nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
succes, krijg je dan gelijk de uitslag of niet?
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leidenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
Hopen dat alles ok is meisquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan morgenochtend om kwart voor 9 al terecht voor een foto
nou dat slaat echt helemaal nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
nee, ik ga er gewoon vanuit dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leiden
ah komt vast wel goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
I'll second that.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
niet alleen vrouwen, maar ja ook vrouwen zijn soms stom en mega irritantquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
Jezus... wat doe je nu weer moeilijk.. Ik heb toch verteld waar het over ging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
probleem is dat je altijd wat op cara aan te merken hebt, naar mijn idee.. Maar dit sloeg gewoon nergens op. Maar goh, wie ben ik eigenlijk om me hier mee te bemoeien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
Ik word ook altijd zo heerlijk serieus genomen hier
Catfight!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |