Werkeloos? Geen relatie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:49 schreef kinky_queen het volgende:
Zo'n 80 of 90 filmpjes in de maand red ik wel denk ik
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:49 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Pr0n filmpjes jahquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:49 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Dat moeten dan voor de helft shorts zijn. Of niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:49 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Jij bent nou juist één van de mensen van wie ik het graag zou willen weten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... nee, ik wil hier niet op antwoorden![]()
Nou... laat ik zeggen... deze maand nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Jij bent nou juist één van de mensen van wie ik het graag zou willen weten.
Toch niet meer dan KQ?
hoeveel films had je gekeken toen je 36 uur achter elkaar gefokt hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag 2 of 3 films keer (vorig jaar had ik bijvoorbeeld 770 films gezien (iets meer dan 2 gemiddeld per dag), maar tegenwoordig zit ik rond de 5 per week. Meestal kijk ik ze 's avonds, maar 's middags en 's ochtends komt ook regelmatig voor met name in de weekenden.
Mijn record is 7 films op één dag.
Niet zo veel geloof ik; een stuk of 3. Ik geloof dat ik toen vooral tv heb gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeveel films had je gekeken toen je 36 uur achter elkaar gefokt hebt?
Ik heb ook zulke maanden gehad. Als je er elke avond 2 kijkt en bijvoorbeeld op dagen in het weekend 4, zit je al een flink eind in de richting. Daar hoef je dus niet werkeloos voor te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd naar hoe je dat kan doen inderdaad.
dat klopt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke maanden gehad. Als je er elke avond 2 kijkt en bijvoorbeeld op dagen in het weekend 4, zit je al een flink eind in de richting. Daar hoef je dus niet werkeloos voor te zijn
In Film, Tv & Radio zitten de gekken bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef single_queen het volgende:
heerlijk! voor het eerst dat ik dit hoor.. als ik mensen zeg dat ik 3 films p week zie, wordt ik voor gek verklaard! (en dan verzwijg ik die weken dat ik er 10 zie)
nu heb ik tentamens, dus juist extra veel films
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |