quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Wil de regie vandaag de hele dag Nathalie op een stream ofzo
Gelukkig luister ik liever naar kookgeluiden.
gmtaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
Ik hou me in...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
ze fietsen niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond luitjes, daar was ik weer....
Wie praat me bij, is er nog iets schokkends gebeurd?
Ja , er wordt vanavond een dart competitie gehouden in het huis !quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
as usual dus, dus niets schokkendsquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
erg mooi verwoordquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en de rest nu ook....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
Stream 1 dood....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |