abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31913199
never mind...
pi_31926351
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:45 schreef Meki het volgende:
ik weet niet waarom CIDI zeurt zij moeten eerst hun verdragen nakomen die ze niet eens naleven
Welke verdragen heeft het CIDI zoal gesloten?
pi_31927508
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef merino het volgende:

[..]

alsof Isreal zo'n lieverdje is

begrijp me niet verkeerd, ik sympatiseer zeker niet met de Palestijnse terroristen of enig ander soort terroristen for that matter maar ik heb eerlijk gezegd een grotere angst voor de kapitalistische staat genaamd Amerika en zijn bondgenoten (waar wij er momenteel ook 1 van zijn...)
Wat was ook alweer de erfenis van Arafat?
  donderdag 3 november 2005 @ 14:09:40 #204
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31927544
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

nu is het me volledig duidelijk ... Meki komt uit een paralelle wereld
[afbeelding]

in die van ons is het anders gegaan Meki, op dat soort details moet je letten want mensen krijgen het door!

Die aflevering waarbij de Russen Amerika hadden bezet.. of dat de vrouwen de macht hadden ipv de mannen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 16:42:28 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31932104
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef Demophon het volgende:

[..]

Hij is leuk!

PS: die sliders was trouwens een zeer gave serie. Alleen verdween de serie opeens van TV, midden in een seizoen van afleveringen, dat was minder
ja idd

maar eigenlijk vond ik de latere afleveringen zowieso al niet leuk meer worden, vanaf het moment dat ze niet meer thuis proberen te komen maar in plaats daarvan proberen die ene gast zijn ouders te vinden die hun kinderen in verschelende dimensies hadden achtergelaten ging het me allemaal wat te ver.

Maar die broer vond ik overigens wel een super karakter
ik geloof dat in zijn wereld de Amish de wereld overgenomen hadden dus dan is het lastig als je met high tech shit het heelal door moet reizen
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:09 schreef Wuder het volgende:

[..]

Die aflevering waarbij de Russen Amerika hadden bezet.. of dat de vrouwen de macht hadden ipv de mannen!
of space aliens

ik ga is kijken of ik wat afleveringen kan downloaden ergens

maar we zijn wat offtopic geraakt geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 november 2005 @ 17:22:33 #206
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31933241
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron : ANP Telegraaf

Wil Nederland een held uithangen ? wil Nederland terreur aanroepen via dit ?
en wat doet de CIDI die stookt een vuurtje op in de politiek

VVD en CDA willen bloed zien ze willen tienduizenden slachtoffers dood zien
Anders veeg je de stront een keer uit je ogen en lees je het artikel nog een eens.
Say your prayers
  donderdag 3 november 2005 @ 17:50:01 #207
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_31933855
quote:
Noord-Korea zal zeker geen pretje zijn om in te wonen maar verandering moet van binnen komen, niet opgelegd door landen als Amerika of Nederland...
Precies, slapjanussen die hollanders die de Amerikanen nodig hadden om de nazi's te verjagen...
Slappe kloothommels, die Irakis, dat ze na 1 miljoen doden Saddam Hoessein nog steeds niet op eigen kracht afgezet kregen. Waarom zou je die mensen daarbij helpen?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_31953130
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik weiger te denken dat dat een feit is. Het gaat nu wat offtopic maar ik ben zeer tegen handelsgrenzen, wat mij betreft worden ze morgen nog opgeheven. Jammer voor de mensen die een failliette business met overheidssteun runnen, een zege voor Afrika en andere landen waar wij onze suiker en dergelijken dumpen. Bovendien bevordert dit de handel en daar wordt iedereen beter van. En het is bewezen, een goede economie maakt een land stabiel.
En ontwikkelingshulp is slecht voor een land, ook bewezen. Helaas is de publieke opinie niet gebaseerd op feiten. Diezelfde publieke opinie zal ook tegen duurdere producten zijn, het gevolg van opgeheven handelsgrenzen.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:32:51 #209
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31953230
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:50 schreef klez het volgende:

[..]

Precies, slapjanussen die hollanders die de Amerikanen nodig hadden om de nazi's te verjagen...
Slappe kloothommels, die Irakis, dat ze na 1 miljoen doden Saddam Hoessein nog steeds niet op eigen kracht afgezet kregen. Waarom zou je die mensen daarbij helpen?
PRECIES!!

Slappe Nederlanders in WW2.. ze kunnen niet eens een stelletje klote Duitsers met fietsen bekogelen.. nee, er moest weer de hulp ingeroepen worden van de Amerikanen, Engelsen, Canadezen etc..

Stelletje slapjanussen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:28:35 #210
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31954662
leuk topic
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:23:35 #211
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31956308
Iranezen zijn een geweldig volk met maar een paar idioten er tussen. Mensen daar hielden demonstraties tegen 9/11, ze hebben een historische band met het joodse volk, willen graag westers zijn en ook de islam als sociale en politieke factor speelt voor de grote meerderheid in Iran geen rol meer.

Het westen moet gewoon een beleid ontwikkelen met als doel een wig drijven tussen het regime en het volk. Alle sancties moeten daarop gericht zijn, het land zomaar aanvallen zal het volk in de handen van het kwaadaardig regime drijven. Wanneer Iran bevrijdt wordt van zijn dictators zal het bloeien als geen ander land in het Midden-Oosten!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 14:19:12 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31960158
het beste wat we kunnen doen is massaal troepen naar Irak sturen, een half miljoen of meer dat moet NATO best kunnen doen en dan niet als olifanten door porcelijnkasten denderen maar met de (sji'ietische) bevolking aan de toekomst werken met fluwelen hanschoentjes aan en in de ene hand een zak geld en in de andere hand een machinegeweer.

zodra de sji'ieten in Irak inzien dat ze beter af zijn als ze meewerken zijn de dagen van het regime in Teheran geteld. En als Irak klaar is kunnen we de bevolking in Iran altijd nog een handje helpen maar voorlopig moeten we ze gewoon negeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:27:08 #213
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31960409
Als er een award is voor sarcasme, dan verdient Meki hem. De kwajongen blijft het voor elkaar krijgen om mensen te proveceren en te irriteren, terwijl het eigenlijk een ONZ-topic is.

Meki de belhamel van Fok!.
pi_31965856
-edit: spam-

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 04-11-2005 17:35:28 ]
pi_31989920
Yep, eerst het leger en de politie kapotbezuinigen en dan heel hard roepen dat we acties tegen Iran niet uitsluiten....

Waarmee?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:39:34 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31992022
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als er een award is voor sarcasme, dan verdient Meki hem. De kwajongen blijft het voor elkaar krijgen om mensen te proveceren en te irriteren, terwijl het eigenlijk een ONZ-topic is.

Meki de belhamel van Fok!.
ik snap hem toch wel vaak. komt omdat hij een jihad voert tegen het feit dat de goede moslims op een hoop geveegd worden met de tiefusknullen zoals in parijs, amsterdam, en eigenlijk alle grote steden waar ze kakkerlakken hebben zitten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')