quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Wil de regie vandaag de hele dag Nathalie op een stream ofzo
Gelukkig luister ik liever naar kookgeluiden.
gmtaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
Ik hou me in...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
ze fietsen niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond luitjes, daar was ik weer....
Wie praat me bij, is er nog iets schokkends gebeurd?
Ja , er wordt vanavond een dart competitie gehouden in het huis !quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
as usual dus, dus niets schokkendsquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
erg mooi verwoordquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en de rest nu ook....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
Stream 1 dood....
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had al iemand gemeld, dat Tanja bij Barend en van Dorp komt vanavond?
wie oh wiequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Zul je net zien, wordt er geneukt zijn de streams dood
wie komt bij Barend & van Dorpquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja, Peter6000quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
stream4 komt weer tot levenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Bocaj het volgende:
Afwachten dan maar weer.....
en stream 4 is weer doodquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef Bocaj het volgende:
4 doet het nu...
bij gebrek aan behoorlijke streams, vind ik dat dit keer niet zo heel erg....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n gezamenlijke maaltijd is toch een mooi moment om eens het een en ander aan de kaak te stellen maar jammer genoeg gebeurd dat nooit....
Helaas zijn de meeste daar te schijnheilig voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n gezamenlijke maaltijd is toch een mooi moment om eens het een en ander aan de kaak te stellen maar jammer genoeg gebeurd dat nooit....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij gebrek aan behoorlijke streams, vind ik dat dit keer niet zo heel erg....
zou een kogelvrijvest aandoen als ik haar was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter R. de Vries zit er ook bij.... (nieuwe politieke partij presenteren...)quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:52 schreef teckeltje het volgende:
[..]
zou een kogelvrijvest aandoen als ik haar was.
daar heeft ze vast geen zin inquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:52 schreef teckeltje het volgende:
[..]
zou een kogelvrijvest aandoen als ik haar was.
jaaaaaaaaaa en dan op een gekookt aardappeltje of op een boterham met ei of tomaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:58 schreef Bocaj het volgende:
Zaanse mayo is die tandpasta-tubes zijn het lekkerst!
Chantal durft nu niet naar buiten toequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Kokstra het volgende:
De muis is buiten!
geen paniek... we hebben Ingrid, Natte Lie en Rob nog...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Kut, Chantal voelt zich niet lekker en gaat zo naar bed
Wie moet er nu roddelen....
Ik heb mijn hoop gevestigd op Ingrid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet er nu roddelen....
Smoesjes omdat ze niet wil sportenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Rob moet zijn grote muil houden.. Rob had al thuis op de bank moeten zitten... Rob heeft mazzel dat Hummie op hem geiltquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Joost toch ook een zwijn he, nu zit ie weer te klooien met zijn sinaasappel. En Rob wordt boos omdat ie er zo'n kledderzooi van maakt. Joost weet niet hoe snel ie weer in Rob zijn kont moet kruipen. "Ik haal er zometeen wel even een doekje overheen okay?"
Rob is echt pissig op Joost volgens mij...
Gespeeld of niet, Rob is tenminste attent op sommige dingen. Hij zorgt ervoor dat Dido tenminste wat van haar eigen shake krijgt, de anderen staan alleen maar met hun eigen bekertje op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob moet zijn grote muil houden.. Rob had al thuis op de bank moeten zitten... Rob heeft mazzel dat Hummie op hem geilt
Tanja heeft last van PSAquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef teckeltje het volgende:
volgens RTL Boulevard heeft Tanja sterallures en eist van alles nu zien ze er maar vanaf haar te interviewen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Gespeeld of niet, Rob is tenminste attent op sommige dingen.
waar nietquote:
oh, nou ja gelukkig maar, ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef teckeltje het volgende:
[quote]Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
bij barend en van dorp niethad ze geen zin
![]()
[/quote
daar wel denk ik maar bij RTL boulevard niet,ze wilde de beste visagiste ,kleding enz enz
Ik weet niet in hoeverre hij het meent, maar hij ziet het in ieder geval. De anderen denken er niet eens aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Allemaal eigen belang, hij wil de controle houden en bepalen hoe alles moet lopen, wie wat en wanneer gaat eten.
rtl noemde tet PSA Postnatale Ster Alluresquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef teckeltje het volgende:
[quote]Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
bij barend en van dorp niethad ze geen zin
![]()
[/quote
daar wel denk ik maar bij RTL boulevard niet,ze wilde de beste visagiste ,kleding enz enz
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
rtl noemde tet PSA Postnatale Ster Allures
sterker nog, hij houdt dingen achter, die hij later weer aan iemand gaat toeschuiven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Allemaal eigen belang, hij wil de controle houden en bepalen hoe alles moet lopen, wie wat en wanneer gaat eten.
God wat zullen de anderen zich verheugen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef Cuaderno het volgende:
Joost wil óók gaan sporten, maar óók met z'n allen alle kunstwerken gaan bekijken...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |