Welke verdragen heeft het CIDI zoal gesloten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:45 schreef Meki het volgende:
ik weet niet waarom CIDI zeurt zij moeten eerst hun verdragen nakomen die ze niet eens naleven
Wat was ook alweer de erfenis van Arafat?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef merino het volgende:
[..]
alsof Isreal zo'n lieverdje is
begrijp me niet verkeerd, ik sympatiseer zeker niet met de Palestijnse terroristen of enig ander soort terroristen for that matter maar ik heb eerlijk gezegd een grotere angst voor de kapitalistische staat genaamd Amerika en zijn bondgenoten (waar wij er momenteel ook 1 van zijn...)
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu is het me volledig duidelijk ... Meki komt uit een paralelle wereld
[afbeelding]
in die van ons is het anders gegaan Meki, op dat soort details moet je letten want mensen krijgen het door!
ja iddquote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hij is leuk!
PS: die sliders was trouwens een zeer gave serie. Alleen verdween de serie opeens van TV, midden in een seizoen van afleveringen, dat was minder![]()
of space aliensquote:Op donderdag 3 november 2005 14:09 schreef Wuder het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering waarbij de Russen Amerika hadden bezet.. of dat de vrouwen de macht hadden ipv de mannen!
Anders veeg je de stront een keer uit je ogen en lees je het artikel nog een eens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron : ANP Telegraaf
Wil Nederland een held uithangen ? wil Nederland terreur aanroepen via dit ?
en wat doet de CIDI die stookt een vuurtje op in de politiek![]()
VVD en CDA willen bloed zienze willen tienduizenden slachtoffers dood zien
![]()
Precies, slapjanussen die hollanders die de Amerikanen nodig hadden om de nazi's te verjagen...quote:Noord-Korea zal zeker geen pretje zijn om in te wonen maar verandering moet van binnen komen, niet opgelegd door landen als Amerika of Nederland...
En ontwikkelingshulp is slecht voor een land, ook bewezen. Helaas is de publieke opinie niet gebaseerd op feiten. Diezelfde publieke opinie zal ook tegen duurdere producten zijn, het gevolg van opgeheven handelsgrenzen.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik weiger te denken dat dat een feit is. Het gaat nu wat offtopic maar ik ben zeer tegen handelsgrenzen, wat mij betreft worden ze morgen nog opgeheven. Jammer voor de mensen die een failliette business met overheidssteun runnen, een zege voor Afrika en andere landen waar wij onze suiker en dergelijken dumpen. Bovendien bevordert dit de handel en daar wordt iedereen beter van. En het is bewezen, een goede economie maakt een land stabiel.
PRECIES!!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:50 schreef klez het volgende:
[..]
Precies, slapjanussen die hollanders die de Amerikanen nodig hadden om de nazi's te verjagen...
Slappe kloothommels, die Irakis, dat ze na 1 miljoen doden Saddam Hoessein nog steeds niet op eigen kracht afgezet kregen. Waarom zou je die mensen daarbij helpen?
ik snap hem toch wel vaak. komt omdat hij een jihad voert tegen het feit dat de goede moslims op een hoop geveegd worden met de tiefusknullen zoals in parijs, amsterdam, en eigenlijk alle grote steden waar ze kakkerlakken hebben zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als er een award is voor sarcasme, dan verdient Meki hem.De kwajongen blijft het voor elkaar krijgen om mensen te proveceren en te irriteren, terwijl het eigenlijk een ONZ-topic is.
Meki de belhamel van Fok!.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |