Ze is voor jezelf dus ik zou het "effe checken"quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
DIe dus
En dank je wel iedereen
@nixxx, moet ik nog kijken of het echt vrouwen zijn of probeer je dat uit?
ik had laatst koffie met melkquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn thee
Ik ga er voor mezelf geen meenemen hoor, weet wel wat ik wilquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze is voor jezelf dus ik zou het "effe checken"
The pinguin will rule the world. mwahahahahahaha!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
een en al isolatiemateriaal (vet) lijkt mij.. maar ik heb er nog geen op.. suffe dingen zijn nog beschermd ook
moeten ze eerst de global warming zien te overlevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
The pinguin will rule the world. mwahahahahahaha!
koffie is sowiesoquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had laatst koffie met melkkoffiejuffrouw had in een van de kopjes alvast melk gedaan.. maar dat had ik niet gezien.. toch maar opgedronken.. viel wel mee, maar toch niet meer het echte koffiegevoel
Doen ze hun jasje uitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
moeten ze eerst de global warming zien te overleven
ieuww blote pinguinsquote:
In de kroeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:34 schreef Frezer het volgende:
Er staat een beker thee voor mijn neus, geen koffie!! Waar kan ik in therapie?![]()
Je gaat vooruitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:34 schreef Frezer het volgende:
Er staat een beker thee voor mijn neus, geen koffie!! Waar kan ik in therapie?![]()
Dat is de straf voor global warmingquote:
strak plan.. latertsquote:
Mijn proefpersonen hadden de koffie al opgezopen, en de thee laten staan.quote:
Wat? Casual Friday voor Pinguins?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Casual Friday voor Pinguins?.
Goed ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef mrsj het volgende:
Goed
Goede nacht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Frezer het volgende:
Een goede morgen Q.
Het is dinsdag. Terug in die smoking jijquote: