Ik begrijp uit je post niet of ze nou wel of niet bij jou aan de deur zijn geweest..? En zo ja, waarom heb je ze dan niet gewoon gezegd "i'm sorry, you can come back on november the 11th"quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
Dit land wordt steeds kranker. Tegenwoordig ook al Halloween in fucking Nederland. Oftewel kutkinderen die aanbellen voor snoep.
Ja nou moeten we dus maar raden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Yildiz het volgende:
typisch ik ga niet zeggen welk land
Fire!quote:
Ja, idd, daar heb je echt vette kostuums ook, hier zie je een paar idioten met een lakn lopen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef Renmaestro het volgende:
Een verderfelijk onderdeel van de coca colonizatie.
Geef ze een appelquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
Dit land wordt steeds kranker. Tegenwoordig ook al Halloween in fucking Nederland. Oftewel kutkinderen die aanbellen voor snoep.
Ik vind dit niet kunnen. Waarom laten die seniele ouders dit toe?
Het aanmoedigen van het in het donker aanbellen bij soms wildvreemden.
Het aanmoedigen van een slecht gebit (door de snoep).
Het aanmoedigen van overgewicht (ook door het snoep).
Het aanmoedigen van voedselvergiftiging (door vreten dat misschien over datum is en wel weg kan).
Het aanwakkeren van angsten bij kinderen (door het griezelige van Halloween)
Het lastigvallen van mensen.
Flikker op met dit achterlijke Amerikaanse gebruik!!! Nee, ik ben geen anti-Amerikanist.
quote:
Appels zijn zuur en zoet, een dodelijke combinatie voor het gebit.quote:Het aanmoedigen van een slecht gebit (door de snoep).
Wat doe die eigenlijk met halloween, kleden die zich nu als normale mensen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar het loopt de laatste jaren al erg uit de hand met Halloween. Steeds meer van die figuren die er het hele jaar bijlopen als heksen en andere engerds.
Oh nee, dat zijn gothics.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Maar het loopt de laatste jaren al erg uit de hand met Halloween. Steeds meer van die figuren die er het hele jaar bijlopen als heksen en andere engerds.
Oh nee, dat zijn gothics.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe die eigenlijk met halloween, kleden die zich nu als normale mensen?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
movie gurus does not allow hotlinking![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |