Zie het als een goed begin om werkervaring te krijgen. En een betere situatie om door te zoeken als nuquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef melismay het volgende:
Ja ach, ik zie t wel, t is niet hoogsstaand werk ofzo en ik twijfel of ik dit wel wil... dingen die ik er voor op moet gaan geven enzo...
Oeh, misschien krijg ik je dan weleens aan de telefoonquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
Het is bij de Ohra, call centre werk, mensen te woord staan over claims die ze gedaan hebben enzo, maar dan de makkelijkste zaken... Is tijdelijk tot mei
Voor ziektekosten verzekeringen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
Het is bij de Ohra, call centre werk, mensen te woord staan over claims die ze gedaan hebben enzo, maar dan de makkelijkste zaken... Is tijdelijk tot mei
Hahaha, gezellig joh!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Oeh, misschien krijg ik je dan weleens aan de telefoon![]()
Ja, dus ook over welke zorgvoorzieners klanten mogen gebruiken enzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor ziektekosten verzekeringen?
Oh, dan krijg ik je niet aan de telefoon, ik kom bij andere personen uit bij de verzekeringenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dus ook over welke zorgvoorzieners klanten mogen gebruiken enzo
Ja leuk man, zal mijn baas leuk vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:26 schreef nixxx het volgende:
gezellig toch
Opeens krijgt de OHRA het heel erg drukquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef melismay het volgende:
Ja zeg, heb ik straks ineens allemaal fok!kers aan de telefoon
Ja, iedereen die gaat bellen, "ja u belt voor ziektekostenverzekering?" "nee ik bel voor melismay"quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Opeens krijgt de OHRA het heel erg druk![]()
Het gaat wel hoor, moet alleen iets confronterends doen, dat is een beetje rot
Tof!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, iedereen die gaat bellen, "ja u belt voor ziektekostenverzekering?" "nee ik bel voor melismay"
Dank jequote:Hmmm, dat klinkt vervelend, als je wil praten weet je me te vinden he?!
jA wat rrrrrrrrrrrrrrrrr... ik ook van nix..?? dat kan vanalles zijn. Dat is maar halve info..quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
die was alleen niet zo boeiend hoor cara
en blinky zei "rrrrrrrrrrr ik ook van nixxx"
ik zei in een prive gesprekje op irc dat ze een mooie stem heeft en dat ik daar wel van houquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jA wat rrrrrrrrrrrrrrrrr... ik ook van nix..?? dat kan vanalles zijn. Dat is maar halve info..![]()
Ja ik ookquote:
Ah zo.. ze heeft ook een mooie stem..dat klopt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zei in een prive gesprekje op irc dat ze een mooie stem heeft en dat ik daar wel van hou
jij ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah zo.. ze heeft ook een mooie stem..dat klopt..
Ik verzin wel een smoes zodat ik bellen moet van mijn baasquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef melismay het volgende:
Ja zeg, heb ik straks ineens allemaal fok!kers aan de telefoon
Was het wat dan ??quote:
Gelukkig zit ik aan de andere kant van het internet,quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:15 schreef ThunderChild het volgende:
Herrie ?? Zei er iemand herrie ??
* ThunderChild pakt twee pannedeksels en begint ermee te meppen . . .![]()
WAT IS DAN JOUW DEFINITIE VAN HERRIE ??quote:
Definieer jij het eens dan?quote:
Ben jij levensmoe of zo ??quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Luister maar eens naar frans bauer die aan het zingen is![]()
Ga dan wat herrie maken dan !!quote:
mooi hequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:13 schreef _Cara_ het volgende:
Zo héhé.. ff bijkomen.. van het rennen én van de schrik![]()
Zojuist bijna omvergereden door een vader met kroost in de auto...![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Wél raak.. tegen mn bovenbeen...kon op tijd wegspringen.
Die vent zet zn auto vol gas van de oprit af..beslagen ramen .. en ziet dus nix.
Hij was zelf ook geschrokken...
Zo ik ga me nu douchen en dan naar mn zus ff koffiedrinken..en vanmiddag werken duss dag allemaal.. Werk ze!!![]()
quote:
Dat wordt dan 5,95 verder nog iets?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef Frezer het volgende:
Één goede middag.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:59 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij is het beter als niemand ook maar iets over mannen weet.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:00 schreef Frezer het volgende:
Één goede middag.
Mag ik er een tasje omheen?quote:
dat is een kwartje extraquote:
Crimineel!quote:
Ben je nog steeds ziek?quote:
Jaquote:
Tis nu dinsdag hoor,quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:04 schreef _Kimmie_ het volgende:
Een scriptiebegeleider die alleen op maandag en dinsdag te bereiken is schiet ook niet op
Ik weet dat het dinsdag isquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tis nu dinsdag hoor,. Maar je zou er ook graag de rest van de week terecht kunnen?
Doe dat is ff snelquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Wolkje het volgende:
*kuch kuch*
Ik moet eigenlijk het ziekenhuis bellen, voor een afspraak om een longfoto te maken..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Wolkje het volgende:
*kuch kuch*
Ik moet eigenlijk het ziekenhuis bellen, voor een afspraak om een longfoto te maken..
* doodse stilte.quote:
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..quote:
en dat kan niet even specifieker....quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef _Cara_ het volgende:
Sommige mannen hebben zulke rare (leuke) eigenaardigheden, of trekjes..manieren van doen.. dat wij dat eens ff geannalyseerd hebben..![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..![]()
ik ben geen man..ga je het mij wel vertellen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie mannen niet vertellen WAT we precies denken hoor....mooi niet..![]()
Vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef _Cara_ het volgende:
Jawel hoor.. zekers wel...![]()
Maar ik hou het lekker voor mezelf...hier heb ik de hele dag lol van....Ik zie sommige dingen gewoon voor me
![]()
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
ik ben geen man..ga je het mij wel vertellen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !![]()
Gaat alwat beter, maar ik laat nog steeds remsporen per half uur achter . . .quote:
Hoezo dat ?? Toch niks ernstigs, hè ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Wolkje het volgende:
*kuch kuch*
Troost je, ze kunnen een hoop over 'ons' vertellen, maar het is toch niet waar . . .quote:
Vrouwenquote:
en jij kan het wetenquote:
Jaquote:
Het is nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ja
Zo weet ik ook verdomd veel over longen, longfotos en longfunctietesten
Hopelijk komt er goed nieuws Wolkje!
daar valt toch zeker wel een manier op te verzinnen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat de mannen "meeluisteren" anders zou ik je zéker deelgenoot maken van mn binnenpret !![]()
succes, krijg je dan gelijk de uitslag of niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan morgenochtend om kwart voor 9 al terecht voor een foto
Als ik dat al zou weten zou ik niet onderzocht hoeven worden hequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:19 schreef ThunderChild het volgende:
Hoezo dat ?? Toch niks ernstigs, hè ??![]()
![]()
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
succes, krijg je dan gelijk de uitslag of niet?
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leidenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
Hopen dat alles ok is meisquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:30 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan morgenochtend om kwart voor 9 al terecht voor een foto
nou dat slaat echt helemaal nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
nee, ik ga er gewoon vanuit dat het wel goedkomt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. je moet je nog niet erge zorgen gaan maken, dat verandert toch niets.. je hoort het dan van de huisarts en daarvoor gewoon je leventje leiden
ah komt vast wel goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, zo'n 4 dagen daarna moet ik mijn huisarts bellen of ze iets gevonden hebben.
I'll second that.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
niet alleen vrouwen, maar ja ook vrouwen zijn soms stom en mega irritantquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef melismay het volgende:
Ik vind vrouwen ook best stom soms hoor!
Jezus... wat doe je nu weer moeilijk.. Ik heb toch verteld waar het over ging?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Ik wil niet met Cara in 1 groep geduwd worden trouwens, want dat ze niks wil vertellen is gewoon om aandacht vragen in mijn ogen! Zo ben ik helemaal niet!
probleem is dat je altijd wat op cara aan te merken hebt, naar mijn idee.. Maar dit sloeg gewoon nergens op. Maar goh, wie ben ik eigenlijk om me hier mee te bemoeien.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
Ik word ook altijd zo heerlijk serieus genomen hier
Catfight!quote:
Wel braaf zijn hiero he,quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:57 schreef Frezer het volgende:
ay!
Braaf is voor vrouwenquote:
quote:
Succes Nixxx,quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:37 schreef nixxx het volgende:
ik ga weer eens verder aan het werk..niet rellen he!
We zijn het er nog niet over eens Cara,quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss.. ik ben een vrouw ergo ik ben braaf.. en de rest van de vrouwen ook..
![]()
Ik werk altijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Succes Nixxx,. Ik werk ook, ongeveer,
.
Als je slaapt zeker ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss.. ik ben een vrouw ergo ik ben braaf.. en de rest van de vrouwen ook..
![]()
Dan iigquote:
Wel! Alle vrouwen, dus jij ook!quote:
R.E.M. - It's The End Of The Worldquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
R.E.M - Everybody hurts
Wat een depressieve muziek
Hoe is het hier? Hier goed...yep...sociale leven is uit het isolement een beetje. Sociale contacten buiten internet om.
Die is echt tof!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R.E.M. - It's The End Of The World
Neem die dan gewoon
Hey Marc.. koffer gepakt?quote:
Is die wat positiever ingesteld? Ik zit net in de bui dat ik allebei de kanten kan opslaan, oftewel positief oftewel negatief en muziek zet me zo in de ene of andere direction.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
R.E.M. - It's The End Of The World
Neem die dan gewoon
Welles, jij eet je pizza wel opquote:
Als alles op de bank gooien en mijn tas er naast leggen daar onder valt dan welquote:
Oh ja, daar moet ik ook nog eens aan gaan werkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
R.E.M - Everybody hurts
Wat een depressieve muziek
Hoe is het hier? Hier goed...yep...sociale leven is uit het isolement een beetje. Sociale contacten buiten internet om.
Ik heb ook hele tijden geen zin gehad in sociale contacten maar dat leidt tot isolement. Op een gegeven moment word ik een stranger op deze wereld en wordt het steeds moeilijker om contacten te leggen. Dan verleer ik de kunst van het sociale contact onderhoudenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik ook nog eens aan gaan werken
Alleen heb ik daar geen zin in, gaat prima zo![]()
Nou... dat kan er mee doorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
Als alles op de bank gooien en mijn tas er naast leggen daar onder valt dan wel
Hey! JIj at je pizza niet op! Ik wel, dat was het probleem juistquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
euhm, je hebt de verkeerde voor je
dus heeft hij de verkeerde voor zichquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! JIj at je pizza niet op! Ik wel, dat was het probleem juist
Zo bedoelde ie m vast nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dus heeft hij de verkeerde voor zich
Nee, niet echt kriebels, het is meer nu vanalles regelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou... dat kan er mee doorHeb je de kriebels? Hoelaat vertrek je morgen?
Ik ben er vanavond waarschijnlijk niet.. dus bij deze..
Have a nice flight!! Héél véél plezier... rust ook wat uit de laatste week! Ik hoop echt dat je een fijne vakantie hebt..![]()
Dan kom je weer als herboren terug (wel moe waarschijnlijk maar jah)
En niet vergeten te mailen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet echt kriebels, het is meer nu vanalles regelen
Ik vertrek hier vanavond rond een uur of half 9, naar mijn nichtje toe. Daar slaap ik en dan vertrekken we morgen rond kwart voor 10 van schiphol..
Dank je wel, jij ook veel plezier de komende weken. En ik kom hier wel 1 of 2 keer even snel kijken hoor
Thee is toch veel lekkerder..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh ik heb volgens mij teveel koffie gehad.. beetje raar op de maag.. dat wordt thee drinken ...![]()
@kimmie -- txs
Nu iig wel... als ie maar een smaakje heeft...quote:
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn theequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nu iig wel... als ie maar een smaakje heeft...![]()
heb je wel eens pinguin op?quote:
DIe dusquote:
een en al isolatiemateriaal (vet) lijkt mij.. maar ik heb er nog geen op.. suffe dingen zijn nog beschermd ookquote:
Juist..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn thee
Ze is voor jezelf dus ik zou het "effe checken"quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
DIe dus
En dank je wel iedereen
@nixxx, moet ik nog kijken of het echt vrouwen zijn of probeer je dat uit?
ik had laatst koffie met melkquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
en dan nog beetje melk erin en dan is het helemaal fijn thee
Ik ga er voor mezelf geen meenemen hoor, weet wel wat ik wilquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze is voor jezelf dus ik zou het "effe checken"
The pinguin will rule the world. mwahahahahahaha!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
een en al isolatiemateriaal (vet) lijkt mij.. maar ik heb er nog geen op.. suffe dingen zijn nog beschermd ook
moeten ze eerst de global warming zien te overlevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
The pinguin will rule the world. mwahahahahahaha!
koffie is sowiesoquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had laatst koffie met melkkoffiejuffrouw had in een van de kopjes alvast melk gedaan.. maar dat had ik niet gezien.. toch maar opgedronken.. viel wel mee, maar toch niet meer het echte koffiegevoel
Doen ze hun jasje uitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
moeten ze eerst de global warming zien te overleven
ieuww blote pinguinsquote:
In de kroeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:34 schreef Frezer het volgende:
Er staat een beker thee voor mijn neus, geen koffie!! Waar kan ik in therapie?![]()
Je gaat vooruitquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:34 schreef Frezer het volgende:
Er staat een beker thee voor mijn neus, geen koffie!! Waar kan ik in therapie?![]()
Dat is de straf voor global warmingquote:
strak plan.. latertsquote:
Mijn proefpersonen hadden de koffie al opgezopen, en de thee laten staan.quote:
Wat? Casual Friday voor Pinguins?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Casual Friday voor Pinguins?.
Goed ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef mrsj het volgende:
Goed
Goede nacht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:35 schreef Frezer het volgende:
Een goede morgen Q.
Het is dinsdag. Terug in die smoking jijquote:
Brabant ligt duidelijk in een andere tijdzone.quote:
Dan mot je ook niet zoveel koffie zuipen . . .quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh ik heb volgens mij teveel koffie gehad.. beetje raar op de maag.. dat wordt thee drinken ...![]()
Wees welkom (voor de zoveelste keer) . . .quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef mrsj het volgende:
Ik vond het tijd om me hier eens laten zien![]()
da kan niet he... dan kunnen ze niet katholiek zijn... dus ik denk een jaartje ernaquote:
Wie?quote:
Eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Brabant ligt duidelijk in een andere tijdzone.
Wat zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
da kan niet he... dan kunnen ze niet katholiek zijn... dus ik denk een jaartje erna
Was nu Eindhovenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhovenook dan, ik hoop wel dat we er morgen overheen vliegen hoor
![]()
C -> beidequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Was nu Eindhoven, of was een bewonerin van Eindhoven
?
Who ??quote:
volgens mij fokt ze niet meer zoveel... ja met cynixquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Die kwam hier toch ook wel eens, blinky?
Ik zou er ook nooit gaan rond hangen op de dag van mijn trouwen,quote:
jups.. maar ze past zich goed aanquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:07 schreef Frezer het volgende:
Blinky komt orgineel toch van boven de revieren? Ze heeft trouwens wel een beetje een Brabantse tongval.
[..]
Ik zou er ook nooit gaan rond hangen op de dag van mijn trouwen,
Weinig . . .quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat doen vanavond?
ja.. jijquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook niet echt hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. jij
ik niet iig.. vroeg naar bed..
slapenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ja dat!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef QyRoZ het volgende:
TV kijken! DH en GG!
't komt wel goed meisjequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef Wolkje het volgende:
[..]
slapen
Oja, en DH kijken![]()
en stiekem een beetje zenuwachtig zijn voor wat er uit de foto komt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef QyRoZ het volgende:
TV kijken! DH en GG!
Desperate Housewives & Gilmore Girls . . .quote:
Don't remind me . . .quote:
Ja leuk man! Mannen die die serieus kijken zijn coolquote:
wij kijken altijd samen DHquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja leuk man! Mannen die die serieus kijken zijn cool
Salsa dansenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Weer zo'n vent die bang is voor zijn mannelijke imagoquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:44 schreef GF het volgende:
En homo.
nou... die moeder uit de gilmore girls....quote:
MILF is niks mis mee verderquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... die moeder uit de gilmore girls....![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Weer zo'n vent die bang is voor zijn mannelijke imago
't Is een grappige, snelle serie, dus ook best geschikt voor mannen hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef GF het volgende:
[..]
MILF is niks mis mee verder
Maar serieus die serie kijken gaat me te ver![]()
Voor de mannen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef melismay het volgende:
Lauren Graham
[afbeelding]
Voor de mannen
Ik heb niemand om ernaar te kijken . . .quote:
404quote:
Heb je geen foto's van de dochter ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:08 schreef nixxx het volgende:http://www.gilmoregirls.org/laurenp3.html dan maar
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig mag ik binnen 3 maanden gaan verhuizen uit dit huis waar ik het enorm naar mn zin heb. The joy.
zoek die zelf maar.. alexis bledel heet zequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van de dochter ??
Sorry, maar neequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:49 schreef melismay het volgende:
Lauren Graham
[afbeelding]
Voor de mannen
Laten we ze in elkaar gaan slaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig mag ik binnen 3 maanden gaan verhuizen uit dit huis waar ik het enorm naar mn zin heb. The joy.
Sorry, reden meer om vooral niet te kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mel moet ook een betere foto uitzoeken.. zoiets bv [afbeelding]
of dit klik
Dan kunnen ze geen opdracht meer te geven om je huis af te brekenquote:
laten we ze gelijk dood maken voor de zekerheidquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen opdracht meer te geven om je huis af te breken
ow... daar valt weinig aan te doen dan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
omdat deze hele wijk wordt gesloopt
We kunnen je in ieder geval helpen verhuizen enzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow... daar valt weinig aan te doen dan...
Ga je niet ver mee komen in het algemeenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef nixxx het volgende:
alle juridische bezwaarmogelijkheden etc al uitgeprocedeerd?
Breek je huisje dan af en zet 'm ergens anders dan weer neer . . .quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:11 schreef Twisted_fok het volgende:
omdat deze hele wijk wordt gesloopt![]()
In m'n contract staat gewoon dat ik er uit moet 3 maanden na deze brief.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:16 schreef nixxx het volgende:
alle juridische bezwaarmogelijkheden etc al uitgeprocedeerd?
ow...quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In m'n contract staat gewoon dat ik er uit moet 3 maanden na deze brief.Dus ik moet wel.
Absoluut, maar het is hier gewoon te relaxed om je niet aan te gaan hechtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:28 schreef melismay het volgende:
't is "jammer" dat je je zo aan alles bent gaan hechten, anders was t een stuk makkelijker geweest...
Nope, maar vanaf volgende week mag ik gaan hospiteren bij de flat waar ik voor ingeschreven sta. Maar dat heeft niet zo'n haast.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow...heb je al gezocht naar iets anders?
I know dat t er relaxed is, en dat is in dit geval jammerquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Absoluut, maar het is hier gewoon te relaxed om je niet aan te gaan hechten
ach, op jouw leeftijd mag dat wel hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:34 schreef nixxx het volgende:
half zeven je bed induiken is wel erg suf of niet?
rustig he.. of je krijgt billekoek van opaquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ach, op jouw leeftijd mag dat wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |