abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:46:10 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_31865536
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Nederland zal Iran helemaal niet als zelfstandig land alleen aanvallen Meki. Dit zal altijd in coalitieverband gebeuren.
Nederland heeft daar (helaas) de capaciteiten niet voor en tevens ook niet het geld. TT is dus volslagen krankzinnig.
Jammer he, dat we die kruisraketten van Kamp nog niet hebben!
pi_31865616
Meki met je veter van een meter.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31865648
is meki niet gewoon een kloon zoals yildiz?
Islam=facisme
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:52:19 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31865694
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef DarkDancer het volgende:
toch na de recente uitspraken van de politiek leiders van iran, het atoomwapenprogramma en de schending van mensenrechten zal een invasie va amerika of de vn niet lang uitblijven

Nee, de USA houdt zich daar wél aan zeker

Oh brother.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:59:03 #105
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31865892
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Jammer he, dat we die kruisraketten van Kamp nog niet hebben!
Die zullen er denk ik wel komen. Maar dat zal lang niet genoeg zijn om als land zijnde zelfstandig een militaire actie tegen Iran te voeren.
TT vind ik daarom ook erg raar gekozen van Meki. Maar goed, wellicht is dat Mekilogisch gezegd correct.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:59:21 #106
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_31865899
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, de USA houdt zich daar wél aan zeker

Oh brother.
Wij ook niet. Bijna geen enkel land, geloof ik. Toch denk ik dat het verschil behoorlijk groot is tussen Iran en de westerse wereld. Verschil tussen extreme uitzonderingen en standaardpraktijken.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:01:47 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31865985
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef klez het volgende:

[..]

Wij ook niet. Bijna geen enkel land, geloof ik. Toch denk ik dat het verschil behoorlijk groot is tussen Iran en de westerse wereld. Verschil tussen extreme uitzonderingen en standaardpraktijken.
nee, NL ook niet, maar in de mate waarop wij het toepassen, valt geenszins te vergelijken met USA.
En dat valt ook weer geenszins te vergelijken met Iran.

Maar het is een beetje erg de pot verwijt de ketel - principe.
Met Irak was het al een lachertje, dat Irak zich er niet aan zou houden, nou, de aanwezige soldaten (helaas) evenzeer. Sommige mariniers hebben al 30 onschuldie burgerslachtoffers op hun naam door Irak, naar eigen zeggen!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:04:42 #108
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31866066
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron : ANP Telegraaf

Wil Nederland een held uithangen ? wil Nederland terreur aanroepen via dit ?
en wat doet de CIDI die stookt een vuurtje op in de politiek

VVD en CDA willen bloed zien ze willen tienduizenden slachtoffers dood zien
Dus wat Meki probeert te insinueren: verdorie, zijn het toch weer de joden die overal achterzitten en de schuldige zijn. Het wereldbeeld van Meki is werkelijk schizofreen! En hij suggereert zoiets niet één keer, niet twee keer, maar continu. Ik heb echt zo het idee dat hij achter elke boom wel een "kwaadaardige" jood ziet, ofzo. Zo dat in het begin van z'n opvoeding er al zo ingedramt zijn?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:11:19 #109
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31866246
Het staat elk land vrij zijn eigen politiek te bedrijven. Daar ben ik althans een groot voorstander van. Maar het bedreigen van andere landen binnen de VN vind ik tever gaan en daarop mag dan ook een antwoord komen. De VN zegt "foei". Nederland denkt dat een militaire actie niet ondenkbaar is (dat is iets anders dan wat Meki denkt te concluderen), UK ligt in het midden, en de VS heeft zijn handen al vol aan Irak.

Iran mag tot op zekere hoogte zijn beleid bepalen zolang daarvanuit geen dreiging naar andere landen vanuit gaat.
Zo vind ik het bv prima als Iran er een eigen atoomprogramma op nahoud voor economische doeleinden, voor energie of medische doeleinden. Dat ligt in de eigen koers die het land vaart.
Maar andere landen bedreigen door het van de kaart te vegen gaat me te ver.
Terecht dat men dan oprechte twijfels heeft over het nucleare programma.
De Iraanse president schijnt zeer zelfverzekerd te zijn van zijn uitspraken dat ik dat toch ietwat verdacht vind klinken. Met name het al dubieuze ketnenergie programma van Iran.
(hoe dan ook, ik vind dat elk land zichzelf mag bewapenen tegen een dreiging, zolang die maar niet word gebruikt om die dreiging te misbruiken.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 14:17:27 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31866397
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 05:10 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nederland helaas niet, die is als een vos zonder tanden. De enige die het zullen doen, zijn zoals altijd de VS. De rest praat enkel. Helaas hebben de VS zijn handen vol en kan het nog wel een tijdje duren in Irak, dus weet Iran dat ze nu ongestraft een grote mond kunnen hebben.
ligt er maar helemaal aan hoe dit politiek geregeld wordt, als de Amerikanen (rumsfeld) weer alle potentiele bondgenoten voor rotte vis uit gaan maken zullen ze het wel weer alleen moeten doen ja
quote:
Bush moet gewoon wat vliegtuigen sturen, dag in dag uit. Hier een bommetje en daar. En daarom ook nog een, waarom niet. Tot er niets meer over is van die zandbak.
jaaaaaaaaaaa, was de wereld maar zo lekker simpel

helemaal alsof Iran daar op gaat zitten wachten, na de eerste bom sturen ze 2 infanteriebrigades het zuiden van Irak binnen om de boel op te zwepen en dan staat Irak Schaakmat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:23:50 #111
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31866557
Oorlog sucks.
Iran...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:37:34 #112
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31866865

"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:43:55 #113
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31867027

Niet geheel in lijn met deze topic, maar toch
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 14:45:08 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31867058
kap is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31885022
Platgooien dat land. Van die hele woestijn 1 grote gesmolten glasplaat maken en vervolgens aan shell geven. Kunnen die fijn zonder problemen de velden leegpompen en daalt hier de benzineprijs.

Misschien dat die quick response divisie van de EU hier nog wat werk mee krijgt...
Ja, ik generaliseer.
pi_31885054
kijk eens een terrorist hier op fok die terrorisme toejuicht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31885179
Van mij mag het hele land ook van de kaart geveegd worden, better safe than sorry.
pi_31885212
Dáár heeft Meki een punt: dat is gewoon terrorisme en een visie die niet beter is dan die van Osama Bin Laden of Adolf Hitler.
pi_31885219
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef Meki het volgende:
kijk eens een terrorist hier op fok die terrorisme toejuicht
Nee, dit is genocide, da's een stapje of wat hoger...
Ja, ik generaliseer.
pi_31885266
Een klein kutlandje als Nederland op de hele wereldse kaart
denkt dat het een grote bek kan hebben?
What the fuck is dit voor k regering? Djezus?
Willen ze oorlog ofzo? Hoe halen ze het in hun kop?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31885297
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:20 schreef Northside het volgende:
Platgooien dat land. Van die hele woestijn 1 grote gesmolten glasplaat maken en vervolgens aan shell geven. Kunnen die fijn zonder problemen de velden leegpompen en daalt hier de benzineprijs.

Misschien dat die quick response divisie van de EU hier nog wat werk mee krijgt...
cynisch maar je hebt een punt!!
Draait het hier nu allemaal om? Geld-macht=olie?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31885317
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Een klein kutlandje als Nederland op de hele wereldse kaart
denkt dat het een grote bek kan hebben?
What the fuck is dit voor k regering? Djezus?
Willen ze oorlog ofzo? Hoe halen ze het in hun kop?
"Maar we willen alleen maar wat beschaving brengen in dat land"
Ja, ik generaliseer.
pi_31885325
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

cynisch maar je hebt een punt!!
Draait het hier nu allemaal om? Geld-macht=olie?
Stiekem wel...
Ja, ik generaliseer.
pi_31885362
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:31 schreef Northside het volgende:

[..]

"Maar we willen alleen maar wat beschaving brengen in dat land"
Dat gaat ons niet lukken daarvoor zijn wij een te klein land!
pi_31885374
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Northside het volgende:

[..]

Stiekem wel...
Hoe komt ons land aan zo'n grote mond?
Omdat Bush erachter staat? Of staat hij ervoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')