Jimmy Hendriks?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef belsen het volgende:
Ik doe alvast een nieuwe.
[afbeelding]
Hoe heet deze presentator?
Nee.quote:
Nee, het heeft natuurlijk wel een duidelijke muzikale link.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jawel, maar geen idee wie het presenteert.
Boudewijn de Groot
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef dolle_hond het volgende:
die kop herken ik wel idd, maar zijn naam
Verreweg het beste lijstjequote:Op maandag 31 oktober 2005 13:40 schreef belsen het volgende:The Misfits - Halloween The Misfits - Halloween II ZZ & de Maskers - Darcula Hall and Oates - Maneater The Zutons - Moons and horrorshows The Libertines - Horrorshow The Bees - These are the ghosts The Youth Group - Skeleton jar Bonzo Dog Band - Monster mash David Bowie - Scary monsters (and super creeps)
Niet precies, maar toch wel weer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is dus niet zo dat deze meneer een muzikale naamgenoot heeft?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:33 schreef Jostie het volgende:
onee Ferdinand Fransen... tis nog vroeg...
Damn, een vriend van me is naar dat concert geweest, maar welke was dat ook alweer? Magic numbers?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Jostie het volgende:
Wie hadden er laatst een vaag russisch animatie filmpje uit het jaar 0 als voorprogramma bij hun concert?
Dat geldt alleen de vraag, Peaceman..... het antwoord laat nog altijd op zich wachten.quote:
I knowquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat geldt alleen de vraag, Peaceman..... het antwoord laat nog altijd op zich wachten.![]()
7 euroquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoeveel is 1 miljoen yen?
Geen Everyday is Halloween van Ministry?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Verreweg het beste lijstje
Belsen +1
Als dat zo is, doe maar een vraag dan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Z het volgende:
Tomoko Mukaiyama. (Ik tik de naam over van de VN die op m'n schoot ligt...)
Ha, daar had ik de vraag vandaan...........quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef Z het volgende:
Tomoko Mukaiyama. (Ik tik de naam over van de VN die op m'n schoot ligt...)
Neubeudeubeudeu +1quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Arctic Monkeys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |