Ja hè. Daarbij zijn er nog 8 mensen die toegezegd hebben vanavond nog te storten. Het wordt dus nog meer.quote:
Ik vraag het me af. Ik denk dat ik alles wat tot nu toe is binnengekomen met de juiste usernaam heb weten te combineren. Een ervan is een twijfelgevalletje. Als je me even je naam mailt die bij je rekeningnummer hoort, dan kan ik het nog even nakijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Heb je mijn 'sokken' al ontvangen, ElisaB?
Ik ga je noteren en heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn dingesje maar noteer mij maar voor 20 euro hoor! Ik ga vanvond even mijn moeder en zus bellen of ze weten waar dat ding is.
Ik had mijn nick er nog wel bijgezetquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik vraag het me af. Ik denk dat ik alles wat tot nu toe is binnengekomen met de juiste usernaam heb weten te combineren. Een ervan is een twijfelgevalletje. Als je me even je naam mailt die bij je rekeningnummer hoort, dan kan ik het nog even nakijken.
Het is af en toe een hele puzzel
Als je nick erbij stond, dan was je in elk geval het twijfelgeval niet (sowee, dat klinkt heel veel lulliger dan het is bedoeldquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik had mijn nick er nog wel bijgezet5 paar sokken uit Haarlem
dat was ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie heeft die verdubbeling gedaan eigenlijk?
Ik ben geen twijfelgevalquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Als je nick erbij stond, dan was je in elk geval het twijfelgeval niet (sowee, dat klinkt heel veel lulliger dan het is bedoeld)
Hij draagt bij door zich een ongeluk te spammenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
heeft Dagonet zelf al meegedaan eigenlijk?
dan draag ik dubbel bij!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij draagt bij door zich een ongeluk te spammen
hey wacht, dit is goed voor mijn postaantallenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hey wacht, dit is goed voor mijn postaantallen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ff serieus, ik weet niet hoeveel werk dit is, maar zou wel geweldige publicity zijn op zichquote:
Dat gebeurt me echt geen twee keer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik zeg niks!
Goed initiatief trouwens!
De opzet was om de donatie anoniem te doen, dus ook helemaal belangeloos. Die opzet staat in principe nog steeds. Achter de schermen in het torentje wordt er inmiddels wel over gesproken, maar hoe of wat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ff serieus, ik weet niet hoeveel werk dit is, maar zou wel geweldige publicity zijn op zich
Wat zegt de PR ervan?
Will doquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef Dagonet het volgende:
Dat gebeurt me echt geen twee keer.
Elisabeeb, drop me a line will ya?
Het was serieus een geintje. Ik zou het niet prettig vinden om als dakloze met een fok!muts te moeten lopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff serieus, ik weet niet hoeveel werk dit is, maar zou wel geweldige publicity zijn op zich
Wat zegt de PR ervan?
Ik zou niet dakloos willen zijn. Het logo op mijn muts zou een van mn mindere zorgen zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Troel het volgende:
Het was serieus een geintje. Ik zou het niet prettig vinden om als dakloze met een fok!muts te moeten lopen
Goed dat je het zegt, maar ik ben ermee op de hoogtequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb niet alle posts goed doorgelezen, maar ik zag dat jullie sjaals willen kopen bij van een relatiegeschenkbedrijf. Denken jullie er wel aan dat de prijzen vaak zonder btw zijn en dat er dus vaak nog 19% bij komt (het is tegenwoordig toch 19% in NL?)
Toppiequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:02 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo, het staat erbij
Ook een dikkevoor JustMe
Beiden bedankt voor de bijdrage!
Ik heb antwoord:quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ben benieuwd hoor, hij had 5 pakketten van 120 in allerlei (16) kleuren. Als hij daar voor ons 4 kleuren uit moet slopen komen we hooguit aan 5 x 120 x 4 / 16 = 150 sjaals... maar wie weet heeft hij nog meer
Dat wordt 'm dus niet. Even verder denken maar weerquote:Hallo !!!
Leider nein , die Schals sind alle sortiert verpackt .
Gruß Silke
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het staat op de weblog!
http://weblog.fok.nl/blog/8902
ElisaB, zie ook het topic in Fok.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
ElisaB, rare vraag maar wat maakt het uit dat er verschillende kleuren zijn...
Gaan ze toch geen ruzie om maken![]()
het zou me als dakloze echt geen ene barst kunnen schelen, als ik een warme kop had, vond ik alles wel bestquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was serieus een geintje. Ik zou het niet prettig vinden om als dakloze met een fok!muts te moeten lopen
Okee primaquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Het zou jammer zijn als er een logo op zou komen, dat ondergraaft de hele gedachte van het initiatief.
Dan zou ik het laten bij dat wat je belangenloos kan leveren.
Dat denk ik ook. Heel erg bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef werty het volgende:
ik ga ook maar eens meedoen met deze geweldige actie
Geld inmiddels overgemaakt via ING internetbankieren zal dr morgen wel opstaan denk ik
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef ElisaB het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19084
Cool he
Jouw moeder en mijn moeder zijn zussen; ik weet het zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn moeder zal wel gedacht hebben 'er zitten knopjes op'.
Die kunnen dan beter beginnen aan sokken breien. Een stuk of 600 of zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jouw moeder en mijn moeder zijn zussen; ik weet het zeker![]()
![]()
Mijn moeder mag niet breien van de dokter (zegt ze net tegen me, maar ik geloof het niet). Samen met d'r eigen zus heeft ze wel 50 euro gedoneerdquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:48 schreef Dirkh het volgende:
Die kunnen dan beter beginnen aan sokken breien. Een stuk of 600 of zo
Top. Morgen of overmorgen maak ik wat over (zodra m'n salaris gestort is).quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:46 schreef NJ het volgende:
Top. Morgen of overmorgen maak ik wat over (zodra m'n salaris gestord is).
En in ONZ staat een sticky die verwijst naar dit topic. [spam] Users goed bezig! Allemaal meedoen!
meteen maar een kick gegevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef ElisaB het volgende:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19084
Cool he
het enige wat de stichting krijgt zijn toch de sokken en wat we verder regelen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Boschjesman en de_priester hebben mail
@Conflict: als ik me niet vergis, mogen jullie mij allemaal (stuk voor stuk) behoorlijk wat schenken (U hoeft pas schenkingsrecht te betalen als u in een periode van twee jaar meer dan ¤ 2.582 krijgt geschonken door dezelfde persoon of hetzelfde echtpaar). De stichting mag op haar beurt ook weer behoorlijk wat geschonken krijgen. Mocht het echter zo zijn dat het uit de hand loopt (en dan denk ik vooral aan eventuele kosten voor de stichting wanneer ze formeel alles van mij krijgen), dan passen we daar wel weer een mouw aan. Volgens mij is dat overigens verder niet aan de orde, maar als het zover komt, dan los ik het op!
In dat geval zou je waarschijnlijk het geld naar verschillende, betrouwbare mensen kunnen verdelen, die het dan weer apart naar de stichting doorsluizenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Boschjesman en de_priester hebben mail
@Conflict: als ik me niet vergis, mogen jullie mij allemaal (stuk voor stuk) behoorlijk wat schenken (U hoeft pas schenkingsrecht te betalen als u in een periode van twee jaar meer dan ¤ 2.582 krijgt geschonken door dezelfde persoon of hetzelfde echtpaar). De stichting mag op haar beurt ook weer behoorlijk wat geschonken krijgen. Mocht het echter zo zijn dat het uit de hand loopt (en dan denk ik vooral aan eventuele kosten voor de stichting wanneer ze formeel alles van mij krijgen), dan passen we daar wel weer een mouw aan. Volgens mij is dat overigens verder niet aan de orde, maar als het zover komt, dan los ik het op!
ElisaB koopt alleen de sokkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
In dat geval zou je waarschijnlijk het geld naar verschillende, betrouwbare mensen kunnen verdelen, die het dan weer apart naar de stichting doorsluizen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
Waar moet ik het geld naartoe overmaken?
helaas ben ik niet blauwquote:Op woensdag 2 november 2005 00:11 schreef NedeRolf het volgende:
Misdchien kan die poll in de OP?
Nou ja, komt nog wel dan, want die actie duurt nog wel evenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
ik wil je ze ook best mailen, maar weet niet of ElisaB dat goed vind
Ik zag het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
........................ Ik hoop dat er zich vanavond nog wat FOK!-ers melden. Dan halen we vást voldoende op voor sokken én een sjaal voor 300 mensen!
Klopt, maar die sokken vertegenwoordigen een waarde. Voor de fiscus maakt het geen verschil of de schenking in de vorm van contanten is of in goederen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:43 schreef qu63 het volgende:
het enige wat de stichting krijgt zijn toch de sokken en wat we verder regelen?
Precies. Of we geven er een kerstkaart bij: "Met de groeten van Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Duif en Bok"quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef Boschjesman het volgende:
In dat geval zou je waarschijnlijk het geld naar verschillende, betrouwbare mensen kunnen verdelen, die het dan weer apart naar de stichting doorsluizen
Op dit moment is dat 12,18 gemiddeld per storting.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:03 schreef NedeRolf het volgende:
Hoeveel geeft 'men' trouwens gemiddeld? Benk wel nieuwsgierig naar
Ik heb je gemaildquote:Op woensdag 2 november 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
Waar moet ik het geld naartoe overmaken?
quote:
Ik krijg er ineens een geweldig idee bij!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:16 schreef Troel het volgende:
Geld is net overgemaakt.
Als er kerstkaarten geschreven moeten worden wil ik wel wat schrijven
Mail me even over dat idee wil jequote:Op woensdag 2 november 2005 08:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg er ineens een geweldig idee bij!
En ik heb het zelf ook in V&A gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
NJ, ik heb je idee gejat. Ik had het al in de SC vermeld maar zo zien mss nog meer mensen het!
dat weet ik bijna wel zekerquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef ElisaB het volgende:
TT, Sig en OP aangepast.... volgens mij gaan we vandaag door de 1.000
Yeps, maar nog niet echt iets dat me aanstaat. Ik zal binnenkort wel even een overzichtje plaatsen, dan zijn jullie allemaal weer helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef petre86 het volgende:
ElisaB, al antwoorden gehad van de verschillende bedrijven?
Fijn zo!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef ElisaB het volgende:
Een update
werty, Copycat, deepfreeze, Yppy, kaputwiehund jullie bijdrage is binnen![]()
![]()
![]()
en
kquote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, maar nog niet echt iets dat me aanstaat. Ik zal binnenkort wel even een overzichtje plaatsen, dan zijn jullie allemaal weer helemaal op de hoogte.
Zou jij wel willen weten hequote:Op woensdag 2 november 2005 11:59 schreef petre86 het volgende:
k
& 942,50???veel!
maar WIE heeft er 1 halve sok gegeven?
d'r zijn natuurlijk ook daklozen met een houten been jahquote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou jij wel willen weten he
Owkee, ik zal je enlighten; er heeft iemand 12,50 gestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |