quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Wolkje het volgende:
*kuch kuch*
Ik moet eigenlijk het ziekenhuis bellen, voor een afspraak om een longfoto te maken..
* doodse stilte.quote:
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..quote:
en dat kan niet even specifieker....quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef _Cara_ het volgende:
Sommige mannen hebben zulke rare (leuke) eigenaardigheden, of trekjes..manieren van doen.. dat wij dat eens ff geannalyseerd hebben..![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..![]()
ik ben geen man..ga je het mij wel vertellen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..![]()
Vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef _Cara_ het volgende:
Jawel hoor.. zekers wel...![]()
Maar ik hou het lekker voor mezelf...hier heb ik de hele dag lol van....Ik zie sommige dingen gewoon voor me
![]()
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
ik ben geen man..ga je het mij wel vertellen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !![]()
Gaat alwat beter, maar ik laat nog steeds remsporen per half uur achter . . .quote:
Hoezo dat ?? Toch niks ernstigs, hè ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Wolkje het volgende:
*kuch kuch*
Ik moet eigenlijk het ziekenhuis bellen, voor een afspraak om een longfoto te maken..
Troost je, ze kunnen een hoop over 'ons' vertellen, maar het is toch niet waar . . .quote:
Vrouwenquote:
en jij kan het wetenquote:
Jaquote:
Het is nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ja
Zo weet ik ook verdomd veel over longen, longfotos en longfunctietesten
Hopelijk komt er goed nieuws Wolkje!
daar valt toch zeker wel een manier op te verzinnen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !![]()
succes, krijg je dan gelijk de uitslag of niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan morgenochtend om kwart voor 9 al terecht voor een foto
Als ik dat al zou weten zou ik niet onderzocht hoeven worden hequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef ThunderChild het volgende:
Hoezo dat ?? Toch niks ernstigs, hè ??![]()
![]()
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
succes, krijg je dan gelijk de uitslag of niet?
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leidenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
Hopen dat alles ok is meisquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan morgenochtend om kwart voor 9 al terecht voor een foto
nou dat slaat echt helemaal nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
nee, ik ga er gewoon vanuit dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leiden
ah komt vast wel goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
I'll second that.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
niet alleen vrouwen, maar ja ook vrouwen zijn soms stom en mega irritantquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
Jezus... wat doe je nu weer moeilijk.. Ik heb toch verteld waar het over ging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
probleem is dat je altijd wat op cara aan te merken hebt, naar mijn idee.. Maar dit sloeg gewoon nergens op. Maar goh, wie ben ik eigenlijk om me hier mee te bemoeien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
Ik word ook altijd zo heerlijk serieus genomen hier
Catfight!quote:
Wel braaf zijn hiero he,quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:57 schreef Frezer het volgende:
ay!
Braaf is voor vrouwenquote:
quote:
Succes Nixxx,quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef nixxx het volgende:
ik ga weer eens verder aan het werk..niet rellen he!
We zijn het er nog niet over eens Cara,quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss.. ik ben een vrouw ergo ik ben braaf.. en de rest van de vrouwen ook..
![]()
Ik werk altijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Succes Nixxx,. Ik werk ook, ongeveer,
.
Als je slaapt zeker ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss.. ik ben een vrouw ergo ik ben braaf.. en de rest van de vrouwen ook..
![]()
Dan iigquote:
Wel! Alle vrouwen, dus jij ook!quote:
R.E.M. - It's The End Of The Worldquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
R.E.M - Everybody hurts
Wat een depressieve muziek
Hoe is het hier? Hier goed...yep...sociale leven is uit het isolement een beetje. Sociale contacten buiten internet om.
Die is echt tof!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R.E.M. - It's The End Of The World
Neem die dan gewoon
Hey Marc.. koffer gepakt?quote:
Is die wat positiever ingesteld? Ik zit net in de bui dat ik allebei de kanten kan opslaan, oftewel positief oftewel negatief en muziek zet me zo in de ene of andere direction.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R.E.M. - It's The End Of The World
Neem die dan gewoon
Welles, jij eet je pizza wel opquote:
Als alles op de bank gooien en mijn tas er naast leggen daar onder valt dan welquote:
Oh ja, daar moet ik ook nog eens aan gaan werkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
R.E.M - Everybody hurts
Wat een depressieve muziek
Hoe is het hier? Hier goed...yep...sociale leven is uit het isolement een beetje. Sociale contacten buiten internet om.
Ik heb ook hele tijden geen zin gehad in sociale contacten maar dat leidt tot isolement. Op een gegeven moment word ik een stranger op deze wereld en wordt het steeds moeilijker om contacten te leggen. Dan verleer ik de kunst van het sociale contact onderhoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik ook nog eens aan gaan werken
Alleen heb ik daar geen zin in, gaat prima zo![]()
Nou... dat kan er mee doorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Als alles op de bank gooien en mijn tas er naast leggen daar onder valt dan wel
Hey! JIj at je pizza niet op! Ik wel, dat was het probleem juistquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
euhm, je hebt de verkeerde voor je
dus heeft hij de verkeerde voor zichquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! JIj at je pizza niet op! Ik wel, dat was het probleem juist
Zo bedoelde ie m vast nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dus heeft hij de verkeerde voor zich
Nee, niet echt kriebels, het is meer nu vanalles regelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou... dat kan er mee doorHeb je de kriebels? Hoelaat vertrek je morgen?
Ik ben er vanavond waarschijnlijk niet.. dus bij deze..
Have a nice flight!! Héél véél plezier... rust ook wat uit de laatste week! Ik hoop echt dat je een fijne vakantie hebt..![]()
Dan kom je weer als herboren terug (wel moe waarschijnlijk maar jah)
En niet vergeten te mailen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet echt kriebels, het is meer nu vanalles regelen
Ik vertrek hier vanavond rond een uur of half 9, naar mijn nichtje toe. Daar slaap ik en dan vertrekken we morgen rond kwart voor 10 van schiphol..
Dank je wel, jij ook veel plezier de komende weken. En ik kom hier wel 1 of 2 keer even snel kijken hoor
Thee is toch veel lekkerder..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh ik heb volgens mij teveel koffie gehad.. beetje raar op de maag.. dat wordt thee drinken ...![]()
@kimmie -- txs
Nu iig wel... als ie maar een smaakje heeft...quote:
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn theequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nu iig wel... als ie maar een smaakje heeft...![]()
heb je wel eens pinguin op?quote:
DIe dusquote:
een en al isolatiemateriaal (vet) lijkt mij.. maar ik heb er nog geen op.. suffe dingen zijn nog beschermd ookquote:
Juist..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |