quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Wil de regie vandaag de hele dag Nathalie op een stream ofzo
Gelukkig luister ik liever naar kookgeluiden.
gmtaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
Ik hou me in...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Pinball het volgende:
Je was me voor
[BB SC #624] Tanja hangt! Eindelijk
ze fietsen niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond luitjes, daar was ik weer....
Wie praat me bij, is er nog iets schokkends gebeurd?
Ja , er wordt vanavond een dart competitie gehouden in het huis !quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef TheVulture het volgende:
as usual dus, dus niets schokkendsquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske heeft gehuild, Chantal heeft geroddeld, Joost heeft ADHD-gedrag vertoond en Dido verveeld, Roel heeft geklaagd, Nathalie is met haar uiterlijk bezig geweest, Rob heeft sterke verhalen verteld en ze hebben allemaal gesport.
erg mooi verwoordquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en de rest nu ook....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Bocaj het volgende:
Stream 1 dood....
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had al iemand gemeld, dat Tanja bij Barend en van Dorp komt vanavond?
wie oh wiequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Zul je net zien, wordt er geneukt zijn de streams dood
wie komt bij Barend & van Dorpquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja, Peter6000quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
stream4 komt weer tot levenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Bocaj het volgende:
Afwachten dan maar weer.....
en stream 4 is weer doodquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef Bocaj het volgende:
4 doet het nu...
bij gebrek aan behoorlijke streams, vind ik dat dit keer niet zo heel erg....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n gezamenlijke maaltijd is toch een mooi moment om eens het een en ander aan de kaak te stellen maar jammer genoeg gebeurd dat nooit....
Helaas zijn de meeste daar te schijnheilig voor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n gezamenlijke maaltijd is toch een mooi moment om eens het een en ander aan de kaak te stellen maar jammer genoeg gebeurd dat nooit....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij gebrek aan behoorlijke streams, vind ik dat dit keer niet zo heel erg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |