Ik vermoed zomaar van wel; hij verkoopt heel veel van dat soort spulquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ben benieuwd hoor, hij had 5 pakketten van 120 in allerlei (16) kleuren. Als hij daar voor ons 4 kleuren uit moet slopen komen we hooguit aan 5 x 120 x 4 / 16 = 150 sjaals... maar wie weet heeft hij nog meer
Ja hè. Daarbij zijn er nog 8 mensen die toegezegd hebben vanavond nog te storten. Het wordt dus nog meer.quote:
Ik vraag het me af. Ik denk dat ik alles wat tot nu toe is binnengekomen met de juiste usernaam heb weten te combineren. Een ervan is een twijfelgevalletje. Als je me even je naam mailt die bij je rekeningnummer hoort, dan kan ik het nog even nakijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Heb je mijn 'sokken' al ontvangen, ElisaB?
Ik ga je noteren en heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn dingesje maar noteer mij maar voor 20 euro hoor! Ik ga vanvond even mijn moeder en zus bellen of ze weten waar dat ding is.
Ik had mijn nick er nog wel bijgezetquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik vraag het me af. Ik denk dat ik alles wat tot nu toe is binnengekomen met de juiste usernaam heb weten te combineren. Een ervan is een twijfelgevalletje. Als je me even je naam mailt die bij je rekeningnummer hoort, dan kan ik het nog even nakijken.
Het is af en toe een hele puzzel
Als je nick erbij stond, dan was je in elk geval het twijfelgeval niet (sowee, dat klinkt heel veel lulliger dan het is bedoeldquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik had mijn nick er nog wel bijgezet5 paar sokken uit Haarlem
dat was ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie heeft die verdubbeling gedaan eigenlijk?
Ik ben geen twijfelgevalquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Als je nick erbij stond, dan was je in elk geval het twijfelgeval niet (sowee, dat klinkt heel veel lulliger dan het is bedoeld)
Hij draagt bij door zich een ongeluk te spammenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
heeft Dagonet zelf al meegedaan eigenlijk?
dan draag ik dubbel bij!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij draagt bij door zich een ongeluk te spammen
hey wacht, dit is goed voor mijn postaantallenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hey wacht, dit is goed voor mijn postaantallen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ff serieus, ik weet niet hoeveel werk dit is, maar zou wel geweldige publicity zijn op zichquote:
Dat gebeurt me echt geen twee keer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik zeg niks!
Goed initiatief trouwens!
De opzet was om de donatie anoniem te doen, dus ook helemaal belangeloos. Die opzet staat in principe nog steeds. Achter de schermen in het torentje wordt er inmiddels wel over gesproken, maar hoe of wat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ff serieus, ik weet niet hoeveel werk dit is, maar zou wel geweldige publicity zijn op zich
Wat zegt de PR ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |