hoeveel films had je gekeken toen je 36 uur achter elkaar gefokt hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag 2 of 3 films keer (vorig jaar had ik bijvoorbeeld 770 films gezien (iets meer dan 2 gemiddeld per dag), maar tegenwoordig zit ik rond de 5 per week. Meestal kijk ik ze 's avonds, maar 's middags en 's ochtends komt ook regelmatig voor met name in de weekenden.
Mijn record is 7 films op één dag.
Niet zo veel geloof ik; een stuk of 3. Ik geloof dat ik toen vooral tv heb gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeveel films had je gekeken toen je 36 uur achter elkaar gefokt hebt?
Ik heb ook zulke maanden gehad. Als je er elke avond 2 kijkt en bijvoorbeeld op dagen in het weekend 4, zit je al een flink eind in de richting. Daar hoef je dus niet werkeloos voor te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd naar hoe je dat kan doen inderdaad.
dat klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke maanden gehad. Als je er elke avond 2 kijkt en bijvoorbeeld op dagen in het weekend 4, zit je al een flink eind in de richting. Daar hoef je dus niet werkeloos voor te zijn
In Film, Tv & Radio zitten de gekken bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef single_queen het volgende:
heerlijk! voor het eerst dat ik dit hoor.. als ik mensen zeg dat ik 3 films p week zie, wordt ik voor gek verklaard! (en dan verzwijg ik die weken dat ik er 10 zie)
nu heb ik tentamens, dus juist extra veel films
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |