Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het deels wel met je eens, maar in mijn achterhoofd heb ik toch ook nog steeds de weekopdracht. BB wekt daar het idee dat ze allemaal in super conditie moeten zijn om het te kunnen halen. Ik snap wel dat Lieske daarom ook toch wat harder wil trainen dan eigenlijk goed voor haar is.
Ik heb ze dankzij rob ook allemaal uitgezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
lekker rustig heb geen geluid meer op alle vier de streams.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Heb het een paar dagen niet kunnen volgen.
Kan iemand me vertellen of er na de exit van Tanja alweer genomineerd is door de bewoners?![]()
Ze is een beetje dom ja, zoals Maxima zou zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerderequote:
. Ik eis dat iedere keer dat Rob gaat zingen door de speakers klinkt: "Wil rob de kijkers niet irriteren. Mond houden"quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Doe je wel een beetje rustig aan Chantal!
Hij vertoont dit gedrag wel vaker, ik heb het idee dat hij denkt/hoopt dat dit momenten zijn die worden uitgezonden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben een nieuwe fiets?
Klopt deze wel wat km/u betreft?
Fok loopt vaak ff vast dat hij niet mn post of toppic in 1 x neerzetquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerdere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |