cactus'quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...
Je mikt dus op zendtijd bij Max?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en dan mogen mensen elkaar beledigen en dan noemen we 't 'Onder de gordelroos'...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.
Hij mist mij natuurlijk... logisch dat hij uit zn hum is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg. Jij bent vrolijk vanavond.
Welke Max ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Je mikt dus op zendtijd bij Max?
Hey Posquote:
Is me dat schrikkenquote:
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je mikt dus op zendtijd bij Max?
Die seniorenomroep.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"
Volgens mij kun je beter een kloon aanmaken met agressiveman.quote:
Die geheimhoudingsplicht van jou is ook een wassen neus, hè ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga voor het geld bij Talpa, ben bezig aan een idols-achtige zoektocht naar een nieuwe R&B boyband gepresenteerd door Gordon. "Gordon zoekt bruine sterren"
En jij een kloon: anoniem is ook een bestaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een kloon aanmaken met agressiveman.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Marlee Matlin ?
Oepsquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die geheimhoudingsplicht van jou is ook een wassen neus, hè ?
Ik heb al een kloon.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
En jij een kloon: anoniem is ook een bestaan![]()
Mr_everyoneknowsme?quote:
Fok! Muziek Trivia deel DLXIquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie was nou die hurkende mevrouw op de vleuheugel?
Volgens mij wist Z het antwoord op die vraag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie was nou die hurkende mevrouw op de vleuheugel?
Durisgeentouwanvastteknopenzosnelgaatuthierikhebwelergensunplaatjegezienmardiewizzikniequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef Tokay het volgende:
Jullie gaan snel!
Goh!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Graag gedaan hoor Tokay....
Het is in ieder geval een vrouw.
Die keus stond er niet bij in mijn postquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn we nu weer vriendjes?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:46 schreef Tokay het volgende:
Jullie gaan snel!
Ik pikte nog nèt de rozen van mr_a mee, in het vorige deel. Dank je wel daarvoor, hoor!
Staat er nog een plaatje open??
Met krullen en zo te zien met minstens één handquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Maar 't zouden er evenzogoed drie kunnen zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Met krullen en zo te zien met minstens één hand![]()
Kon ze toen pas staan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
op haar 10e stond zij al op de planken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |